Autor Tema: Temporada boletarie 2010/2011  (Llegit 273668 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
  • Missatges: 7775
  • Índex de patiment: -65408
  • Gènere: Masculí
  • Els bolets no volen ser trepitjats...
Re:Temporada boletarie 2010/2011
« Respondre #45 el: 21 Setembre 2010, 16:50:48 »
 ;D ;D ;D

Avuí un parell de persones han estat a punt de matar-me (una per telèfon) per dir que havia deixat rossinyols a bosc perque no sabia que fer-ne.... ja tinc algun encàrrec, diuen que me'ls paguen però no agafaré ni un duro. Després em regalen ratafia o orujo de regalèsia, economia de trueque  :D

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 17790
  • Índex de patiment: -200
  • Poppower!
« Respondre #46 el: 21 Setembre 2010, 16:51:49 »
Res a dir doncs. I els rossinyols, també tenen D.O.?  ;D ;D

hombre oi tant . D.O Serra de la Demanda  ;DD

Ipv, nen , tu truca , que quan vulguis n'anem a buscar  :D
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #47 el: 21 Setembre 2010, 16:53:59 »

Se t'acosten.. en pocs dies els tindràs a tocar i tindrem fàcil la combinació.
Fa dies que ho diem, tant les orades com els bolets i no hi ha manera.... però et tinc ben present  :D

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20428
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #48 el: 21 Setembre 2010, 16:55:14 »

Que bé que us ho passeu, eh nens?!  ;D

Ipv, com es fa per matar algú per telèfon?    %) ;D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #49 el: 21 Setembre 2010, 16:57:47 »
Que bé que us ho passeu, eh nens?!  ;D

Ipv, com es fa per matar algú per telèfon?    %) ;D
A crits i amenaces, tot dient: "però nen, tu has tastat els rossinyols amb peus de porc?"  ;D
La gent de l'escola de l'any passat, que de tant en tant em truquen.. són més macos....  :'(

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #50 el: 21 Setembre 2010, 17:01:56 »
A crits i amenaces, tot dient: "però nen, tu has tastat els rossinyols amb peus de porc?"  ;D
La gent de l'escola de l'any passat, que de tant en tant em truquen.. són més macos....  :'(

Doncs au, ja saps què has de fer per no morir: truques en Llevantada i us n'aneu a buscar rossinyols pels antics companys.  :)X:
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat ipv

• Cumulonimbus
« Respondre #51 el: 21 Setembre 2010, 17:04:46 »
Doncs au, ja saps què has de fer per no morir: truques en Llevantada i us n'aneu a buscar rossinyols pels antics companys.  :)X:
Quan anem amb en Sergi ja se'ls pot emportar tots! Els de l'escola ja tindran la seva ració.... a més, jo el que vull és que vinguin a buscar-los amb mi jejejejeje
No seria mala idea fer públic el dia que quedem amb en Sergi, si a ell li sembla bé.. i qui es vulgui apuntar que s'apunti.
No farem gaires quilòmetres.. hi ha uns quants meteofrikis-boletaires que no conec en persona  ;)

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #52 el: 21 Setembre 2010, 17:10:21 »
Quan anem amb en Sergi ja se'ls pot emportar tots! Els de l'escola ja tindran la seva ració.... a més, jo el que vull és que vinguin a buscar-los amb mi jejejejeje
No seria mala idea fer públic el dia que quedem amb en Sergi, si a ell li sembla bé.. i qui es vulgui apuntar que s'apunti.
No farem gaires quilòmetres  ;)

Sí senyor, d'això se'n diu fer amics!  :D

A mi no m'espereu: els bolets, quan em veuen fugen corrents. Només l'any passat i sense pretendre-ho, vaig trobar rovellons. Els que no coneixia -i n'hi havia molts- no els vaig tocar per prudència i perquè, en cas que fossin bons, algú altre els pogués collir.

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 17790
  • Índex de patiment: -200
  • Poppower!
« Respondre #53 el: 21 Setembre 2010, 17:13:12 »
Va Iván , tria el dia , jo fins a final de mes tinc tots els dies lliures , coses d'estar a l'atur  ;D  A l'Octubre ja , el meu estat començarà a canviar poc a poc  :P

Qui vulgui venir es benvingut , això si que no s'apuntin 50.000 i toqui una làmina de bolet per cap  ;DD
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada

Desconnectat vacarissana

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1493
  • Índex de patiment: 65
  • En ares d'un món millor, segur i heredable!
« Respondre #54 el: 21 Setembre 2010, 17:14:13 »
Tot i que cap al 25 d'agost ja va sortir una primera mini-florida de rossinyols pre-costaners, ara se'n prepara una de més abundosa!

ja en surten de nou per la serra litoral maresmenca una cota 600.... rossinyols, peus de rata, algun apagallums, ...

També per la Selva cotes 800-1000
====

sembla que ara sí es pot dir..que pinta una bona temporada
*pagesos del Berguedà, em van dir...SI, serà bon any per que agost va sortir poc bolet.
*avis del Ripollès, em va dir que No, que serà mal anya..ahn sortir cama-grocs massa ràpid
*Selva Alta: serà molt bona temporada...està el bosc a punt de crema

Pel tema pluges recenst, pinta bé...què coi...però és extrany que el primer dia de bolets trobés llanega negra, llengua de bou i molt cama-groc a cota 1.300...és rar, no em lliga

tothom hi diu la seva, com amb el temps  ;D
8 març 1964 + 1 març 1993  = 8 març 2010

www.arasikmaimespatiré.com 
.com? esperant....8-3-10

Desconnectat TILK

• Estrat
  • **
  • Missatges: 95
  • Índex de patiment: -11
  • ES GESTA UNA NOVA REALITAT
« Respondre #55 el: 21 Setembre 2010, 17:37:39 »
No farem gaires quilòmetres.. hi ha uns quants meteofrikis-boletaires que no conec en persona  ;)

IPV tinc gana ;D amb tanta llaminera i camagrocs i rosinyols amb D.O. Porc negre perdó Iberíc.

Desconnectat Surfin

• Cúmul
  • Missatges: 273
  • Índex de patiment: 43
  • Sant Joan Abadesses , Ripollés, Girona
« Respondre #56 el: 21 Setembre 2010, 17:50:10 »
Rossinyols???? ... no en trobeu ??? ... doncs no aneu al lloc adecuat, avui mitja cistella... , el que passa que amb la pluja s´esparrequen i no son gaire macos , però comestibles ho son... i el que m´agrada es que es veuen d´una hora lluny, quina grogor que tenen... , només et tens que posar en lloc elevat... , el Rossinyol jo el cullo de dalt i baixant...

Camagrocs, a tot arreu, a qualsevol cota... 600 amunt... , practicament tinc la recolecció feta per un parell de Turbots al forn ...

Tema rovelló, cardat al menys per la meva zona, cota 800-1000 re de re, 3 tristos rovellons... mes amunt zona Xirinacs, 1500 mts, coneguda per molta gent, per això ho poso... 1 trist rovelló, botó , això si ... i si us agraden les cames de perdiu, a patades....

Te que deixar de ploure uns dies i baixar les tempes, collons... avui he quedat calat ...

Per cert, colliu les sabateres o llengua bobina , grogoses de dalt , un any en vaig collir i no em varen agradar... també a patedes...

Desconnectat deividsen

• Cúmul
  • Missatges: 280
  • Índex de patiment: -24
  • cool!
    • www.meteoesparreguera.com
« Respondre #57 el: 22 Setembre 2010, 18:53:49 »
Buenas, yo quería salir mañana zona cadí o berga, pero dicen que está floja la cosa, alguien ha estado por ahi? no me engañeis ehh..jeje ;D
supongo que a mas de 1000m por las temperaturas, pero creo que la semana que viene esto explotará ya por fin.. tengo suerte, este año saldré entre semana. :)

Desconnectat Bubu

• Estrat
  • **
  • Missatges: 43
  • Índex de patiment: -6
« Respondre #58 el: 22 Setembre 2010, 19:58:58 »
    Demà dijous tinc festa, i realment no se si val la pena agafar lo cistell i tirar cap amunt (ripollés probablement, o altre indret) i anar a per rossinyol, o no. Si algu ha fet alguna sortideta avuí o ahir, i creu que no val la pena, cambiaré lo cistell per uns pantalons més macos i faré una excursió cultural per la zona.

Desconnectat Surfin

• Cúmul
  • Missatges: 273
  • Índex de patiment: 43
  • Sant Joan Abadesses , Ripollés, Girona
« Respondre #59 el: 22 Setembre 2010, 21:13:59 »
    Demà dijous tinc festa, i realment no se si val la pena agafar lo cistell i tirar cap amunt (ripollés probablement, o altre indret) i anar a per rossinyol, o no. Si algu ha fet alguna sortideta avuí o ahir, i creu que no val la pena, cambiaré lo cistell per uns pantalons més macos i faré una excursió cultural per la zona.

No perdis el temps, jo hi vaig a modo "prospector", caça Rossinyol i despres amunt a la caça Rovelló , si vols vindre amb mi a les 9 al passeig....  ;) , 4x4 indispensable....

800 mts 3 tristros rovellons.... , cames de perdiu a punta pala, i mollerics frescos, frescos....