Autor Tema: Primavera en 30 segons  (Llegit 350 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Rovaniemi

• Estrat
  • **
  • Missatges: 32
  • Índex de patiment: 0
  • Gènere: Masculí
Primavera en 30 segons
« el: 27 Juliol 2016, 00:03:56 »
Us deixo un vídeo del creixement d'una morera i unes buguenvíl·lees durant la primavera passada, incorporant-hi un "toc artístic".

Espero que us agradi.

.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20149
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Re:Primavera en 30 segons
« Respondre #1 el: 27 Juliol 2016, 11:32:22 »
Gràcies Badamet. Estàs a l'aguait. Jo barallant-me per pujar-lo i me l'has caçat al vol  ;D

L'he posat a Natura. Suposo que és el lloc on ha d'anar.

Salut!

Sóc la guardiana del desert i no em perdo cap valent dels que encara hi passegeu.   ;D

Repeteixo, és molt bonic veure com creix la vegetació. Aquests 30 segons, quantes hores van ser en realitat? 
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat Rovaniemi

• Estrat
  • **
  • Missatges: 32
  • Índex de patiment: 0
« Respondre #2 el: 27 Juliol 2016, 16:32:18 »
Sóc la guardiana del desert i no em perdo cap valent dels que encara hi passegeu.   ;D

Repeteixo, és molt bonic veure com creix la vegetació. Aquests 30 segons, quantes hores van ser en realitat?

D'altres som com guardians, però més de l'estil de la guardia de buckingham palace, una mica passius  ;D

És més senzill, dit entre cometes, que hores de video:
Una foto gairebé diària, cap a migdia, des de principis d'abril fins a mitjans de juliol. Feta amb el mòbil, amb un trípode casolà (un tac de fusta i uns claus). Després, unes horestes per muntar-ho amb un programet d'edició de video, posar-hi una mica d'imaginació i intentar que quedi lligat amb la música. Prova-error, prova-error, ... Tot molt d'aficionat.

Vaig tenir la idea a principis de primavera, llavors, paciència, que vagin passant les setmanes i anar fent fotos. La veritat és que mentrestant no te n'adones massa de com va creixent. És quan comences a muntar el video que te n'adones amb quina vigorositat ho fan.

Seguirem pensant, a veure si se me n'acut  alguna altra ;)

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20149
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #3 el: 27 Juliol 2016, 18:30:54 »
D'altres som com guardians, però més de l'estil de la guardia de buckingham palace, una mica passius ;D

És més senzill, dit entre cometes, que hores de video:
Una foto gairebé diària, cap a migdia, des de principis d'abril fins a mitjans de juliol. Feta amb el mòbil, amb un trípode casolà (un tac de fusta i uns claus). Després, unes horestes per muntar-ho amb un programet d'edició de video, posar-hi una mica d'imaginació i intentar que quedi lligat amb la música. Prova-error, prova-error, ... Tot molt d'aficionat.

Vaig tenir la idea a principis de primavera, llavors, paciència, que vagin passant les setmanes i anar fent fotos. La veritat és que mentrestant no te n'adones massa de com va creixent. És quan comences a muntar el video que te n'adones amb quina vigorositat ho fan.

Seguirem pensant, a veure si se me n'acut  alguna altra ;)

Doncs deu ser per això que has tingut l'enginy i la paciència. El resultat és bo, almenys a mi m'agrada i el trobo interessant just pel què dius, que en el dia a dia no t'adones dels canvis a la natura.

Home, ara el que tocaria seria un time-lapse de la caiguda de la fulla...vaja, un de tardoral per dir-ho fi.   ;D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11156
  • Índex de patiment: -5
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #4 el: 28 Juliol 2016, 10:32:06 »
Espectacular!  :plas!

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla