Autor Tema: Dubte Netatmo  (Llegit 1909 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pumuky

• Estrat
  • **
  • Missatges: 62
  • Índex de patiment: 0
Dubte Netatmo
« el: 02 Novembre 2015, 10:25:21 »
Hola patidors,

Algú de vosaltres que tingui la Netatmo sap si és possible fer un reset al valor de pluja acumulada?

L'he muntat aquest cap de setmana i, com que no estaba segur de si el mòdul-centraleta rebia dades de pluja, vaig estar movent el balancí amb la mà fins que vaig veure que, efectivament, sí que rebia dades  :þ

Gràcies!

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19755
  • Índex de patiment: -65247
  • Gènere: Masculí
    • meteorologia avui
Re:Dubte Netatmo
« Respondre #1 el: 02 Novembre 2015, 21:07:27 »
No sé quin tipus d'estació és, no l'havia sentit mai el seu nom. És inalàmbrica? És barata?

Desconnectat Pumuky

• Estrat
  • **
« Respondre #2 el: 02 Novembre 2015, 22:46:46 »
És una estació força recent, sí.

La gràcia que té al meu parer és que mesura la qualitat de l'aire i el nivell de soroll a l'interior de casa, cosa que cap altra estació que conegui fa. La resta de sensors no són comparables als d'una estació Davis, Oregon, etc.

Dona-li una ullada:

http://www.darrera.com/detalle-producto.php?d=1&id=449
https://www.netatmo.com/es-ES/site

Salut

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
  • Missatges: 41
« Respondre #3 el: 05 Novembre 2015, 21:21:34 »
Hola Pumuky!

Prova a:

-Settings (botó engranatge de dalt a l'esquerra)
-My Stations
-Et sortirà la teva estació com a primera opció
-A la pantalla nova que et surt, a baix de tot -> Calibration
-I aquí dins, RAIN SENSOR CALIBRATION
-Segueix les instruccions que aquí indica.

Si així no pots, no sé d'altra manera de fer-ho.

Salut!

Desconnectat Tramu

• Cúmul
  • Missatges: 709
  • Índex de patiment: -34
    • El Blog del Temps
« Respondre #4 el: 07 Novembre 2015, 12:47:24 »
Una pregunta més sobre les estacions NetAtmo: si en algun moment desconnectes el wifi, per exemple durant les nits, l'estació segueix recollint dades per a després enviar-les o es perden?

Gràcies!

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
« Respondre #5 el: 07 Novembre 2015, 13:29:32 »
Hola,

Sí. No hi ha cap problema en principi. Les dades no les guarda l'estació, sinó que les envia al servidor. Si no hi ha wifi, l'estació fa de datalogger, i quan torna ha haver-hi xarxa, les envia al servidor i s'actualitzen les gràfiques.
Ho sé perquè algunes vegades m'ha caigut el servei d'internet i quan ha tornat, les dades hi eren.

Salut!

Desconnectat Pumuky

• Estrat
  • **
« Respondre #6 el: 07 Novembre 2015, 15:24:01 »
Jo la meva la vaig comprar a Can Darrera. Me la van ensenyar i em van estar explicant que com a gadget per la casa és força interessant pel tema del sensor de qualitat de l'aire i de nivell de soroll, però que com a estació meteorològica principal ara per ara és molt justeta.

El mòdul exterior no pot estar exposat directament a la llum del sol perquè no té gàbia i tampoc és recomanable que es mulli perquè tot i estar segellat una mica d'aigua de pluja sempre s'hi cola. Em van ensenyar també el pluviòmetre (jo no el tinc), disseny molt modern i elegant però el mecanisme del balancí no és tot lo precís que hauria de ser.

PD: gràcies per la teva resposta Anskari, ho pravaré!

Salut

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
« Respondre #7 el: 07 Novembre 2015, 15:46:47 »
Jo la vaig comprar directament a la web de Netamo.
Potser no es la millor estació, però a mi em fa el fet.
La vaig comprar per substituir la Oregon que van donar fa anys amb el col·leccionable sobre meteo de EC.
El mòdul exterior l'he incorporat dins de la garita de la Davis que tenia també. El pluvio s'ha d'ajustar. La veritat es que a mi em va bé.
Tinc pluvio manual, un stratus cocorahs, termòmetres de mercuri de màxima i mínima i també psicrometre. La veritat, es que no ho clava a la mil·lesima, però no ho fa del tot malament.
Per el que va costar, estic content.
El sensor de Co2 intern, de contaminants a l'exterior i nivell de soroll intern, estan molt bé.
Salut!

Desconnectat Tramu

• Cúmul
  • Missatges: 709
  • Índex de patiment: -34
    • El Blog del Temps
« Respondre #8 el: 16 Novembre 2015, 19:23:46 »
Hola,

Sí. No hi ha cap problema en principi. Les dades no les guarda l'estació, sinó que les envia al servidor. Si no hi ha wifi, l'estació fa de datalogger, i quan torna ha haver-hi xarxa, les envia al servidor i s'actualitzen les gràfiques.
Ho sé perquè algunes vegades m'ha caigut el servei d'internet i quan ha tornat, les dades hi eren.

Salut!

Moltes gràcies per la resposta!
Salut!

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
« Respondre #9 el: 16 Novembre 2015, 20:42:55 »
Moltes gràcies per la resposta!
Salut!

De res!!!  ;)

Per això son els Fòrums, no?  ;D

Desconnectat Meteocciental

• Cúmul
  • Missatges: 617
  • Índex de patiment: 133
« Respondre #10 el: 23 Març 2016, 22:03:18 »
Bona nit

El tema de que es una mala estació meteorologica ho poso en dubte, ja que jo la tinc i les dades que rebo son molt semblants a les que registren a les estacions meteoclimatic del meu poble. Si es posa on s'ha de possar es absolutament vàlida.

Ara mateix a la estació meteoclimatic de palau 11,0, jo en tinc 10,6. Pluja anual a meteoclimatic 87,2, jo en porto 85.

El problema es que la compra molta gent per fer el farol i la coloca a llocs on no ho ha de fer. Si poses una davis en un lloc que no tocatambé es falsejaran el registres.
Palau Solità i Plegamans, pueblo de diluvios y de trapeadas,  150 msnm..

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11163
  • Índex de patiment: -5
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #11 el: 05 Abril 2016, 20:20:07 »
Avui he acabat d'instal.lar la netatmo per poder-la comparar amb la Davis. La garita l'he imprès en 3D (més de 20h :P) i justeja, està molt oberta per sota, però suposo que farà feina.
També tinc un pluvio, l'he hagut de posar a la vora però molt més baix. Avui la Davis ha marcat 28.2mm, la netatmo 28.9 mm.
Ara començaré llarg un període d'avaluació.

La primera impressió és prou bona per preu/qualitat, però no per intentar portar una sèrie climàtica.

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

Desconnectat casacota

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2393
  • Índex de patiment: -10
    • Observatori meteorològic de Sant Martí de Canals
« Respondre #12 el: 21 Juny 2016, 22:36:03 »
Jo la tinc des de fa dos anys dintre la gàbia del Meteocat, i va perfecte. El pluvio té una resolució de 0.1 mm. El tinc al costat del Hellmann i res a dir, fora de que el vent de vegades fa bolcar el balancí, tot i tenir-lo ben subjecte. Coses dels corrents d'aire.

I de passada, posant el mòdul interior en una zona tranquil·la, fa unes bones gràfiques dels trons!

https://www.netatmo.com/weathermap/index/70%3Aee%3A50%3A03%3Aca%3Ac8
  ...

Desconnectat Anskari

• Estrat
  • **
« Respondre #13 el: 22 Juny 2016, 00:12:01 »
Jo la tinc des de fa dos anys dintre la gàbia del Meteocat, i va perfecte. El pluvio té una resolució de 0.1 mm. El tinc al costat del Hellmann i res a dir, fora de que el vent de vegades fa bolcar el balancí, tot i tenir-lo ben subjecte. Coses dels corrents d'aire.

I de passada, posant el mòdul interior en una zona tranquil·la, fa unes bones gràfiques dels trons!

https://www.netatmo.com/weathermap/index/70%3Aee%3A50%3A03%3Aca%3Ac8

Quina cal·libració tens al pluvio, perquè a mi ara em va com el cul...  >:(
Comparat amb el 'salsitxero' Stratus CoCoRaHS, les mesures no s'assemblen en res.  %)

Merci.

Desconnectat casacota

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2393
  • Índex de patiment: -10
    • Observatori meteorològic de Sant Martí de Canals
« Respondre #14 el: 22 Juny 2016, 01:45:12 »
Quina cal·libració tens al pluvio, perquè a mi ara em va com el cul...  >:(
Comparat amb el 'salsitxero' Stratus CoCoRaHS, les mesures no s'assemblen en res.  %)

Merci.

Res, tal com raja. Enganxat al costat del Hellmann i res més. Sempre ha anat clavat, des del primer dia.
  ...