Autor Tema: El llop torna a Catalunya!  (Llegit 28030 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Akenatón

• Garitas de IKEA baratas
  • Moderador
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 6072
  • Índex de patiment: -110
  • Gènere: Masculí
    • Meteobadalona
Re:El llop torna a Catalunya!
« Respondre #30 el: 05 Març 2010, 19:41:37 »
vols dir que no hauria de ser "bailando con zorros"?   Te tota la pinta de ser guilles....

La foto aquesta és molt guapa!!

tenen el dret de ser-hi... mentre no hi hagi que se'ls carreguin per diversió....  :P

Sí sí... estos son zorros...

Desconnectat Akenatón

• Garitas de IKEA baratas
  • Moderador
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 6072
  • Índex de patiment: -110
    • Meteobadalona
« Respondre #31 el: 05 Març 2010, 19:44:47 »
Una pregunta tonta...

Atacan a las personas? Es decir, que si voy por el bosque andando y me encuentro uno, puede venir a por mi, o huyen?

EDITO: Gran notícia  :D ;)

No, no te atacarán si no se sienten amenazados... como cualquier otro animal.

Desconnectat frankie

• Cúmul
  • Missatges: 124
  • Índex de patiment: -13
« Respondre #32 el: 05 Març 2010, 22:49:33 »
un dels animals que em causa mes admiració. A l'abril del 2008 m'en vaig trobar un a Font Romeu.... Impressionant....

Desconnectat Surfin

• Cúmul
  • Missatges: 273
  • Índex de patiment: 43
  • Sant Joan Abadesses , Ripollés, Girona
« Respondre #33 el: 06 Març 2010, 11:01:08 »
vaja, reafermes la meva tesitura: la guerra/odi entre urbanites/administradors i la gent de la terra.... un cop més

reafirmant la teoria ...  ;D

pobre llop.... jo que tinc pànic a les agulles ... que es prepari... com l´òs ... pobre òs, quan deu veure l´escopeta amb el dard endormiscador ...  :-X :-X :-X

Desconnectat Surfin

• Cúmul
« Respondre #34 el: 06 Març 2010, 11:08:50 »
Els atacs de voltors són també gràcies a mesures ecologistes sense sentit (aquesta ve d'Europa, crec) que prohibeix l'abandonament de cadàvers de la ramaderia (cosa que s'ha fet tota la vida i forma part del cicle de la vida), són mesures tan puritanes que han fet convertir al voltor en un depredador a falta de carronya!
Els llops que realment fan mal a la munyanya són uns altres que hem penso que totts ja coneixem.

perdona, però aquest cop els ecologistes (raro, però es cert) crec que no tenen res que veure amb el voltor , això em sembla que el rera fons ve de Sanitat ... que no se que collons diuen de transmissiò bacteriana ... , despres si, que els forestals tenen la gran tasca, despres de un bon esmorçar cap allà 3/4 d´Onze del matí , portar uns quans conillets al prat ... i vedella del ripollés es clar, que no sigui podrida clar , a veure si els hi dona mal de panxa ...

per cert, ahir a Ripoll en vaig contar 30 unitats ...

Desconnectat Javalambre

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2728
  • Índex de patiment: 17
  • ¡ Nunca te harán callar............!
« Respondre #35 el: 06 Març 2010, 19:56:25 »
Una pregunta tonta...

Atacan a las personas? Es decir, que si voy por el bosque andando y me encuentro uno, puede venir a por mi, o huyen?

¡No!.......... no hay ningún ataque comprobado al 100%, siempre que hablemos del Signatus ( sub o lobo ibérico).

Aún me acuerdo de lo que me comunicó un reputado biólogo acerca del lobo: te puede pasar a 50 metros y no darte ni cuenta (le ha pasado un par de veces alejándose tras poner trampas fotográficas)

Desconnectat PUIGMAL

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1476
  • Índex de patiment: -41
« Respondre #36 el: 21 Novembre 2011, 08:33:06 »
Bon dia,

El Dissabte dia 19 de Novembre a les 09h00 aproximades, jo i el meu pare, tots dos i molt clarament varem poder veure un llop.
El varem veure a d´alt de Costa Pubilla (Ripollès) a uns 2000 metres, terme municipal de Castella de N´hug (Crec).Nosaltres estavem d´alt de la carena i el llop va sortir per sota nostre i va continuar caminant uns 200 metres parant-se dos cops i observant la nostre presencia,fins arribar a unes roques i ja el varem perdre de vista.Crec que tot això va durar més de mitg minut llarg i es pot confirmar, ja que el pare portava prismatics i el va veure clarament, jo a simple vista també puc dir que totalment era un llop.El pel era força ros i bastant estarrufat.El pare i jo fa molt i molts anys que som caçadors i coneixem i sabem distingir els animals del bosc, i NO DUBTEM de que això era un llop.
Planoles.Ripollès.Pirineu de Girona. 1156 msnm

http://www.panoramio.com/user/4377291
XAMERI. Xarxa meteorològica del Ripollès.
http://www.meteoplanoles.cat/xarxa/
Facebook: Meteo Planoles
www.meteoplanoles.cat
Webcam

