Autor Tema: Oregon wrm300  (Llegit 419 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Albert M

• C˙mul
  • Missatges: 273
  • ═ndex de patiment: 43
  • Gènere: Masculí
Oregon wrm300
« el: 04 Octubre 2016, 23:57:26 »
Hola! Tinc aquesta estacio Oregon wrm300 desde fa uns mesos i el software que porta per baixar les dades de la consola al PC es un Os Pro de la Oregon. Pero no m'agrada el format en que descarrega les dades en un excel i vull el format Noaa de mitjanes. Amb la oregon wrm200 utilitzava el Cumulus pero em sembla no es compatible. Quin hem puc baixar, el VWStation o el weather display?

Desconnectat MeteOlot

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2108
  • ═ndex de patiment: 31
    • MeteOlot,... el Temps a Olot
Re:Oregon wrm300
« Respondre #1 el: 05 Octubre 2016, 13:04:36 »
Mira't el Weewx... potser et serveix. Per la meva part ni ideia de treballar directe al PC, jo tinc una Davis VPRO2 que treballa amb Meteohub i abans tenia una Oregon WMR928NX que tambÚ havia treballat amb Meteohub.

http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,3.0.html

www.meteolot.com La Meteo d'Olot i la Garrotxa - Parc Natural de la Zona VolcÓnica de la Garrotxa.

Desconnectat Albert M

• C˙mul
« Respondre #2 el: 12 Febrer 2017, 20:31:40 »
Hola!Tinc dues estacions metereol˛giques. Una Oregon WRM200 a el Papiol a casa muns pares que sempre ha funcionat forša bÚ, per˛ ara al baixar les dades amb el Cumulus , s'interrumpeix moltes vegades i es perden dades d'alguns dies. Hem recomaneu algun programa millor? Tenia aquest perque era clar,senzill i barat?

I pel que fa a la meva que tinc a Molins de Rei, la Oregon WRM300 que em vaig comprar fa 1 any, porta un programa per baixar les dades de la propia Oregon que no serveix per res...... Hi ha alguna versiˇ compatible amb aquest model d'estaciˇ? He vist que el Weather Display em sembla per˛ es una mica complexa oi?

GrÓcies i Salutacions!

Desconnectat Albert M

• C˙mul
« Respondre #3 el: 19 Febrer 2017, 23:22:34 »
Hi ha alg˙?