Autor Tema: Temporada boletaire 2014  (Llegit 24371 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat montgros

• Cúmul
  • Missatges: 816
  • Índex de patiment: -65503
  • Gènere: Masculí
    • Estació Davis de Llanos del Hospital en temps real
Re:Temporada boletaire 2014
« Respondre #30 el: 20 Juliol 2014, 19:43:41 »
Avui caminant per el catllaràs he trobat un parell de rovellons, no els he agafat ja que no duia com portar-los i a mes anava a veure les flors de neu amb poc temps per romanços. per si algú vol provar..  >:D

Les has trobat?

Desconnectat del ebre cap al..

• Cúmul
  • Missatges: 219
  • Índex de patiment: 2
« Respondre #31 el: 20 Juliol 2014, 21:41:22 »
si, les vaig trobar l'any passat a finals de juny, n'hi havien menys aquesta vegada, pero si que he vist exemplars ben fantàstics.
Això si, on he vist les flors de neu mes desenvolupades, es... quan desemboca el prat xispedor cap a la pleta de les vaques i el clot bullidor, aquella depressio que queda a l'esquerra del pr al final del prat, a l'obertura de les roques. moltes i de grandaria pero per precaucio no m'he apropat.
Aixo si, on em vas dir es veien menys, espero que sigui per les dates que ja algunes s'han rostit, tot i que l'estiu passat a finals d'agost vaig veure moltes ja "momies" i esperant al juny següent. el que em fa por es que m'he trobat força kilians i gent cridanera amb 4x4 voltant per allà dalt, i que mes d'un hagi agafat les flors  ^:( ^:( ^:( :ehem! :ehem! :ehem!

*espero que aquesta part del forum no sigui pública o he desvetllat un secret  :ups!

Desconnectat montgros

• Cúmul
  • Missatges: 816
  • Índex de patiment: -65503
    • Estació Davis de Llanos del Hospital en temps real
« Respondre #32 el: 20 Juliol 2014, 22:21:14 »
si, les vaig trobar l'any passat a finals de juny, n'hi havien menys aquesta vegada, pero si que he vist exemplars ben fantàstics.
Això si, on he vist les flors de neu mes desenvolupades, es... quan desemboca el prat xispedor cap a la pleta de les vaques i el clot bullidor, aquella depressio que queda a l'esquerra del pr al final del prat, a l'obertura de les roques. moltes i de grandaria pero per precaucio no m'he apropat.
Aixo si, on em vas dir es veien menys, espero que sigui per les dates que ja algunes s'han rostit, tot i que l'estiu passat a finals d'agost vaig veure moltes ja "momies" i esperant al juny següent. el que em fa por es que m'he trobat força kilians i gent cridanera amb 4x4 voltant per allà dalt, i que mes d'un hagi agafat les flors  ^:( ^:( ^:( :ehem! :ehem! :ehem!

*espero que aquesta part del forum no sigui pública o he desvetllat un secret  :ups!

Per mi, secret guardat!
Gràcies

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
  • Missatges: 6708
  • Índex de patiment: -88
« Respondre #33 el: 21 Juliol 2014, 09:28:00 »
Tema que tinc pendent i quan arriben les dates se'm passa o tinc altres coses programades  *o*
Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/

Desconnectat vallcorbí

• Mala hierba nunca muere
  • Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 13720
  • Índex de patiment: 50
  • Nalec
« Respondre #34 el: 31 Juliol 2014, 18:55:55 »
Dilluns vaig fer sortida per la cara nord del Pirineu. Va anar prou bé tot i que vaig mullar-me de dalt a baix ja que a les 9 del matí va posar-se a ploure i tronar fins a migdia. :P

Desconnectat vallcorbí

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Nalec
« Respondre #35 el: 31 Juliol 2014, 18:59:08 »
 ;)

