Autor Tema: Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!  (Llegit 20806 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat davidv

• Cúmul
  • Missatges: 392
  • Índex de patiment: -10
Re:Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!
« Respondre #90 el: 20 Juny 2011, 22:14:30 »
Be, avui han enxampat a un paio a 165 Km/h, i sense punts al carnet.

Suposo que l'hi fotran un bon puro.   ;)

Felipeeeee!...  faras una cosa be per un cop a la teva vida?.  Aquest que no se t'escapi, que el tens ben agafat pels ous.  "Este que pille cacho!"   ;D

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3444
  • Índex de patiment: -317
  • Rosa de foc
    • https://twitter.com/toni_edo
Sant Andreu del Palomar

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" (Martin Luther King)

"Com diu una vella maledicciói xina: Ojalà que et toquin viure temps interesants”

Desconnectat Jack Frost Miquelet

• El que modela el gel i la neu...
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12627
  • Índex de patiment: -163
  • Gènere: Masculí
  • Aio!
« Respondre #92 el: 21 Juny 2011, 10:53:54 »
Barcelona - Poble Nou

Thomas Jefferson, tercer presidente de los Estados Unidos de América, 1802:

“Pienso que las instituciones bancarias son más peligrosas para nuestras libertades que ejércitos enteros listos para el combate. Si el pueblo americano permite un día que los bancos privados controlen su moneda, los bancos y todas las instituciones que florecerán en torno a los bancos, privarán a la gente de toda posesión, primero por medio de la inflación, enseguida por la recesión, hasta el día en que sus hijos se despertarán sin casa y sin techo sobre la tierra que sus padres conquistaron”.

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Rosa de foc
« Respondre #93 el: 21 Juny 2011, 15:55:10 »
Caraiooooo!!

A veure si el reconeixeu

Auxili,auxili!!!

<a href="http://www.youtube.com/v/_q5aAPQ3QDo" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/_q5aAPQ3QDo</a>
Sant Andreu del Palomar

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" (Martin Luther King)

"Com diu una vella maledicciói xina: Ojalà que et toquin viure temps interesants”

• Línia de Turbonada
  • Aio!
« Respondre #94 el: 21 Juny 2011, 16:46:34 »
Caraiooooo!!

A veure si el reconeixeu

Auxili,auxili!!!

<a href="http://www.youtube.com/v/_q5aAPQ3QDo" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/_q5aAPQ3QDo</a>

No fotis que el chico sin puntos és Mr. Auxili! ;DD XD

Serà fill de puuuuuUUUUUUuuuutaaaaa...!!! JAJAJA

Per l'actitud... Diria que tenim... UN ALTRE PSICÒPATA PER FER CARRERA POLÍTICA!
Barcelona - Poble Nou

“Pienso que las instituciones bancarias son más peligrosas para nuestras libertades que ejércitos enteros listos para el combate. Si el pueblo americano permite un día que los bancos privados controlen su moneda, los bancos y todas las instituciones que florecerán en torno a los bancos, privarán a la gente de toda posesión, primero por medio de la inflación, enseguida por la recesión, hasta el día en que sus hijos se despertarán sin casa y sin techo sobre la tierra que sus padres conquistaron”.

Desconnectat davidv

• Cúmul
« Respondre #95 el: 21 Juny 2011, 17:27:50 »
Pel seu delicte em conformaria amb una condemna simbolica de serveis socials:  un mes anant els cap de setmana a rentar les letrines de la grajola.
Quin gustas em donaria, Dissabte al mati, d'invitar als pressos a un cafelet i un cigarret en ajunes, just avans que arrivi el noiet aquest a feina!.    NOTIC  (_x_)   ;D

Aquest paio s'ha convertit ja a l' "hazmereir" de la xarxa, com aquest i amb el seu crit d"Auxili!" deuen ja haver una centena circulant ja per ahi:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7JpmbL1okA

Em puc imaginar a en Felip fotent-li canya en privat:  "Gerard, home, tiu, com em fas aquestes coses amb un cotxe a les mans?...  no veus que ara m'has possat en un compromis?"   Proposo una solucio que satisfagui a tothom:  que li treguin el carnet, i si no pot conduir l'hi possem un xofer, ja s'ho paguem els indignats, cony!, cap problema, si no va d'un altre.  Es treu un metge "y punto!".    ;D

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Rosa de foc
« Respondre #96 el: 22 Juny 2011, 13:42:57 »

;D ;D
Sant Andreu del Palomar

Desconnectat casacota

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2393
    • Observatori meteorològic de Sant Martí de Canals
« Respondre #97 el: 22 Juny 2011, 14:07:50 »
A veure, que tiri pedres el qui estigui lliure de culpa: no us han multat mai, però mai, per excés de velocitat? Reconec que sóc dels que respecten en el 99% dels casos els límits, però tot i així alguna vegada m'han exampat. En quaranta-dos anys de carnet concretament dues vegades, l'una a 70 km/h en un descampat que la civil deia que era dins un poble, l'altra que anava somniant i vaig entrar a la zona 80 a 132 km/h, després d'hores d'autopista no em vaig adonar de que entrava a Barcelona (sóc de poble). Si per això em volguessin dilapidar com a aquest paio de dalt... doncs no sé...
  ...

• Línia de Turbonada
  • Aio!
« Respondre #98 el: 22 Juny 2011, 14:14:54 »
A veure, que tiri pedres el qui estigui lliure de culpa: no us han multat mai, però mai, per excés de velocitat? Reconec que sóc dels que respecten en el 99% dels casos els límits, però tot i així alguna vegada m'han exampat. En quaranta-dos anys de carnet concretament dues vegades, l'una a 70 km/h en un descampat que la civil deia que era dins un poble, l'altra que anava somniant i vaig entrar a la zona 80 a 132 km/h, després d'hores d'autopista no em vaig adonar de que entrava a Barcelona (sóc de poble). Si per això em volguessin dilapidar com a aquest paio de dalt... doncs no sé...

Sí, un cop. A 64Km/h anava, sortint de la ronda, flash just després del cercle de 50. Molt ètic. No entenc com no vaig acabar a la presó perquè sens dubte que sóc un kamikaze... ::)

A quin paio et refereixes? ;D
Barcelona - Poble Nou

Desconnectat davidv

• Cúmul
« Respondre #99 el: 22 Juny 2011, 15:49:43 »
Quants punts tens?:  tots?, potser (anant malament!) et faltin un parell?  L'ho teu es despist, l'ho meu es despist, l'ho seu es costum.  Indefensable.  ^:(

Nomes vull saber una cosa, aixo ho vaig aprendre "del meu idol, Mourinho":
"Per que defensar-lo?, per que?:  es perque coneixeu a tan bon noiet i mereix possar la ma al foc per ell?   Us possen tendres els crits d'auxili de la desvalida damisela?  Sou forofos de la F1, pot ser?...   Vull comprendre, pero es que no puc.  Espero que algun dia algu m'ho expliqui..."   ;D

P.D:  Guaita a aquest mateix fil, datat 26 de Maig!  No fa encara ni un mes jo mateix defensava aqui mateix actuacions (severes) del Conseller d'Interior Felip en materia de Transit, recolzant-lo a donar castanya a tothom qui enxampin incomplint.  I ho vaig dir sabent que seria un comentari molt poc popular, donat que a la gent (habitualment) no ens agrada que ens multin.
Primera reflexio:  que poc que coneixia jo les virtuts d'aquest bon Senyor, Don Felip, el dia 26 de Maig.  El vaig començar a coneixer millor tot just al dia seguent:  Divendres 27.    :ehem!  :B
Segona reflexio:  tot i que la meva opinio hagi canviat radicalment (sobre ell, sobre la persona), hi han altres coses (els Principis) que no canvien mai.  Si el 26M recolzava a Felip perque esclafes el coll a aquesta mena de gentuça que no sap el que es respectar la Societat, doncs avui s'ho continuo demanant.   ;)
I ja de pas, com sembla que hi ha confi...  passeu missatge al Mas, que sapigui que en 20 dies hi ha gent que ha passat de defensar als Consellers de CiU a voler penjar-los de la farola mes alta del poble, TOT nomes gracies a l'amic Felip, i al col.lega Gerard, i recordeu-l'hi que en mig any i han eleccions generals (per si no s'en recordava, que pot ser no):  pero que si se'ls folla, pero ben follats, i ara mateix,  :bang! potser encara se'ns passi una miqueta del cabreig i tot...  Ala, neu, dieu-li, dieu-li.  :^) "  

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
  • Missatges: 6708
  • Índex de patiment: -88
« Respondre #100 el: 22 Juny 2011, 16:53:43 »

Je, je .... jo una més o menys igual, en un dels primers radars que voltaven per Catalunya ....

Una altra cosa .... les notificacions dels punts.

Sé de gent que té denúncies, amb multes pagades, on es demana retirada de punts (2-4), però mai li ha arribat cap notificació.
Consultant la web de la DGT els hi surt que encara tenen tots els punts
D'un d'ells, de la primera denúncia pot fer pràcticament un any i mig
Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Rosa de foc
« Respondre #101 el: 27 Abril 2012, 21:38:03 »

El Govern reduirà la velocitat a un màxim de 90 km/h en episodis d'alta contaminació

El departament de Territori justifica el nou límit perquè l'ús de marxes més curtes a 80 km/h és més perjudicial per a l'atmosfera

Hi ha algú que vagi a 80 amb quarta? No serà que no volen posar 80 per no reconeixer que la seva bandera en campanya electoral també era un error?
Semblava dificil fer bó el tripartit, i no, no ho era tant.  ;D

Sant Andreu del Palomar