Autor Tema: COMENTARI DE MODELS JULIOL 2016  (Llegit 1797 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20285
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Re:COMENTARI DE MODELS JULIOL 2016
« Respondre #15 el: 29 Juliol 2016, 00:45:27 »
Gavarres, a mi em costa força així que diga'm, vols dir que a la costa no tindrem les mínimes encara pitjor?  Les màximes, vosaltres segur.

.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11163
  • Índex de patiment: -5
  • Gènere: Masculí
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #16 el: 29 Juliol 2016, 10:06:47 »
Gavarres, a mi em costa força així que diga'm, vols dir que a la costa no tindrem les mínimes encara pitjor?  Les màximes, vosaltres segur.

Lo de les mínimes crec que et dependrà del vent dominant (o de les calmes). Si et ve de mar (que sembla que el 30 i 31 sí), GFS podria afinar força. No et pujaran les mínimes que diu GFS però la sensació de xafogor ningú te la treu.
Si tinguessis calma hi hauries de sumar l'illa de calor urbana. I si et vingués de ponent resa   ;DD

A hores d'ara ja et pots començar a mirar mesoscalars com Arome, que al meu entendre afinen més:
http://www.meteociel.fr/modeles/aromezoom.php?mode=100&x=6444.94&y=11076.23&ech=30&zoom=4

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

Desconnectat F5

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 16640
  • Índex de patiment: 2291
  • Gènere: Masculí
  • Mr. Hellmann 200L
« Respondre #17 el: 29 Juliol 2016, 11:19:39 »
Pel diumenge donen una màxima de 31 per diumenge i els pesats de TV3 vinga temperatures avall  ::) ::)

Deu ser que nomes sera la costa daurada perquè quan bufa garbí ja ho diuen només al començar i ai Girona ai Girona.

Fa mestral i ni son capaços com aquell qui diu de dir res.

I una darrera l'altra >:( >:(

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20285
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #18 el: 30 Juliol 2016, 00:20:41 »
Lo de les mínimes crec que et dependrà del vent dominant (o de les calmes). Si et ve de mar (que sembla que el 30 i 31 sí), GFS podria afinar força. No et pujaran les mínimes que diu GFS però la sensació de xafogor ningú te la treu.
Si tinguessis calma hi hauries de sumar l'illa de calor urbana. I si et vingués de ponent resa   ;DD

A hores d'ara ja et pots començar a mirar mesoscalars com Arome, que al meu entendre afinen més:
http://www.meteociel.fr/modeles/aromezoom.php?mode=100&x=6444.94&y=11076.23&ech=30&zoom=4

Ostres, quina mè...  No suporto la calor, i des de la químio menys. La xafogor aquí és insuportable, però si entrés ponent...no sé què és pitjor.  :hot!

Gràcies per l'enllaç; mira que m'hi passo estones remenant per Meteociel, però aquest encara no l'havia vist.   :D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.