Autor Tema: Previsió d'hivern càlid i sec a Girona ciutat  (Llegit 91 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20111
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Previsió d'hivern càlid i sec a Girona ciutat
« el: 21 Desembre 2017, 13:26:00 »
Doncs res, em mullo, farà un hivern càlid i sec a Girona-ciutat, un hivern astronòmic, ja sabeu que fins ahir l'hivern meteorològic era cru a Girona, però a partir d'avui curiosament coincidint amb l'inici de l'hivern astronòmic començarant a pujar les temperatures. De fet ja m'he posat màniga curta en llocs arrecerats, amb el sol baix i els 16º actual s'està de conya. Això sí al matí anava amb 4 mànigues. Penso que tindrem adveccions de l'oest, SW i S sovint aquest hivern, poques entrades fredes, poques borrasques que ens portin pluges, sinó alguns ruixats associats fronts freds i càlids, i també tindrem anticiclons càlids. No m'agrada la meva previsió, tots els que em coneixeu sabeu que desitjaria un hivern amb onade de fred siberianes amb moltes nevades i el més fred dels últims 10000 anys, però desgraciadament crec que no serà així.

Desconnectat quimet

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1108
  • Índex de patiment: 5
Re:Previsió d'hivern càlid i sec a Girona ciutat
« Respondre #1 el: 21 Desembre 2017, 19:05:27 »
Doncs jo dic que durarà 3 mesos, hores amunt o avall, que cada dia hi hauran més minuts de llum i que caldrà sortir amb abric de casa pel matí. També és possible que tinguem la mínima de l'any i que alguns dies plogui, altres faci sol i, fins i tot, la boira sigui present en algunes comarques.

El que és ben segur és que abans de acabar la estació, jo ja serè un any més vell i més rondinaire. >:D >:D

Una abraçada, Gerard, i Bones Festes.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20626
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Re:Previsió d'hivern càlid i sec a Girona ciutat
« Respondre #2 el: 22 Desembre 2017, 00:18:23 »
Doncs jo dic que durarà 3 mesos, hores amunt o avall, que cada dia hi hauran més minuts de llum i que caldrà sortir amb abric de casa pel matí. També és possible que tinguem la mínima de l'any i que alguns dies plogui, altres faci sol i, fins i tot, la boira sigui present en algunes comarques.

El que és ben segur és que abans de acabar la estació, jo ja serè un any més vell i més rondinaire. >:D >:D

Una abraçada, Gerard, i Bones Festes.

Ets un catxondo, Quimet!   ;DD

Jo també us desitjo a tots unes Bones Festes.   ;)
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.