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home

Desconnectat Tibidabo

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2952
  • Índex de patiment: 350
  • Endavant Catalunya!
    • Àlbums de fotos d'Alpinisme per la Geografia Espanyola i Europea
« Respondre #37 el: 21 Novembre 2011, 14:24:45 »
Bon dia,

El Dissabte dia 19 de Novembre a les 09h00 aproximades, jo i el meu pare, tots dos i molt clarament varem poder veure un llop.
El varem veure a d´alt de Costa Pubilla (Ripollès) a uns 2000 metres, terme municipal de Castella de N´hug (Crec).Nosaltres estavem d´alt de la carena i el llop va sortir per sota nostre i va continuar caminant uns 200 metres parant-se dos cops i observant la nostre presencia,fins arribar a unes roques i ja el varem perdre de vista.Crec que tot això va durar més de mitg minut llarg i es pot confirmar, ja que el pare portava prismatics i el va veure clarament, jo a simple vista també puc dir que totalment era un llop.El pel era força ros i bastant estarrufat.El pare i jo fa molt i molts anys que som caçadors i coneixem i sabem distingir els animals del bosc, i NO DUBTEM de que això era un llop.

:D :D :D :D

I com ho valoras que hi hagi llops a la Vall de Ribes?
Excursionista i MeteoFreak Pol, Geògraf i locutor de Sants 3 Ràdio. Il ex- bicari de TV3. Entre BCN- Les  Corts/Collblanc i Vilafranca del Penedès.

Desconnectat PUIGMAL

• Cumulonimbus
« Respondre #38 el: 21 Novembre 2011, 14:46:27 »
Malament pels pagesos  >:( i com especie que ja rondava per aqui fa molts i molts anys... i te tot el dret  ;)

www.meteoplanoles.cat
Webcam

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home

Desconnectat Surfin

• Cúmul
« Respondre #39 el: 21 Novembre 2011, 21:27:38 »
:D :D :D :D

I com ho valoras que hi hagi llops a la Vall de Ribes?

ara com ara, mata mes la guilla que el llop.... , destrossa mes el sanglar que el llop.... , però penso que no s´ha de sobreprotegir... tot te el seu curs, el seu temps... , a on parla en puigmal, jo he vist obelles mortes... es el llop, es el voltó... qui sap... quelcom te gana...

Desconnectat Tibidabo

• Cumulonimbus
  • Missatges: 2952
  • Índex de patiment: 350
  • Endavant Catalunya!
    • Àlbums de fotos d'Alpinisme per la Geografia Espanyola i Europea
« Respondre #40 el: 22 Novembre 2011, 20:24:13 »
 ;)
Excursionista i MeteoFreak Pol, Geògraf i locutor de Sants 3 Ràdio. Il ex- bicari de TV3. Entre BCN- Les  Corts/Collblanc i Vilafranca del Penedès.

Desconnectat llevantada

• Línia de Turbonada
  • Missatges: 17790
  • Índex de patiment: -200
  • Poppower!
« Respondre #41 el: 22 Novembre 2011, 22:41:45 »
En un canvi del sistema de subvencions a la ramaderia , tindríes la meitat d'ovelles mortes a Espanya de les que moren ara per causes naturals o atacs. Cónec pastors força despreocupats si en perden alguna. 
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada

Desconnectat wertyuiop

• Cúmul
  • Missatges: 391
  • Índex de patiment: -27
  • Mínima Andorrana: -27,3ºC 9 de Gener de 1.985
« Respondre #42 el: 23 Novembre 2011, 10:32:30 »
Company Puigmal, vas fer alguna fotografia? No li foteu un tret ara que ja és temps de caçadors  ;)

MARÇÀ POWER 60 cm 08-01-2010 (Baix Priorat)
Photo by Deckard

Desconnectat PUIGMAL

• Cumulonimbus
« Respondre #43 el: 23 Novembre 2011, 18:44:42 »
Company Puigmal, vas fer alguna fotografia? No li foteu un tret ara que ja és temps de caçadors  ;)

No vaig fer cap fotografia, encara que portava la camera a la butxaca,sols vaig tenir temps de contemplar un dels pocs animals que no havia vist en el bosc (Falta l´os).
Nosaltres sols fotem trets en els animals que tenim permis de tirar, llogicament el llop es una especie protegida.

www.meteoplanoles.cat
Webcam