Autor Tema: Quines multes haurien de pagar per fer malbé un observatori, Salt-XOM  (Llegit 265 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19639
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
M'han tornat a fer malbé l'observatori de Salt, per 5a vegada en 2 anys, altres vegades m'han robat el pluviòmetre, em  tiren pedres a la gàbia m'abonyeguen el pluviòmetre. Quines multes haurien de pagar els brètols per fer malbé un observatori que és patrimoni públic, de la XOM, que les seves dades poden ajudar a conèixer millor la climatologia, i que són patrimoni immaterial de la humanitat.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20277
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Recoi, quina mala passada!   >:((

L'ajuntament no hi pot fer res?  Ho has denunciat?  No se m'acut cap tipus de multa si no se sap qui és el FdP que ho destrossa...   :-\
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
    • meteorologia avui
He posat un article al Diari de Girona i a la revista local de Salt, ja vaig fer la denúncia però és l'SMC qui ha de fer la denúncia. Això m'ho van dir ells anteriorment.

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
  • Missatges: 41
  • Índex de patiment: 0
Res de multes, una bona patada als collons i la propera vegada s'ho pensaran 2 cops...  :ehem! ^:(

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20277
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Respondre la violència amb més violència no porta enlloc. Crec que el que dius, Gerard, és el que toca: que sigui l'SMC qui denunciï i aviam com es resol.
Malauradament vivim en un temps on no es respecte res i, a més, el dolent sempre acaba fotent-se del bo. Però la solució no la veig en transformar el bo en un dolent més.
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat quimet

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1091
  • Índex de patiment: 5
El tens en un lloc accessible a qualsevol hora o està en un recinte tancat i/o amb vigilància??

Jo, l'observatori de Can Coll el tinc situat al recinte de la masia de Can Coll, on hi viuen masovers i a diverses hores hi ha vigilància privada. Sabia que no era el millor lloc per marcar bones mínimes, com algun clot proper, però vaig primar la seguretat i que l'indret és més representatiu de la zona.

Creuo els dits ]:) ]:), però en 10 anys no he tingut problemes, només algun petit problema al terra per culpa dels senglars.

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
    • meteorologia avui
El tens en un lloc accessible a qualsevol hora o està en un recinte tancat i/o amb vigilància??

Jo, l'observatori de Can Coll el tinc situat al recinte de la masia de Can Coll, on hi viuen masovers i a diverses hores hi ha vigilància privada. Sabia que no era el millor lloc per marcar bones mínimes, com algun clot proper, però vaig primar la seguretat i que l'indret és més representatiu de la zona.

Creuo els dits ]:) ]:), però en 10 anys no he tingut problemes, només algun petit problema al terra per culpa dels senglars.
Està dins d'un recinte tancat, però en un lloc públic, un parc urbà.