Autor Tema: Què tenen semblant Girona, Salt, Sarrià de Ter i Vancouver?  (Llegit 66 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19879
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Doncs què hi ha transectes a peu, uns fets per mi i en Moisès, amb ajut del mòbil o d'una gravadora, o llibreta per Girona Salt i Sarrià de Ter, i altres fets a Vancouver amb l'ajut d'una Garmin, GPS, d'uns aparells super complicats per mesurar la temperatura. Ja no em sento tan sol, a una altra banda del món també fan coses semblants a jo, no sóc tan friki. Ho he descobert a la revista Urban Climate.

Desconnectat quimet

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1099
  • Índex de patiment: 5
Re:Què tenen semblant Girona, Salt, Sarrià de Ter i Vancouver?
« Respondre #1 el: 12 Setembre 2017, 14:10:58 »
Transectes s'han fet a moltes ciutats. A Barcelona, recordo que amb una sonda que va portar en Toni Nadal vàrem fer algun transecte que anava des de Gràcia pujant per la carretera de les Aigües cap a Vallvidrera i baixant fins a Les Planes, al limit del terme municipal de Sant Cugat. Havíem vist diferències de fins a 10ºC o més.

I jo n'he fet sovint quan surto a les 8 del matí de la Vall d'Hebron fins a Cerdanyola per la carretera d'Horta o pel Nus de la Trinitat. Les diferències són també espectaculars a l'hivern.

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19879
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Re:Què tenen semblant Girona, Salt, Sarrià de Ter i Vancouver?
« Respondre #2 el: 15 Setembre 2017, 16:10:20 »
Transectes s'han fet a moltes ciutats. A Barcelona, recordo que amb una sonda que va portar en Toni Nadal vàrem fer algun transecte que anava des de Gràcia pujant per la carretera de les Aigües cap a Vallvidrera i baixant fins a Les Planes, al limit del terme municipal de Sant Cugat. Havíem vist diferències de fins a 10ºC o més.

I jo n'he fet sovint quan surto a les 8 del matí de la Vall d'Hebron fins a Cerdanyola per la carretera d'Horta o pel Nus de la Trinitat. Les diferències són també espectaculars a l'hivern.
A peu els havies fet o amb automòbil, a peu és més difícil, han de ser ciutats de tamany poc important com Girona.