Autor Tema: Bony del Manyer i Pic de la Carbassa  (Llegit 955 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Missatges: 915
  • Índex de patiment: -53
  • Gènere: Masculí
  • Des de les alçades!
Bony del Manyer i Pic de la Carbassa
« el: 06 Juliol 2015, 22:54:49 »
Cansats de tanta calor, decidim gastar el temps lliure sortint a l'alta muntanya amb el principal objectiu de trobar aire fresc. Per sort el pirineu sempre és una bona escapatòria. Aquesta vegada anem a pujar el Pic de la Carbassa per Talltendre, una ruta que em permetrà arribar al Bony del Manyer i poder contemplar les parts més altes de tot el circ dels Engorgs amb bones perspectives de la Vall de Meranges i el Puigpedrós.

El desglaç està totalment completat en aquesta zona on encara hi passa l'aigua i el verd viu dels prats destaca. Ruta amb desnivell que es fa més suportable per la bona distància del recorregut i zona que permet enllaçar fàcilment amb França o Andorra. Circulem durant hores en alçada amb vistes a banda i banda amb una suau brisa d'aire molt més fresc al que estavem acostumats.
Com sempre, podeu consultar tot el reportatge en una nova entrada al blog: http://siureny7.blogspot.com.es/2015/07/bony-manyer-i-pic-de-la-carbassa-per.html

El pirineu sempre és una bona opció per fer-se passar la calor. Salut i bon estiu   (_)3

No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol

Desconnectat tafonoll

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1091
  • Índex de patiment: -52
Re:Bony del Manyer i Pic de la Carbassa
« Respondre #1 el: 07 Juliol 2015, 07:42:01 »
Interessant i novedosa ruta ben diferents de les típiques de la zona. Espero que tinguéssiu una mica d'aire perquè aquests lloms tant pelats a ple sol tenen música.
Gràcies per compartir i enhorabona per la ruta!
 :) :) :)

Desconnectat Badamet

• La "Mamma"
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 20374
  • Índex de patiment: 217
  • Gènere: Femení
  • Bona Méteo!
« Respondre #2 el: 08 Juliol 2015, 15:46:05 »
Tot i que al blog comentes que "t'emportes" un bosc per descobrir, no dius res de la balena de cua blanca que et vas trobar enmig de les muntanyes.   ;D

Gràcies per compartir aquesta nova experiència!   :D
.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #3 el: 08 Juliol 2015, 21:26:43 »
Per sort aquest dia tot i que el sol escalfava, corria una brisa d'aire fresc que venia de perles  :)

Molt bona aquesta Marga, si l'Estany de Calm Colomer amb forma de balena!

Entrem en una època en que tocarà guanyar alçada  :D

Desconnectat tafonoll

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1091
  • Índex de patiment: -52
« Respondre #4 el: 09 Juliol 2015, 08:59:37 »
Ben vist això de la balena!!

:plas! :plas! :plas! :plas!

Tot i que al blog comentes que "t'emportes" un bosc per descobrir, no dius res de la balena de cua blanca que et vas trobar enmig de les muntanyes.   ;D

Gràcies per compartir aquesta nova experiència!   :D

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
  • Missatges: 6708
  • Índex de patiment: -88
« Respondre #5 el: 09 Juliol 2015, 09:30:20 »
Fantàstic !  (com ja és habitual en els teus reportatges)

Suposo que ho deuries trobar tranquil

Vaig anar al Canigó, doncs tocava una sortida amics-família-nens-etc, i allò estava a tope. Uf.  Sort que per sobre 2300 - 2400 fotia airet i bona temperatura, però "si lo sé no vengo"

Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #6 el: 09 Juliol 2015, 23:44:01 »
Merci boira  ;)
Per aquestes alçades l'aire fresc no te'l treu ningú. M'ha anat de conya que comentessis lo del Canigó perquè el tenia com a possible objectiu proper, em sembla que m'esperaré a la tardor  :)

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
  • Missatges: 6708
  • Índex de patiment: -88
« Respondre #7 el: 10 Juliol 2015, 09:17:33 »
Merci boira  ;)
Per aquestes alçades l'aire fresc no te'l treu ningú. M'ha anat de conya que comentessis lo del Canigó perquè el tenia com a possible objectiu proper, em sembla que m'esperaré a la tardor  :)

Al Canigó ... com que era sortida "infantil" vam anar-hi per la ruta més concorreguda i curta, des del refugi de Cortalets. A casi el refugi s'hi arriba per una pista (uns 22 km, la pista de Llech), practicable amb turisme però una mica dura, cosa que implica entre 1h30 i 2h. Després, des del refugi a la Pica només són 600 i escaig metres de desnivell, amb camí bastant urbanitzat fins i tot per les tarteres. El refugi a tope, aparcament ídem, cim ídem ...

S'hi ha d'anar a altres èpoques i mirar de fer variants, des de Marialles, de de Cortalets però fent circular per la cresta de Barbet i pujant per la Xemeneia, des de més lluny, des de Vallter - Roc Colom (una mica massa per fer anar i tornar en un dia a no ser que siguis un runner  ;D), etc., etc
Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Des de les alçades!
« Respondre #8 el: 11 Juliol 2015, 12:59:03 »
Aquesta zona com bé dius té moltes possibilitats, jo l'he pujat un cop desde Cortalets i la ruta era prou maca. Em queda pendent fer travessa o pel vessant sud. Sigui com sigui, queda clar que fora d'època estival  :)