Autor Tema: Espectacular tormenta d'aigua i pedra inunda Girona (30 de Juny de 2017)  (Llegit 158 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20431
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Re:Espectacular tormenta d'aigua i pedra inunda Girona (30 de Juny de 2017)
« Respondre #1 el: 04 Juliol 2017, 00:42:33 »
Molt bon recull, Meteofanàtic.  :D   Realment viure-ho in situ devia ser la repera, però espero que no patissis desperfectes.

Sobre el que demanes a seguiment, demà ho diré al grup de Wahtsapp aviam si algú ho té. Per aquí, ja ho veus, som quatre gats...    :-\

EDITO:  ja està demanat
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat Meteofanàtic

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2351
  • Índex de patiment: -24
  • Gènere: Masculí
  • El seu "mal temps" és el nostre bon temps ;)
« Respondre #2 el: 04 Juliol 2017, 14:47:46 »
Molt bon recull, Meteofanàtic.  :D   Realment viure-ho in situ devia ser la repera, però espero que no patissis desperfectes.

Doncs sí, va ser bestial, mai havia vist una cosa així. Em vaig tirar gairebé tres quarts d'hora dins del cotxe sense poder-ne sortir. Pàrquing i ascensor de casa completament inundats, filtracions d'aigua a la feina... però dintre tot, res greu per sort.

Sobre el que demanes a seguiment, demà ho diré al grup de Wahtsapp aviam si algú ho té. Per aquí, ja ho veus, som quatre gats...    :-\

Si, ja ho he vist  :-\ Portava temps sense entrar i realment m'ha sorprès veure que això està mort i enterrat  :'( On és la gent, al Whatsapp?? Però el Whatsapp no és el mateix, és efímer i intrussiu, no es pot comparar a un fòrum com aquest. En fi...  ::) No hi ha cap altre fòrun?? Vaig estar al d'en Picó però tampoc és per fer volar coloms! On és la gent?  ??? ??? ???

EDITO:  ja està demanat

Gràcies, a veure si hi ha sort. Perquè el radar AEMET sempre m'ha semblat horrorós i el del SMC és molt millor...
Des de Girona ciutat (zona sud)

Si t'agrada la fotografia, visita'm a Flickr!

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20431
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #3 el: 04 Juliol 2017, 23:53:42 »
Doncs de moment no hi ha hagut sort, noi. Només una persona ha respost i no ho té.   :-\
Potser la gent ha començat vacances i no està al cas, ja veurem...

Òndia, lamento el mal tràngol que vau passar, però per altra banda també m'alegra que, malgrat tot, no us passés res de greu.

Sobre el fòrum... noi, la cosa està així, ja ho veus.  :'(
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11163
  • Índex de patiment: -5
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #4 el: 06 Juliol 2017, 19:48:14 »
Doncs sí, va ser bestial, mai havia vist una cosa així. Em vaig tirar gairebé tres quarts d'hora dins del cotxe sense poder-ne sortir. Pàrquing i ascensor de casa completament inundats, filtracions d'aigua a la feina... però dintre tot, res greu per sort.

Si, ja ho he vist  :-\ Portava temps sense entrar i realment m'ha sorprès veure que això està mort i enterrat  :'( On és la gent, al Whatsapp?? Però el Whatsapp no és el mateix, és efímer i intrussiu, no es pot comparar a un fòrum com aquest. En fi...  ::) No hi ha cap altre fòrun?? Vaig estar al d'en Picó però tampoc és per fer volar coloms! On és la gent?  ??? ??? ???

Gràcies, a veure si hi ha sort. Perquè el radar AEMET sempre m'ha semblat horrorós i el del SMC és molt millor...

A mi em recorda la de principis d'agost de 2005, també amb pedra i van ser uns 70 mm, si no recordo malament. Tot i així aquest any he tingut més incidents a casa: filtracions, persianes trencades, etc... Les cassoletes de la Davis indemnes  ;D

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

Desconnectat MeteoCalonge

• El rebenta topics
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 6342
  • Índex de patiment: 5
  • Informàtic desaprofitat pels pèls!
    • Calonge-meteoweb
« Respondre #5 el: 13 Juliol 2017, 19:47:59 »
Molt bona animació Toni

Els radars de l SMC no es poden utilitzar per fer aquestes coses... alguns usuaris que capturaven la imatge per tenir-los penjats a la seva web els han hagut de treure perquè són propietat del Servei Meteorològic de Catalunya i d'ús restringit

I per això ara no es poden trobar "historials"

Puc fer servir aquesta animació per posar al meu blog? Com eres de cognom? No ho recordo ... faig vell  ::) ;D

I sí.. els temps canvien i la gent ja no passa gaire per aquí...

Calonge - Baix Empordà - Girona - 16 msnm

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19876
  • Índex de patiment: -65247
    • meteorologia avui
« Respondre #6 el: 31 Juliol 2017, 14:01:54 »
Molt bona animació Meteofanàtic, jo estic fent la tesi, per això passo poc temps aquí.