Autor Tema: En clau de Vi  (Llegit 1768 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Tintin

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1698
  • Índex de patiment: 45
  • Gènere: Masculí
En clau de Vi
« el: 03 Octubre 2011, 00:46:53 »
Avui a començat per el 33, la tercera temporada d'aquest programa vitivinícola que a mí personalment m'agrada :D

Han cambiat alguns detalls però i és que els entrevistats, gent que és dedica a l'elaboració del Vi no el porten a plató sinò que agafen les càmeres i tot el pèrcal i graven el programa a la finca del personatge en questió, :D m'ha semblat un canvi interessant.

L'altre canvi és que treuran per la tele gent poc coneguda mediaticament tret de 2 programes, el pròper seràn coneguts de nou però després ja no. ;)

Sr Vallcorbí que ti veurem? ;D :^) Si l'has vist t'ha agradat a tú? ::)
Premià de Mar - Nord

Desconnectat vallcorbí

• Mala hierba nunca muere
  • Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 13720
  • Índex de patiment: 50
  • Nalec
Re:En clau de Vi
« Respondre #1 el: 03 Octubre 2011, 08:44:13 »
Avui a començat per el 33, la tercera temporada d'aquest programa vitivinícola que a mí personalment m'agrada :D

Han cambiat alguns detalls però i és que els entrevistats, gent que és dedica a l'elaboració del Vi no el porten a plató sinò que agafen les càmeres i tot el pèrcal i graven el programa a la finca del personatge en questió, :D m'ha semblat un canvi interessant.

L'altre canvi és que treuran per la tele gent poc coneguda mediaticament tret de 2 programes, el pròper seràn coneguts de nou però després ja no. ;)

Sr Vallcorbí que ti veurem? ;D :^) Si l'has vist t'ha agradat a tú? ::)

Em penso que no em veureu ;D 
En aquest programa, els altres anys convidaven a gent realment interessant en el món del vi (El Serrat, que per cert ha quebrat, el Llach,  la Judith Mascó..... (sarcasme).

No, no l'he vist i si realment van a cellers a fer els reports serà molt més interessant i es podrà seguir tots els tòpics que diem els elaboradors quant ensenyem el celler siguin mitges veritats o mentides a miges ;D.

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12288
  • Índex de patiment: 1361
    • Meteotemps
« Respondre #2 el: 03 Octubre 2011, 09:38:58 »
l'He vist algún cop, un dia fins i tot van portar al president Pujol al programa a parlar de vi  ;)
L'Hospitalet de Llobregat
(Barcelonès, Barcelona, Catalunya)
43 msnm
www.meteotemps.blogspot.com

Desconnectat parheli

• Cumulonimbus
  • Missatges: 8886
  • Índex de patiment: -614
« Respondre #3 el: 04 Octubre 2011, 07:46:13 »
l'He vist algún cop, un dia fins i tot van portar al president Pujol al programa a parlar de vi  ;)

El més divertit de tots, al segon tast, ja no parava de xerrar  ;D