Autor Tema: El Nostre Instrumental  (Llegit 53059 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Akenatón

• Garitas de IKEA baratas
  • Moderador
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 6072
  • Índex de patiment: -110
  • Gènere: Masculí
    • Meteobadalona
Re:El Nostre Instrumental
« Respondre #60 el: 04 Març 2010, 21:32:58 »
Es muy posible... a mi me devolvieron todo el dinero, pero no les hizo ninguna gracia...

Desconnectat Cota

• 'Papa Cota'
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 5816
  • Índex de patiment: -387
« Respondre #61 el: 04 Març 2010, 21:40:50 »
Es muy posible... a mi me devolvieron todo el dinero, pero no les hizo ninguna gracia...
Ya te digo yo que sí.... aplica la lógica y trasládala a una tienda...  8)

Desconnectat Akenatón

• Moderador
  • Cumulonimbus
    • Meteobadalona
« Respondre #62 el: 04 Març 2010, 21:53:28 »
Ya te digo yo que sí.... aplica la lógica y trasládala a una tienda...  8)

Sí sí, si lo tengo claro... vamos, clarísimo  8)

Desconnectat Sobre

• Us estimo a tots
  • Administrador
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 4957
  • Índex de patiment: -50
« Respondre #63 el: 06 Març 2010, 15:06:47 »
Jo tinc....

A Sobrestany:

- garita
- termòmetres de màxima i mínima
- termo-higrògraf
- Hellman de 120 mm
- la oregon esa dels quioscos, sensor de temperatura dins la garita, pluvio fora ;D i anemòmetre al terrat de casa a l'espera de muntar el pal de 10 metres (falta poquet)
- barògraf
- un pluviògraf espatllat que un dia o altre faré arreglar ::)
- un frare ;D

A Barcelona (aquí com la ubicació és un desatre tinc les coses més inútils)

- estació La Crosse amb sensor exterior
- pluvio RaigHellmann de 200 mm factor de correcció x0.89 :-[

I això és tot amics  ;D

Si no dic el contrari, totes les dades que poso són de Sobrestany (Baix Empordà)

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20155
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #64 el: 14 Març 2010, 13:41:37 »
Aviam si em podeu ajudar.

M'estic plantejant comprar això:    http://www.casaclima.com/tienda-a/DATAPACK/ficha/Data-logger-y-software-para-estación-Oregon-WMR928NX.html    però diu que el software Weatherview  és en entorn Windows. Sabeu si hi ha quelcom de semblant per entorn Mac?

És que m'empipa perdre les dades (excepte les extremes) si no sóc a casa, i voldria poder-les obtenir sense necessitat de deixar l'ordinador endollat.

En cas que no sigui compatible amb el Mac, sabeu si n'hi ha algun que ho sigui?
Gràcies per endavant.  ;)
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat MeteoTortosa

• Sóc de la Reserva
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11769
  • Índex de patiment: 10262
  • Fins més amunt del fred !!!
    • MeteoTortosa
« Respondre #65 el: 14 Març 2010, 16:14:01 »
Aviam si em podeu ajudar.

M'estic plantejant comprar això:    http://www.casaclima.com/tienda-a/DATAPACK/ficha/Data-logger-y-software-para-estación-Oregon-WMR928NX.html    però diu que el software Weatherview  és en entorn Windows. Sabeu si hi ha quelcom de semblant per entorn Mac?

És que m'empipa perdre les dades (excepte les extremes) si no sóc a casa, i voldria poder-les obtenir sense necessitat de deixar l'ordinador endollat.

En cas que no sigui compatible amb el Mac, sabeu si n'hi ha algun que ho sigui?
Gràcies per endavant.  ;)

Quan ja fa uns anys va sortir la famosa Oregon amb l'Enciclopèdia Catalana, molts vam veure amb això la "salvació"...però amb aquest preu prohibitiu, jo m'ho pensaria dos cops.

Sóc del parer de que una Davis+WL (o qualsevol altre soft), és a hores d'ara el millor que hi ha (al nostre nivell, és clar). Per cer, per si no ho sabies, hi ha versió MAC del Weatherlink

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12288
  • Índex de patiment: 1361
    • Meteotemps
« Respondre #66 el: 15 Març 2010, 00:19:06 »
Davis sense cap mena de dubte  ;)
L'Hospitalet de Llobregat
(Barcelonès, Barcelona, Catalunya)
43 msnm
www.meteotemps.blogspot.com

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #67 el: 15 Març 2010, 00:27:59 »

Quan ja fa uns anys va sortir la famosa Oregon amb l'Enciclopèdia Catalana, molts vam veure amb això la "salvació"...però amb aquest preu prohibitiu, jo m'ho pensaria dos cops.

Sóc del parer de que una Davis+WL (o qualsevol altre soft), és a hores d'ara el millor que hi ha (al nostre nivell, és clar). Per cer, per si no ho sabies, hi ha versió MAC del Weatherlink

Davis sense cap mena de dubte  ;)

Però no és que em sobri la pasta, nois...i si he de canviar l'estació i tot!  ??? 
Ja sabeu que vaig darrera d'un Hellmann i ostres, tu, se'm dispara el pressupost amb tanta xeixa.  :'(

Comprenc que el que dieu és el més pragmàtic i us estic agraïda per l'ajuda. Potser m'hauré d'esperar a fer guardiola i fer el que m'aconselleu.

Gràcies companys!  ;)
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
« Respondre #68 el: 15 Març 2010, 00:31:46 »
Si compres una Oregon al cap d'un temps et cansaràs perque té força errades, el vent les ratxes màximes transmiteix cada 12 segons i perds ratxes de vent, el pluvio resolució de 1 mm, problemes amb el sensor d'humitat ja que marca entre un 10 i un 15 % de menys i a sobre t'hauràs de comprar una garita per posar-hi el sensor, en definitiva Davis però potser hauràs d'esperar una mica o comprar-la a EEUU  ;)
43 msnm

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #69 el: 15 Març 2010, 00:41:13 »
Si compres una Oregon al cap d'un temps et cansaràs perque té força errades, el vent les ratxes màximes transmiteix cada 12 segons i perds ratxes de vent, el pluvio resolució de 1 mm, problemes amb el sensor d'humitat ja que marca entre un 10 i un 15 % de menys i a sobre t'hauràs de comprar una garita per posar-hi el sensor, en definitiva Davis però potser hauràs d'esperar una mica o comprar-la a EEUU  ;)

No no, MeteoLH, si la Oregon la tinc des de fa 6 anys, ja sé de quin peu coixeja i tot això que esmentes ja ho tinc més que comprovat. Però me "l'estimo" molt, va ser el regal pels meus 50 anys que em va fer més il·lusió i té per a mi un valor afegit.

Ara bé, després del que m'heu dit, m'esperaré, faré guardiola i aniré a per la Davis i el Hellmann, que aquest pluvio el vull ja.  ;)

Si la comprés als EEUU em surt més a compte?  ::)

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
« Respondre #70 el: 15 Març 2010, 00:44:23 »
Et surt molt més a compte comprar a EEUU peruqe et surt molt més barata  ;)
43 msnm

Desconnectat Akenatón

• Moderador
  • Cumulonimbus
    • Meteobadalona
« Respondre #71 el: 15 Març 2010, 08:32:51 »
Para qué quieres el Data logger...?  si es sólo por el tema ordenador, puedes usar el Meteohub, pero vamos, yo me iría al ordenador y me dejaría de historias raras...

Desconnectat Empordanet

• Master of Rabbit's
  • Administrador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 13477
  • Índex de patiment: 7
  • T'he vist
    • Dades de Verges en Temps Real
« Respondre #72 el: 15 Març 2010, 09:03:27 »
No no, MeteoLH, si la Oregon la tinc des de fa 6 anys, ja sé de quin peu coixeja i tot això que esmentes ja ho tinc més que comprovat. Però me "l'estimo" molt, va ser el regal pels meus 50 anys que em va fer més il·lusió i té per a mi un valor afegit.

Ara bé, després del que m'heu dit, m'esperaré, faré guardiola i aniré a per la Davis i el Hellmann, que aquest pluvio el vull ja.  ;)

Si la comprés als EEUU em surt més a compte?  ::)

Si enganxes el dollar be, divideix el preu d'aqui per tres  ;)

Verges-Baix Empordà 23msnm

M E T E O V E R G E S . C A T

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #73 el: 15 Març 2010, 14:09:55 »
Para qué quieres el Data logger...?  si es sólo por el tema ordenador, puedes usar el Meteohub, pero vamos, yo me iría al ordenador y me dejaría de historias raras...

Però és que justament el que no vull es deixar l'ordinador endollat si no som a casa com, per exemple, per les vacances. Aleshores em trobo que perdo les dades diàries i és el que m'empipa.
Aviam, ja saps que no sóc cap "lumbrera", però les dades me les anoto cada dia en un fitxer excel des de fa anys i m'agrada consultar-lo de tan en tan.
Però si me'n vaig de vacances no puc anotar res i és això el que necessito, poder-les emmagatzemar i anotarles al fitxer un cop hagi tornat.

Des que una vegada, durant una tempesta, em van sortir guspires dels endolls i se'm van carregar els electrodomèstics i ordinador, que procuro no deixar res que no sigui imprescindible endollat.
Ara mateix, mentre escric, s'ha tallat el corrent -cosa massa freqüent al meu barri- i gràcies al Say no m'he quedat a les "fosques" a l'ordinador. (ara ja ha tornat)

No sé si el Meteohub que dius m'aniria bé per lo que jo necessito. M'ho he mirat però el meu anglès és lamentable  :-[

Gràcies i si tens alguna altra solució, me la dius, sisplau.  ;)

Desconnectat Akenatón

• Moderador
  • Cumulonimbus
    • Meteobadalona
« Respondre #74 el: 15 Març 2010, 16:06:54 »
Vamos a ver si estos "mataos" te pueden solucionar algo con el Meteohub... http://forum.meteoclimatic.net/index.php/board,37.0.html

Respecto a lo que comentas ya te entiendo, pero es que no sé si te compensa tener el Datalogger de la Oregon o pasarte a otra cosa. Aunque el tema dinero es evidente que pica.