Autor Tema: Voleu dir que al Canadà fan millor la previsió meteorològica que a Catalunya?  (Llegit 114 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19240
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Mireu el diari The Calgary Sun, jo no hi vaig ser. Però tinc el diari, i el guardaré per sempre. No hi ha text acompanyant la previsió, només les temperatures del món i de Nord-amèrica i el mapa, no hi ha ni mapa isobàric, què us sembla.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19908
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Jo hi veig un parell de fronts...vaja, diria...    ::)
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
    • meteorologia avui
Sí, està bé, però són millors que els d'aquí? No hi han isòbares, ni tampoc posen la topografia a 500 hPa, aquí tampoc.

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11073
  • Índex de patiment: -5
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
La gent del carrer no entén ni d'isobares, ni 850 ni 500. Volen saber si farà sol o vent o pluja o neu. Allà es fa servir força la temperatura de sensació per "simplificar"

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
    • meteorologia avui
La gent del carrer no entén ni d'isobares, ni 850 ni 500. Volen saber si farà sol o vent o pluja o neu. Allà es fa servir força la temperatura de sensació per "simplificar"
Això de les isòbares és cert, allà fan servir la temperatura de sensació és cert, aquí també l'hauria de fer servir. No sé perquè no la utilitzen.