Desconnectat Siureny

• Cúmul
  • Missatges: 915
  • Índex de patiment: -53
  • Des de les alçades!
« Respondre #36 el: 31 Juliol 2014, 21:41:48 »
Espectacular rovellonera Vallcorbí, a finals de juliol ! El teu pirineu no et falla mai, t'ho deus haver passat de conya amb tant bolet  :)
No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol

Desconnectat vallcorbí

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Nalec
« Respondre #37 el: 31 Juliol 2014, 22:42:49 »
Espectacular rovellonera Vallcorbí, a finals de juliol ! El teu pirineu no et falla mai, t'ho deus haver passat de conya amb tant bolet  :)

Resum ;DD ;DD ;DD

Moll i l'endemà portava enganxades 4 piparres ;D

Desconnectat aleu

• Cúmul
  • Missatges: 632
  • Índex de patiment: 26
« Respondre #38 el: 01 Agost 2014, 00:35:35 »
Quina altra collita, jeje enhorabona! A veure si trobo alguna coseta jo la setmana que ve.. Gracies.

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
« Respondre #39 el: 01 Agost 2014, 11:08:58 »
...i l'endemà portava enganxades 4 piparres ;D

Això no fa gaire gràcia i és un dels problemes associats als bolets d'estiu.

Aquests bitxets no tenen massa predilecció per mi, però una vegada vam acabar tota la família casi en pilotes al mig d'una pista espolsant-se la roba. N'anàvem plens. Allà vaig deduir que estaven en una zona de falgueres esperant-nos. Alguns no hi han volgut tornar a passar.

Desconnectat vallcorbí

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Nalec
« Respondre #40 el: 01 Agost 2014, 12:50:49 »
Això no fa gaire gràcia i és un dels problemes associats als bolets d'estiu.

Aquests bitxets no tenen massa predilecció per mi, però una vegada vam acabar tota la família casi en pilotes al mig d'una pista espolsant-se la roba. N'anàvem plens. Allà vaig deduir que estaven en una zona de falgueres esperant-nos. Alguns no hi han volgut tornar a passar.

Jo les vaig veure l'endemá quant ja les tenia ben enganxades.

Fregada 5 minuta amb oli i després estirada seca . 2 van sortir senceres i 2 va quedar la pota xucladora dins. M'ho vaig mirant i dr moment no sembla infectat.

Treballant al camp arribo molts dies amb piparres que corren peró al duxar-me cauen.

Desconnectat aleu

• Cúmul
« Respondre #41 el: 15 Agost 2014, 20:16:09 »
Bastants camagrocs avui a lalt begueda. I en surten força de petits.

Desconnectat aleu

• Cúmul
« Respondre #42 el: 24 Agost 2014, 19:47:08 »
Avui una altra sortideta pel bergueda. Força camagrocs novament, i en continuen sortint de petits. I tambe alguns rovellons, aquesta florada ja no surten corcats. Quin començament de temporada mes bo, esperem que continui aixi.

Desconnectat Robert_

• Cúmul
  • Missatges: 787
  • Índex de patiment: 14
  • Snowing beer
« Respondre #43 el: 25 Agost 2014, 19:20:39 »
Bueno començament començament no, jo porto collint bolets non stop desde principis de juliol.  Amb el juliol tant plujos ha sigut un mes brutal

Aquest cap de setmana semblava la febre del or a Setcases, una gentada espectacular, trenquen tot el que no coneixen, deixen el bosc ple de merda, aparquen en els camins de pastura...maleït programa de TV...
Medicine, the science of humanity

Desconnectat boira

• Cumulonimbus
« Respondre #44 el: 25 Agost 2014, 20:01:08 »
Bueno començament començament no, jo porto collint bolets non stop desde principis de juliol.  Amb el juliol tant plujos ha sigut un mes brutal

Aquest cap de setmana semblava la febre del or a Setcases, una gentada espectacular, trenquen tot el que no coneixen, deixen el bosc ple de merda, aparquen en els camins de pastura...maleït programa de TV...

maleït ... maleït ...

Ara "ho arreglaran" amb el carnet de boletaire  *o*