Autor Tema: Temporada boletarie 2010/2011  (Llegit 273666 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Bubu

• Estrat
  • **
  • Missatges: 43
  • Índex de patiment: -6
  • Gènere: Masculí
Re:Temporada boletarie 2010/2011
« Respondre #60 el: 22 Setembre 2010, 23:06:56 »
No perdis el temps, jo hi vaig a modo "prospector", caça Rossinyol i despres amunt a la caça Rovelló , si vols vindre amb mi a les 9 al passeig....  ;) , 4x4 indispensable....

800 mts 3 tristros rovellons.... , cames de perdiu a punta pala, i mollerics frescos, frescos....

Molt agraït per la proposta, Surfin,  però vaig amb la xicota i no tinc un tot terreny. Potser farem un intent per allà a on sigui, gaudirem del bosc que es lo principal, i potser farem una visita cultural .

Desconnectat deividsen

• Cúmul
  • Missatges: 280
  • Índex de patiment: -24
  • cool!
    • www.meteoesparreguera.com
« Respondre #61 el: 22 Setembre 2010, 23:07:03 »
bueno creo que habrá que esperar a la que viene, además bajan las temperaturas algo...
Hoy he comido bolets, no tengo ni idea que era, pero lo ha cogido un amigo megaexperto por el prelitoral, era pequeño con la cabeza marrón, el mamón no me dice nunca nada de por aquí..grrr. >:(
Imaginaos que cogía ous de reig cerca de mi pueblo... contruyeron y se acabó.. :P

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
  • Missatges: 7775
  • Índex de patiment: -65408
  • Els bolets no volen ser trepitjats...
« Respondre #62 el: 22 Setembre 2010, 23:13:45 »
bueno creo que habrá que esperar a la que viene, además bajan las temperaturas algo...
Hoy he comido bolets, no tengo ni idea que era, pero lo ha cogido un amigo megaexperto por el prelitoral, era pequeño con la cabeza marrón, el mamón no me dice nunca nada de por aquí..grrr. >:(
Imaginaos que cogía ous de reig cerca de mi pueblo... contruyeron y se acabó.. :P
El milagro español....

Desconnectat deividsen

• Cúmul
  • cool!
« Respondre #63 el: 22 Setembre 2010, 23:30:27 »
El milagro español....
así va todo ahora..

Desconnectat Pilgrim

• Cúmul
  • Missatges: 268
  • Índex de patiment: 106
  • Por favor, camarero... otra birra...
« Respondre #64 el: 23 Setembre 2010, 02:41:40 »
así va todo ahora..

Perdonad: eso se llama "El Milagro Catalán".
"Lo hicieron porque no sabían que era imposible"

"¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande.... uno."

Saludos desde Cuenca, alta cima de un nido de águilas.
Molt petonets des d'aquest alt racó d'Àligues... Cuenca d'Alt... ;)

Desconnectat snike

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3533
  • Índex de patiment: -215
« Respondre #65 el: 23 Setembre 2010, 10:53:09 »
Buenas, yo quería salir mañana zona cadí o berga, pero dicen que está floja la cosa, alguien ha estado por ahi? no me engañeis ehh..jeje ;D
supongo que a mas de 1000m por las temperaturas, pero creo que la semana que viene esto explotará ya por fin.. tengo suerte, este año saldré entre semana. :)

zona berga, 1400 metres aproximadament ahir, 4 rovellons inmensos podrits i molt arbre tallat , a més estava tot força remogut. Suposo que en 1 semana-2 explotarà la cosa.

Desconnectat deividsen

• Cúmul
  • cool!
« Respondre #66 el: 23 Setembre 2010, 14:00:46 »
zona berga, 1400 metres aproximadament ahir, 4 rovellons inmensos podrits i molt arbre tallat , a més estava tot força remogut. Suposo que en 1 semana-2 explotarà la cosa.
gracies
si me han dicho que por Rasos estaba floja la cosa.
esperarem..

Desconnectat TILK

• Estrat
  • **
  • Missatges: 95
  • Índex de patiment: -11
  • ES GESTA UNA NOVA REALITAT
« Respondre #67 el: 23 Setembre 2010, 17:58:04 »

Perdonad: eso se llama "El Milagro Catalán".

Olé,olé y olé ;D

Desconnectat mik1_

• Estrat
  • **
  • Missatges: 88
  • Índex de patiment: -31
« Respondre #68 el: 23 Setembre 2010, 19:17:56 »
No puc meeeeeeeeeeeés!

Me comprat un cistell nou i tot ... amb tota l'ansia  :þ
Primera sortida prevista pel Dimarts 28, passaré parte de la cota-espècies-collita fotogràfica (si hi ha sort).

Esperem que tanta aigua doni els seus fruits en breu, de moment s'hem passen pel cap alguns objectius que m'agradaría que no s'escapessin.

Armillaria Tabescens (tinc un company que diu que es molt bona)

Amanita Caesarea al prelitoral

Clitocybe geotropa (Candela de bruc o pampa, l'any passat no vai veure ni un sol exemplar)

Sparassis Crispa (tinc entés que torna a nèixer al mateix lloc d'un any per un altre, ho comprovarem)

Us marqueu algún objectiu companys?

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #69 el: 23 Setembre 2010, 20:24:49 »
No puc meeeeeeeeeeeés!

Me comprat un cistell nou i tot ... amb tota l'ansia  :þ
Primera sortida prevista pel Dimarts 28, passaré parte de la cota-espècies-collita fotogràfica (si hi ha sort).

Esperem que tanta aigua doni els seus fruits en breu, de moment s'hem passen pel cap alguns objectius que m'agradaría que no s'escapessin.

Armillaria Tabescens (tinc un company que diu que es molt bona)

Amanita Caesarea al prelitoral

Clitocybe geotropa (Candela de bruc o pampa, l'any passat no vai veure ni un sol exemplar)

Sparassis Crispa (tinc entés que torna a nèixer al mateix lloc d'un any per un altre, ho comprovarem)

Us marqueu algún objectiu companys?

Ara mateix aprofitar els darrers dies de relativa calma per passejar tranquil, després portar als avis i algun compromís més a fer una excursió per a que agafin algun rovelló.....

I més enllà trobar un reducte de calma on no hi arrivi ningú. Aquest serà el bolet més difícil d'aconseguir  8)

Desconnectat TILK

• Estrat
  • **
  • Missatges: 95
  • Índex de patiment: -11
  • ES GESTA UNA NOVA REALITAT
« Respondre #70 el: 23 Setembre 2010, 21:02:32 »
Ara mateix aprofitar els darrers dies de relativa calma per passejar tranquil, després portar als avis i algun compromís més a fer una excursió per a que agafin algun rovelló.....

I més enllà trobar un reducte de calma on no hi arrivi ningú. Aquest serà el bolet més difícil d'aconseguir  8)

Company IPV on es aquest espai de tranquil•litat al bosc?  Comença ha patir que  la massificació ja comença arribar a mitja muntanya. Jo penso posar una granja de cargols.
Penjo les botes i el foro.   :|/:)

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #71 el: 23 Setembre 2010, 21:41:48 »

Company IPV on es aquest espai de tranquil•litat al bosc?  Comença ha patir que  la massificació ja comença arribar a mitja muntanya. Jo penso posar una granja de cargols.
Penjo les botes i el foro.   :|/:)

L'any passat vaig agafar alguna idea.. prop de BCN impossible, per això  :-\
Si et dic el lloc ja no serà un espai tranquil  ;DD

Desconnectat mik1_

• Estrat
  • **
  • Missatges: 88
  • Índex de patiment: -31
« Respondre #72 el: 23 Setembre 2010, 22:08:26 »

Quina fe nano  ;D Si es féssin bolets a la lluna ja hi haurien boletaires per allà voleiant. Amb espais relativament poc habitats podem estar feliços.

Encara tinc malsons per les nits recordan't algún dia de Novembre de l'any passat per aquests indrets d'aprop de casa, bogeria absoluta. Recordo un día que no vam aconseguir aparcar amb els companys a quarts de 9 del matí  F;) ;D

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #73 el: 23 Setembre 2010, 22:21:30 »
Quina fe nano  ;D Si es féssin bolets a la lluna ja hi haurien boletaires per allà voleiant. Amb espais relativament poc habitats podem estar feliços.

Encara tinc malsons per les nits recordan't algún dia de Novembre de l'any passat per aquests indrets d'aprop de casa, bogeria absoluta. Recordo un día que no vam aconseguir aparcar amb els companys a quarts de 9 del matí  F;) ;D
Ho vaig veure, ho vaig viure.... semblaven "Las hordas de Mordor" alguns equipats amb falç i podall.

Desconnectat Ironboletaire

• Cúmul
  • Missatges: 725
  • Índex de patiment: -45
    • Garrotxa.info
« Respondre #74 el: 23 Setembre 2010, 23:04:33 »
Ho vaig veure, ho vaig viure.... semblaven "Las hordas de Mordor" alguns equipats amb falç i podall.

JOJOJO... el que s´ha de fer per aparcar.
http://www.youtube.com/watch?v=bAG5vBKmvcA&feature=related     Veure al minut  3:05

I de vegades els rovexonaires discuteixen amb el que ha aparcat abans
http://www.youtube.com/watch?v=aTXlWYdodnc