Autor Tema: Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!  (Llegit 20577 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Cota

• 'Papa Cota'
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 5816
  • Índex de patiment: -387
  • Gènere: Masculí
Re:Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!
« Respondre #45 el: 18 Febrer 2011, 10:00:54 »
;D ;D ;D

http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/20110218/generalitat-propone-elevar-limite-las-autopistas-130-km-h-dgt-opone/857165.shtml

;DD
A França el límit és 130 sense pluja i 110 amb pluja. No sé de què collons es queixen alguns.

Ahir vaig sortir de Pallejà i va ser com tornar anys enrera... un viatge en el temps. Surto i em trobo el cartell de 120.... Acollonant!! La gent a 80!!! Si és cert que clar, és l'efecte d'aprenentatge, encara no ho sap tothom... però va ser com dir: collons, ja no hauré d'anar a pas de tortuga fins a Barcelona en una via de 3 carrils.

De fet, no sobra velocitat... falta cultura de conducció, que és diferent...

Desconnectat sequera

• Cúmul
  • Missatges: 773
  • Índex de patiment: 9
    • www.arrebatacapas.es
« Respondre #46 el: 19 Febrer 2011, 11:40:14 »
la clau de tot plegat és el 58% de l'impost de hidrocarburs que va directament al pressupost de la generalitat

Si incrementes la velocitat , augmentes el consum, i els ingresos via impost de la benzina.

Clar que també augmentaran els morts i els ferits, però ja sabem que aquests costos surten dels pressupostos de les assegurànces, i per tant una factura més que haurà d'emetre el CATsalut a la mútua corresponent.

Jo emigro.
Barri de Santa Eulàlia

www.arrebatacapas.es

Desconnectat sequera

• Cúmul
  • Missatges: 773
  • Índex de patiment: 9
    • www.arrebatacapas.es
« Respondre #47 el: 19 Febrer 2011, 12:10:27 »

De fet, no sobra velocitat... falta cultura de conducció, que és diferent...

si suposadament no tenim cultura de conducció...no augmentis el límit de velocitat. (almenys fins que la tinguem)

Barri de Santa Eulàlia

www.arrebatacapas.es

Desconnectat Arbosenc

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3439
  • Índex de patiment: -55
  • Arbosenco rechulong
« Respondre #48 el: 19 Febrer 2011, 16:06:40 »
En la autoescuela me enseñan y me recalcan siempre a la derecha, y ves a gente en una via de 5 carriles por sentido, ir por el carril izquierdo...Habria que concenciar a la gente utilizar el carril de más a la izquierda solo para adelantamientos o momentos x...

Y lo de 130km/h como dice cota, en francia és así.

Lo jodido que aquí se va a 120 tanto en lluvia, como en niebla... ::) ::) ::)

Lo importante no és la velocidad sinó la poca concepción del riesgo en los conductores.. ;)
Nascut al barri de gracia, 12 anys de la meva vida al barri sants de barcelona i actualment arbosenc en adopció.

l\'Arboç (Baix penedès) 169msnm
T.M 15,2º P.M 533mm

Terra de bon ví i de puntes al coixí.

Desconnectat vacarissana

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1493
  • Índex de patiment: 65
  • En ares d'un món millor, segur i heredable!
« Respondre #49 el: 19 Febrer 2011, 17:50:51 »
arribat a aquest punt de fora la zona 80 km/h, ja consumat....cal preguntar-nos

1) serveix de gaire arribar de 2 a 5 minuts abans al lloc de destí? suposant que no hi hagi congestió (trajecte d'uns 40 kms i 40 minuts habitualment)
2) servia / serveix de gaire ser conscient i intentar cremar menys benzina/gasoil per col.laborar entre tots?

Crec que la gran majoria de gent pensa que és fantàstic el punt 1 i que és perdre el temps el punt 2)..i així anem com anem. Les majories guanyen i com fan a València, cal respectar-les.

Ahhhh, alerta..ahhh  . ara sí que perdo temps i em despisto mirant rètols i senyals fixes, rètols lluminosos, radars, radars mòbils , rétols que varien cada 200 metres i cada hora..
Almenys no m'avorreixo i m'dormo al volant...és bonic veure els colorets dels rétols en plan neon del riviera...feia 3 anys que la jent deia que s'adormia al volant. Han areglat alguna cosa...

8 març 1964 + 1 març 1993  = 8 març 2010

www.arasikmaimespatiré.com 
.com? esperant....8-3-10

Desconnectat Jack Frost Miquelet

• El que modela el gel i la neu...
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12627
  • Índex de patiment: -163
  • Aio!
« Respondre #50 el: 19 Febrer 2011, 18:13:52 »
Buf, des de que vaig descobrir que anant a 80 faig més de 1200 Km amb un dipòsit, que corrin els altres! :P
Això sí, espereu-me, eh? ;D
Barcelona - Poble Nou

Thomas Jefferson, tercer presidente de los Estados Unidos de América, 1802:

“Pienso que las instituciones bancarias son más peligrosas para nuestras libertades que ejércitos enteros listos para el combate. Si el pueblo americano permite un día que los bancos privados controlen su moneda, los bancos y todas las instituciones que florecerán en torno a los bancos, privarán a la gente de toda posesión, primero por medio de la inflación, enseguida por la recesión, hasta el día en que sus hijos se despertarán sin casa y sin techo sobre la tierra que sus padres conquistaron”.

Desconnectat el tormentes

• Cumulonimbus
  • Missatges: 4500
  • Índex de patiment: 24
  • puja que pujaràs!
    • cal meteocoll
« Respondre #51 el: 19 Febrer 2011, 18:45:55 »
Buf, des de que vaig descobrir que anant a 80

Collons Jack! Jo em foto a 80 en primera ;D ;D

Desconnectat Cota

• 'Papa Cota'
  • Cumulonimbus
« Respondre #52 el: 19 Febrer 2011, 18:47:22 »
Lo curioso del tema, es que NADIE va a 120km/h.

Hay miedo forjado por la represalia. Costumbrismo en estado puro. Brutal
Confirmado. El mismo día del aumento de velocidad, todo el mundo yendo a 70-80 por inercia. Y yo flipando.

La gente se acostumbra, eso está claro.

Desconnectat Arbosenc

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3439
  • Índex de patiment: -55
  • Arbosenco rechulong
« Respondre #53 el: 19 Febrer 2011, 23:42:22 »
Collons Jack! Jo em foto a 80 en primera ;D ;D
A fondu  ;D
Nascut al barri de gracia, 12 anys de la meva vida al barri sants de barcelona i actualment arbosenc en adopció.

l\'Arboç (Baix penedès) 169msnm
T.M 15,2º P.M 533mm

Terra de bon ví i de puntes al coixí.

Desconnectat el tormentes

• Cumulonimbus
  • Missatges: 4500
  • Índex de patiment: 24
  • puja que pujaràs!
    • cal meteocoll
« Respondre #54 el: 20 Febrer 2011, 00:53:38 »

• Línia de Turbonada
  • Aio!
Barcelona - Poble Nou

“Pienso que las instituciones bancarias son más peligrosas para nuestras libertades que ejércitos enteros listos para el combate. Si el pueblo americano permite un día que los bancos privados controlen su moneda, los bancos y todas las instituciones que florecerán en torno a los bancos, privarán a la gente de toda posesión, primero por medio de la inflación, enseguida por la recesión, hasta el día en que sus hijos se despertarán sin casa y sin techo sobre la tierra que sus padres conquistaron”.

• Línia de Turbonada
  • Aio!
« Respondre #56 el: 20 Febrer 2011, 09:55:41 »
Confirmado. El mismo día del aumento de velocidad, todo el mundo yendo a 70-80 por inercia. Y yo flipando.

La gente se acostumbra, eso está claro.

Som animals de costums!

Els que tenim GPS també sabem que un augment de la velocitat punta no fa guanyar minuts al temps de destinació. Per la meva experiència personal, només guanyo o perdo minuts quan per on passo, les carreteres no estan prou actualitzades.

Un altre apunt. Quan no hi ha gaire trànsit a Barcelona, si anéssim a 19Km/h de mitjana sense semàfors (mirant al passar cada cruïlla, és clar), trigaríem el mateix que poden anar a 50km/h amb semàfors.
Barcelona - Poble Nou

Desconnectat Cota

• 'Papa Cota'
  • Cumulonimbus
« Respondre #57 el: 20 Febrer 2011, 10:32:34 »
Som animals de costums!

Els que tenim GPS també sabem que un augment de la velocitat punta no fa guanyar minuts al temps de destinació. Per la meva experiència personal, només guanyo o perdo minuts quan per on passo, les carreteres no estan prou actualitzades.

Un altre apunt. Quan no hi ha gaire trànsit a Barcelona, si anéssim a 19Km/h de mitjana sense semàfors (mirant al passar cada cruïlla, és clar), trigaríem el mateix que poden anar a 50km/h amb semàfors.
No estem parlant de tardar + o -, si no d'anar a 80 per una via de tres carrils amb un vehicle de 80 cv o més. I ara no em surtis amb els fabricants.

Per altre banda, si els semàfors de Bcn estiguéssin una mica més sincronitzadets la conducció seria molt més fluida; el que no pot ser és que, en un carrer de Sants, diumenge al matí, m'estigui parant a cada cruiïlla una mitjana d'un minut perquè l'imbècil de torn ha fet que el semàfor següent es posi vermell quan es posa verd l'anterior.

És clar, si anés caminant, segur que tots els enganxo en verd, no?  ;D ;D

Desconnectat Rodamet

• I love Lloret de Mar
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 4568
  • Índex de patiment: -242
  • Rodamet Planet: @rodamet
Roda de Barà -Baix Gaià-Camp de Tarragona

Tarragonès-Tarragona (Nord de la Costa Daurada)

web: www.rodamet.net
web de fotos: www.rodamet.net/galeria
web meteo snowcam:

Desconnectat Rodamet

• I love Lloret de Mar
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 4568
  • Índex de patiment: -242
  • Rodamet Planet: @rodamet
« Respondre #59 el: 20 Febrer 2011, 20:10:44 »
desde luego un aburrimiento de tema, que pesaos son en la teva, rac1 y todos

no tienen el comarques para tratar el tema? que coño ( con perdón) me importará a mi la contaminación de Barcelona, hay que tener unas tragaderas de cuidado en este país, va parir

y luego hay anticiclón, cambio climático? parece que no haya habido nunca un anticlón en invierno y lo tenemos cada año, insufrible tema

en fín, un sin fín de ruido muy molesto

autopistas y vias rápidas como los alemanes o italianos ya, que luego siempre ponemos ejemplos de alemanes, queremos ser siempre alemanes
Roda de Barà -Baix Gaià-Camp de Tarragona

Tarragonès-Tarragona (Nord de la Costa Daurada)

web: www.rodamet.net
web de fotos: www.rodamet.net/galeria
web meteo snowcam: