Autor Tema: Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!  (Llegit 20574 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vacarissana

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1493
  • Índex de patiment: 65
  • En ares d'un món millor, segur i heredable!
Aquesta nit desmantellen els primers senyals del famós limits dels 80 km/h als accessos a Barcelona per C-31 i C-32 a Castelldefels.
ës el que la gent ha volgut i diguem-ho aixñi, ho trobo perfecte

Ara bé, vàren dir que la flexibilització de la velocitat era determinada per seguretat vial, congestió, condicions meteorològiques i episodis d'anticiclons pro-contaminació.

Aquests dies les invesions i les contamiacions són i seran màximes a les àrees metropolitanes (Tarragona, Barcelona, vallesos, Baix Llobregat (la comarca més contaminada) i la Plana de Vic.

doncs aixó, el pitxor moment per "treure" el limit dels 80.. a veure què faran i si la gent ho entendrà.

I si no no passa res, una mascareta i a "fumar" obligatòriament els fums que la "nostra societat del benestar" ens imposa, sense triar ni poder mastegar xiclets anti-contaminació!

Altres estaran contents, felicitats!
En bicicleta voy más rápido por la autopista C-32
http://www.facebook.com/group.php?gid=55125430756&v=wall

====

http://www.adn.es/local/barcelona/20110131/NWS-1494-suprime-limite-velocidad.html
8 març 1964 + 1 març 1993  = 8 març 2010

www.arasikmaimespatiré.com 
.com? esperant....8-3-10

Desconnectat Sándor

• Cumulonimbus
  • Missatges: 4356
  • Índex de patiment: -247
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @gonzalobel
Re:Adew als 80 km/h..perfecte, ja s'ho faran..ja m'ho faran!
« Respondre #1 el: 06 Febrer 2011, 13:46:48 »
Aquesta nit desmantellen els primers senyals del famós limits dels 80 km/h als accessos a Barcelona per C-31 i C-32 a Castelldefels.
ës el que la gent ha volgut i diguem-ho aixñi, ho trobo perfecte

Ara bé, vàren dir que la flexibilització de la velocitat era determinada per seguretat vial, congestió, condicions meteorològiques i episodis d'anticiclons pro-contaminació.

Aquests dies les invesions i les contamiacions són i seran màximes a les àrees metropolitanes (Tarragona, Barcelona, vallesos, Baix Llobregat (la comarca més contaminada) i la Plana de Vic.

doncs aixó, el pitxor moment per "treure" el limit dels 80.. a veure què faran i si la gent ho entendrà.

I si no no passa res, una mascareta i a "fumar" obligatòriament els fums que la "nostra societat del benestar" ens imposa, sense triar ni poder mastegar xiclets anti-contaminació!

Altres estaran contents, felicitats!
En bicicleta voy más rápido por la autopista C-32
http://www.facebook.com/group.php?gid=55125430756&v=wall

====

http://www.adn.es/local/barcelona/20110131/NWS-1494-suprime-limite-velocidad.html

http://www.ara.cat/societat/anticiclo-evitara-superar-dia-flexibilitzacio_0_422358033.html

Desconnectat vacarissana

• Cumulonimbus
« Respondre #2 el: 06 Febrer 2011, 13:55:42 »
em sembla perfecte..i els altres dies?  ::)
com el principi de Karnot..."la contaminació es crea i no es destrueix, només és distribueix"

.com? esperant....8-3-10

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12288
  • Índex de patiment: 1361
    • Meteotemps
« Respondre #3 el: 06 Febrer 2011, 15:28:07 »
En principi demà el limit han dit que serà de 80 km/h. degut a la contaminació i a aquesta situació anticiclònica que tenim
L'Hospitalet de Llobregat
(Barcelonès, Barcelona, Catalunya)
43 msnm
www.meteotemps.blogspot.com

Desconnectat jomora94

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1059
  • Índex de patiment: 218
  • Entre l'Hospitalet i Calamocha
« Respondre #4 el: 06 Febrer 2011, 17:33:28 »
L'anticicló frustra el primer dia sense "zona 80" als accessos de Barcelona

El bon temps frustra els plans del govern de la Generalitat per començar a desmuntar la velocitat variable als accessos de Barcelona. Ho ha explicat en una visita a Perafita el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, que ha anunciat que aquest dilluns no es podrà circular a més de 80 km/h als accessos de Barcelona, com estava previst, perquè hi ha una "situació anticiclònica intensa" que perjudicaria la qualitat de l'aire de l'àrea metropolitana si se circula a més velocitat.

El primer comiat a la "zona 80", que estava previst per aquest dilluns a l'autovia de Castelldefels, la C-31 sud, i l'autopista del Garraf, la C-32 sud, haurà d'esperar, i tot per culpa del bon temps que s'espera per a les pròximes hores a Catalunya.

