Autor Tema: Pico Aragüells per Corones i Cregüeña  (Llegit 607 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Missatges: 915
  • Índex de patiment: -53
  • Gènere: Masculí
  • Des de les alçades!
Pico Aragüells per Corones i Cregüeña
« el: 23 Agost 2015, 23:50:19 »
Sortida als nassos del vessant sud de la Maladeta per poder gaudir de les vistes de tres dels grans com són Aneto, Maladeta i Maldito, així com de la part més occidental del massís des del Pico Aragüells (3044m).
Pujada per la Vall de Corones i baixada per la Vall de Cregüeña en un itinerari molt costós pel trànsit enmig de pedregar immensos i per l'enorme desnivell de descens que passen factura a les cames. De fet, al pirineu aragonès enlloc et regalen res  :)

Molts contrastos de colors, primer els verds vius del fons de les valls i després els ocres de les parts altes dels cims i els blancs dels seus peus, impactant amb el blau de l'estany de Cregüeña. Un esforç que val la pena de fer.

Alta muntanya en estat pur en una nova entrada al blog: http://siureny7.blogspot.com.es/2015/08/pico-araguells-3044m-per-coronas-i.html

Salut i muntanya  ;)

No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol

Desconnectat montgros

• Cúmul
  • Missatges: 816
  • Índex de patiment: -65503
    • Estació Davis de Llanos del Hospital en temps real
Re:Pico Aragüells per Corones i Cregüeña
« Respondre #1 el: 24 Agost 2015, 08:55:58 »
Com sempre, impecable reportatge, tan en fotos com en explicacions.

Llàstima que no vau trobar el camí correcte que baixa del coll d'Aragüells cap a l'ibon de Cregüeña. El sender dibuixat al mapa de l'Alpina que heu penjat al reportatge està fet amb GPS i netejat de punts erronis i és una baixada molt còmoda dins d'aquell vessant tan abrupte. De totes maneres, igualment vau baixar  ;D

Salut i gràcies!

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Missatges: 915
  • Índex de patiment: -53
  • Des de les alçades!
« Respondre #2 el: 24 Agost 2015, 11:46:34 »
Merci Montgros  :)
No portava GPS i vaig cometre l'errada d'anar més de cara a les fites que no pas al mapa... la baixada va ser bastant vertical amb grimpades poc complicades, si bé hi havia poques fites, suficients per evitar els resalts més verticals. Un cop vorejant l'Ibón de Cregueña, vaig poder veure bé per on hauriem d'haver anat i per on varem baixar i deu nidó.... i és que a la muntanya les coses canvien molt en funció d'és d'on te les miris.

Gràcies a tu Montgros, per tota la feina que ens faciliteu  ;)
No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol

Desconnectat Gerard Taulé

• Ho haveu vist!!!!
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 19771
  • Índex de patiment: -65247
    • meteorologia avui
« Respondre #3 el: 24 Agost 2015, 18:54:10 »
Tens bones cames, oi, jo em noto cada cop més vellet i tenim la mateixa edat. Massa tesi!! ;) Bons paisatges, i em resulten familiars, però de fa molts anys, i no en vaig fer cap cim, també per estar massa gras.

Desconnectat tafonoll

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1091
  • Índex de patiment: -52
« Respondre #4 el: 31 Agost 2015, 11:12:11 »
Impressionant, com sempre.

Gràcies per compartir

_O_ _O_ _O_ _O_

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20374
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #5 el: 31 Agost 2015, 19:57:49 »
Òndia, aquest m'havia passat per alt!   
Preciós tot, i records que em porta; bona part d'aquesta zona també me la vaig fer en els meus bons temps. Gràcies per compartir i recordar-me, amb aquestes imatges, l'olor inconfusible de Vallibierna.   :D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.