Autor Tema: Estudi d'idoneïtat d'un cultiu de pomeres en relació al clima de Centelles  (Llegit 880 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat memin7

• Cirrus
  • *
  • Missatges: 1
  • Índex de patiment: 0
Benvolguts:

Faig un Grau Superior  en Paisatgisme i Medi Rural a l'Institut d'Horticultura de Reus.
He de fer un estudi climàtic relacionat amb un cultiu i així contrastar-ne la idoneïtat . He triat un cultiu de pomeres ( pot ésser qualsevol) i voldria saber si em podeu fer un cop de mà amb el clima de Centelles, a qui puc demanar ajuda, si hi ha algú que tingui alguna plantació de fruiters per la zona, algú que potser a hagut de fer alguna tasca similar, no sé... El cert és que vaig bastant perdut.

Moltes gràcies!!

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19768
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Pots demanar ajuda al Fenocat, fenocat@meteo.cat, pots registrar-te a la web del Departament d'Agricultura,  ruralcat, i descarregar-te les dades dels observatoris més propers, pots demanar ajuda a en Marc Prohom del Meteocat, pots anar a la web del Meteocat i al blog de la XOM a veure si hi ha informació sobre això. També pots anar a la wikipedia i al google, segur que trobaràs informació sobre fenologia, Que jo sàpiga a Centelles no hi ha observatori, però si a Tona, demana-li informació a en meteosent, que és en Manel Dot de l'ACOM o posa't en contacte amb l'ACOM i la Xarxa Meteorològica d'Osona. Et diria que el clima de Centelles és força idoni per a la poma, no fa molta calor a l'estiu però en fa més que suficient per cultivar-les i sobretot fa fred suficient a l'hivern per eliminar les plagues.

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 17790
  • Índex de patiment: -200
  • Gènere: Masculí
  • Poppower!
Benvolguts:

Faig un Grau Superior  en Paisatgisme i Medi Rural a l'Institut d'Horticultura de Reus.
He de fer un estudi climàtic relacionat amb un cultiu i així contrastar-ne la idoneïtat . He triat un cultiu de pomeres ( pot ésser qualsevol) i voldria saber si em podeu fer un cop de mà amb el clima de Centelles, a qui puc demanar ajuda, si hi ha algú que tingui alguna plantació de fruiters per la zona, algú que potser a hagut de fer alguna tasca similar, no sé... El cert és que vaig bastant perdut.

Moltes gràcies!!

Pots demanar dades a Manel Dot

xmosona@gmail.com

"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada