Autor Tema: Pics Perics i Puig de la Portella Gran per Camporells  (Llegit 957 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Missatges: 915
  • Índex de patiment: -53
  • Gènere: Masculí
  • Des de les alçades!
Pics Perics i Puig de la Portella Gran per Camporells
« el: 15 Juliol 2015, 15:19:10 »
Espectacular sortida d'alta muntanya feta a inicis de juliol on encara hi quedava algún estany mig glaçat i alguna congesta de neu a les seves acaballes. La idea és fer una volta per una de les zones lacustres més grans del pirineu oriental, pujant per Camporells, i visitant aquestes muntanyes que volten els 2800m que s'enllaçen amb una cresta senzilla que ens permetrà, circular hores en alçada amb unes vistes farcides d'estanys i cims d'entitat per totes bandes.
Aquesta zona enllaça amb la Bullosa i t'hi acostis per on t'hi acostis el muntanyenc mai quedarà decebut. Encara queda molt per descobri-hi!

No ús perdeu el refrescant reportatge que he preparat en una nova entrada al blog, en aquestes èpoques d'horrible calor:  http://siureny7.blogspot.com.es/2015/07/pics-perics-i-puig-de-la-portella-gran.html

Molt bon estiu a tots  :)

No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20492
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
Re:Pics Perics i Puig de la Portella Gran per Camporells
« Respondre #1 el: 16 Juliol 2015, 00:01:03 »
Moltes gràcies per aquest reportatge tant fantàstic, com sempre, cal dir-ho.  _O_

Per cert, hi he vist un gran peix -amb cua com una manta- menjant-se la neu que queda. Surt a dues fotos, aviam si algú també el troba.  ;D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat tafonoll

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1091
  • Índex de patiment: -52
« Respondre #2 el: 20 Juliol 2015, 09:04:00 »
Ho confeso.

La teva magnífica sortida em va fer tanta enveja que aquest diumenge m'hi vaig escapar.
Només fins al refugi (no hi havia temps per fer més coses) però és un indret magnífic amb unes vistes espectaculars.

Gràcies per compartir-ho!  _O_ _O_ _O_

La meva modesta aportació a la teva magnífica galeria

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #3 el: 21 Juliol 2015, 00:59:09 »
Merci Marga! escolta això del peix manta, m'ho he mirat i no el veig per enlloc, aviam si ens passes la solució  :)

Francesc, me n'alegro molt que t'hi acostéssis, és una zona sensacional, només anar a passar el dia als llacs del Refugi de Camporells ja val molt la pena. De fet vaig veure-hi molts francesos aficcionats a la pesca que hi anaven a passar el cap se setmana parant i desparant tenda a hores punta. Una panoràmica espectacular  :D

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #4 el: 21 Juliol 2015, 08:04:52 »
Merci Marga! escolta això del peix manta, m'ho he mirat i no el veig per enlloc, aviam si ens passes la solució  :)

Francesc, me n'alegro molt que t'hi acostéssis, és una zona sensacional, només anar a passar el dia als llacs del Refugi de Camporells ja val molt la pena. De fet vaig veure-hi molts francesos aficcionats a la pesca que hi anaven a passar el cap se setmana parant i desparant tenda a hores punta. Una panoràmica espectacular  :D

Aviam, s'hi ha de posar una mica de imaginació, però vinga, aquí va la solució.   ;D

A la primera foto, el peix va encerclat, i la cua tipus manta la indica la fletxa.
La segona l'he deixat tal qual, però també es pot intuir la silueta del peix en qüestió a l'esquerra i en més petit.

.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #5 el: 22 Juliol 2015, 21:54:05 »
Ok, la dóno per bona  :D jo buscava una boca que estigues engolint neu  ;D
La imaginació és tota una ciència !

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Bona Méteo!
« Respondre #6 el: 23 Juliol 2015, 00:16:36 »
Ok, la dóno per bona  :D jo buscava una boca que estigues engolint neu  ;D
La imaginació és tota una ciència !

Coi, que no ho veus? És que quan vas fer la foto li acabava de fer la queixalada i per això davant la boca no en té, ja l'ha engolit!.   ;DD

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #7 el: 23 Juliol 2015, 23:17:55 »
 XD :DD :plas!