El conseller de Territori i Sonstenibilitat, Lluís Recoder, ha explicat aquest diumenge en una visita a Perafita que aquest dilluns no es podrà circular a més de 80 km/h en els accessos a Barcelona com s'havia anunciat des del Departament d'Interior. Recorder ha explicat que han pres aquesta decisió després que el Servei Meteorològic de Catalunya ha alertat que el país viu "una situació anticiclònica intensa" i que si es permet excedir la velocitat dels 80 km/h la qualitat de l'aire de l'àrea metropolitana se'n podria ressentir.

Davant d'aquesta advertència meteorològica, el govern de la Generalitat ha decidit fer marxa enrere i congelar unes hores més una mesura que havia generat molta expectativa. Amb tot, el conseller, que ho ha anunciat també a través del seu Twitter, ha volgut matisar que el pla de correcció de la contaminació de l'aire ja preveu flexibilitzar la velocitat variable a la baixa en aquests casos.

L'increment del límit de velocitat previst per aquest dilluns a la C-31 sud i a la C-32 sud era el primer pas per suprimir la velocitat variable en 53 dels 78 quilòmetres on ara s'aplica. Després d'aquestes dues vies i fins a l'1 de març, està previst que es vagin retirant la majoria de senyals fixos que limiten la velocitat en les altres vies d'entrada a Barcelona, com l'A-2 -que tindrà trams de 100 i de 80-, l'AP-2 -amb trams de 120 i 100-, la C-16 -amb trams de 90 i 80-, la C-58 -que es mantindrà en els 80 perquè està en obres-, els túnels de sortida de la B-20 -de 100 a 80- i la C-31 a Badalona -que tindrà trams de 120 i de 80.

FONT: www.3cat24.cat

;)
Barri Collblanc-la Torrassa (50-60 msnm)
L'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)

Calamocha (Terol). El meu segon poble. Pol de fred a 894 msnm. Mínima absoluta del S.XX (-30ºC)

Desconnectat vacarissana

• Cumulonimbus
« Respondre #5 el: 06 Febrer 2011, 18:28:57 »
El millor de tot serà veure com flueix la nova dinàmica de trànsit..la gent encantada d'anar a 100 i 120..

estic tant feliç per tots ells, però podran arribar 3 minuts abans al gran col.lapse de la Diagonal, de la B-30, del litoral, de Cerdà-Gran Via.....

i espereu a veure el cacau que es monta quan conectin el famòs i bonic IV cinturó..a l'eix del llobregat..és que ni a 30 km/h es podrà anar
en fi, però estaran contents. I jo també.

=======================

Una vintena de ciutats europees tenen la zona 80 als accessos a les grans ciutats. Londres, Berlín, Amsterdam o Estocolm van encara més enllà i al centre urbà no deixen circular els vehicles que superin uns determinats límits d'emissió de gasos contaminants. Fins a 72 ciutats d'Europa tenen el que s'anomenen “zones de baixa emissió”. És aquest l'exemple que aquest grup de científics catalans vol que se segueixi a Catalunya. “L'important no és la zona 80 per separat, és el conjunt de mesures”, d'entre les quals destaca “reduir el nombre de cotxes que circulen per Barcelona”, comenta Querol. La ciutat comtal té una de les densitats de vehicles per quilòmetre quadrat més altes d'Europa, amb 6.100. Molt per sobre de ciutats més poblades com Madrid (2200) o Londres (1370). Tot i tenir en compte que Barcelona és més petita

.com? esperant....8-3-10

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 17790
  • Índex de patiment: -200
  • Poppower!
« Respondre #6 el: 08 Febrer 2011, 22:09:15 »
s'han petat al director del Servei Meteorològic de Catalunya ...amb el canvi de govern ja tocava , però un article seu al Períodico de Catalunya , defensant els meteorolòlegs i la climatologia davant la política , l'ha fulminat.

ANEM MOOLTTTTTT BÉ!
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada

Desconnectat rafagracia

• Cúmul
  • Missatges: 441
  • Índex de patiment: -9
« Respondre #7 el: 08 Febrer 2011, 23:15:52 »
El millor de tot serà veure com flueix la nova dinàmica de trànsit..la gent encantada d'anar a 100 i 120..

estic tant feliç per tots ells, però podran arribar 3 minuts abans al gran col.lapse de la Diagonal, de la B-30, del litoral, de Cerdà-Gran Via.....

i espereu a veure el cacau que es monta quan conectin el famòs i bonic IV cinturó..a l'eix del llobregat..és que ni a 30 km/h es podrà anar
en fi, però estaran contents. I jo també.

=======================

Una vintena de ciutats europees tenen la zona 80 als accessos a les grans ciutats. Londres, Berlín, Amsterdam o Estocolm van encara més enllà i al centre urbà no deixen circular els vehicles que superin uns determinats límits d'emissió de gasos contaminants. Fins a 72 ciutats d'Europa tenen el que s'anomenen “zones de baixa emissió”. És aquest l'exemple que aquest grup de científics catalans vol que se segueixi a Catalunya. “L'important no és la zona 80 per separat, és el conjunt de mesures”, d'entre les quals destaca “reduir el nombre de cotxes que circulen per Barcelona”, comenta Querol. La ciutat comtal té una de les densitats de vehicles per quilòmetre quadrat més altes d'Europa, amb 6.100. Molt per sobre de ciutats més poblades com Madrid (2200) o Londres (1370). Tot i tenir en compte que Barcelona és més petita

Ahora ya puedes borrar tu comentario, yo soy metalista y si me echan es por no tener faena. ;) ;)

Desconnectat el tormentes

• Cumulonimbus
  • Missatges: 4500
  • Índex de patiment: 24
  • puja que pujaràs!
    • cal meteocoll
« Respondre #8 el: 09 Febrer 2011, 08:45:16 »
s'han petat al director del Servei Meteorològic de Catalunya ...amb el canvi de govern ja tocava , però un article seu al Períodico de Catalunya , defensant els meteorolòlegs i la climatologia davant la política , l'ha fulminat.

ANEM MOOLTTTTTT BÉ!

En el seu moment tb van petar a l'Oriol! De fet, d'això tracta la política, d'enxufar als teus.

De totes maneres no pateixis per ell, no li faltarà un bon lloc a la Diputació ;DD

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Poppower!
« Respondre #9 el: 09 Febrer 2011, 09:41:09 »
En el seu moment tb van petar a l'Oriol! De fet, d'això tracta la política, d'enxufar als teus.

De totes maneres no pateixis per ell, no li faltarà un bon lloc a la Diputació ;DD

La substitució de càrrecs ho trobo totalment lògic , això es la política aqui i arreu, marxen els altres i omples el govern dels "teus" .. el que no trobo tan bé és l'anticipació en els aconteixements per culpa de dir coses sensates en un article . L'has llegit?

Política i ciència , males companyes de sempre.
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Desconnectat el tormentes

• Cumulonimbus
  • Missatges: 4500
  • Índex de patiment: 24
  • puja que pujaràs!
    • cal meteocoll
« Respondre #10 el: 09 Febrer 2011, 09:58:31 »
La substitució de càrrecs ho trobo totalment lògic , això es la política aqui i arreu, marxen els altres i omples el govern dels "teus" .. el que no trobo tan bé és l'anticipació en els aconteixements per culpa de dir coses sensates en un article . L'has llegit?

Si, el vaig llegir. En la línea de les declaracions dels alcaldes de Molins i d'El Prat (ICV) ::) Igualment, 100% article polític impossat segurament pels del dalt del seu partit.

A mort matant!  ;)

Desconnectat monzón

• Cúmul
  • Missatges: 136
  • Índex de patiment: 1
« Respondre #11 el: 09 Febrer 2011, 09:59:55 »

Ell és un polític d'un partit rival. Era esperable que el farien fora. I ell aprofita per acomiadar-se.

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Poppower!
« Respondre #12 el: 09 Febrer 2011, 10:08:59 »
Ell és un polític d'un partit rival. Era esperable que el farien fora. I ell aprofita per acomiadar-se.

Si si , això sens dubte. Ja he dit abans que això es el joc polític.

Ara , jo continuo pensant que el joc de la manipulació és massa fàcil , per totes bandes, evidentment. I també que la política consisteix en treure tot el que el teu rival polític ha posat abans .. això del govern dels millors dsho creu sa mare (amb perdó).   

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Poppower!
« Respondre #13 el: 09 Febrer 2011, 10:11:19 »
Per cret, amb tot aquest follón que arrosseguem fa anys , algú sap la veritat? Es dir , el que està demostrat científicament , respecte a la reducció de la contaminació?

Vull dir informes científics "neutrals" , si algú ha fet algun document per lliure sense tenir l'encàrrec oficial.

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3444
  • Índex de patiment: -317
  • Rosa de foc
    • https://twitter.com/toni_edo
« Respondre #14 el: 09 Febrer 2011, 12:04:59 »
Per cret, amb tot aquest follón que arrosseguem fa anys , algú sap la veritat? Es dir , el que està demostrat científicament , respecte a la reducció de la contaminació?

Vull dir informes científics "neutrals" , si algú ha fet algun document per lliure sense tenir l'encàrrec oficial.

Si els informes diuen que els 80 no han disminuit la contaminació, des de ahir ja s'hauria d'anar a 120
Si els infomes diuen que els 80 han disminuit la contaminació, s'enten el d'ahir i avui, però la mesura es equivocada.
Com que cap de les dues es correcte, estem davant d'una mesura populista amb cost economic, en temps de crisis. Entre això i la retirada de l'impost als rics (si,si, el de successions), tot apunt per aplicar retallades als més pobres.
A disfrutar. :D
Sant Andreu del Palomar

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" (Martin Luther King)

"Com diu una vella maledicciói xina: Ojalà que et toquin viure temps interesants”