Autor Tema: Problema Davis  (Llegit 2969 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Missatges: 3444
  • Índex de patiment: -317
  • Rosa de foc
    • https://twitter.com/toni_edo
Problema Davis
« el: 05 Març 2013, 14:01:41 »
Avui he volgut baixar les dades de la Davis al ordinador.
Com sempre faig he concetat l'usb i m'ha començat a baixar dades, però la sorpresa ha estat que només m'ha baixat un nombre petit de dades, 28. Quan normalment, ho faig cada tres setmanes, m'en baixa 400.

He mirat el registre i no tinc cap dada des del 12 de febrer.

Algu sap que passa? ???
Sant Andreu del Palomar

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" (Martin Luther King)

"Com diu una vella maledicciói xina: Ojalà que et toquin viure temps interesants”

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 12288
  • Índex de patiment: 1361
  • Gènere: Masculí
    • Meteotemps
Re:Problema Davis
« Respondre #1 el: 05 Març 2013, 14:34:32 »
La llibreta groga la tens sense dades des del 12 de febrer? si és així és que hi hagut un problema ja que a mi també m'ha passat, jo el que vaig haver de fer perque em tornès a funcionar va ser esborrar l'arxiu danyat .wlk en el teu cas el del mes de febrer i així et tornarà a funcionar, dubto molt que puguis recuperar les dades desde llavors
L'Hospitalet de Llobregat
(Barcelonès, Barcelona, Catalunya)
43 msnm
www.meteotemps.blogspot.com

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Rosa de foc
« Respondre #2 el: 05 Març 2013, 18:30:44 »
I de què vé el problema?

Les dades estan a la Davis, no? Em marca els màxims i les temp. minimes...
Sant Andreu del Palomar

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" (Martin Luther King)

"Com diu una vella maledicciói xina: Ojalà que et toquin viure temps interesants”

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
« Respondre #3 el: 05 Març 2013, 19:31:36 »
A la Davis és a dir a la consola si que ho tens, mira coses que passen amb l'USB a mi em va passar el mateix, vaig tornar a instalar el programa això si vaig guadar els arxius wlk excepte en el que hi ha el problema  ;)
43 msnm

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Missatges: 11156
  • Índex de patiment: -5
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #4 el: 05 Març 2013, 19:45:52 »
Avanto, si fas experiments amb els wlk, no els borris, renombra'ls per si les mosques.
Si ja tens el datalogger buit, fes un reset, per si de cas, a la consola, traient corrent i les piles durant una estona. (per si hagués quedat alguna dada corrupta al datalogger).

Una manera de comprovar els wlk podria ser a través del programa MeteoReportWL que els llegeix directament. (Report/Date Range) així podràs saber si et falten dies o és el weatherlink que fa el tonto.

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

Desconnectat Avanto

• Cumulonimbus
  • Rosa de foc
« Respondre #5 el: 06 Març 2013, 11:28:29 »
Sembla quee s'han perdut les dades des del 12f, no en tinc ni idea del motiu.
Sant Andreu del Palomar

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #6 el: 06 Març 2013, 18:37:08 »
Quina putada noi! No tinc ni idea del que ho deu haver causat. I ara et va bé? Has tornat a provar de baixar-te les dades?

No pot ser un problema de capacitat del data logger? Encara que tinc entès que quan arriba a estar ple va borrant dades antigues.  ???

He trobat això en un fòrum:
Remember that the logger has a capacity of 2560 records before it starts to overwrite the oldest data.

So if you set an archive interval of 10mins then it will store data for 2560*10 minutes or 17.7 days (25600/1440). So yes this will adequately cover a 16-day period, though without too much safety margin if your return was delayed for any reason.

http://www.weather-watch.com/smf/index.php?topic=26365.0

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
« Respondre #7 el: 06 Març 2013, 18:44:25 »
Se suposa que si no baixes les dades les més antigues s'esborren, però el que li ha passat fa olor amb algún problema amb l'USB en la comunicació amb la consola  ;)
43 msnm

Desconnectat MeteoBDN

• Si no plou avui, plourà demà!!
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 4978
  • Índex de patiment: -280
  • Pedregades, rierades i tornados!
    • MeteoBDN, la méteo a la ciutat de Badalona
« Respondre #8 el: 14 Gener 2014, 18:13:35 »
Per no obrir un altre tòpic, reaprofito aquest d'en Toni perquè també tinc problemes amb la Davis...

1. Des que la tinc (gener 2009) m'havia anat com una seda, cap problema. Tot i això, fa cosa d'any i mig, un dia se'm va acabar la pila que hi ha dins la placa solar que alimenta els aparells de mesura. La vaig canviar i em va durar pocs mesos. Altra vegada la vaig canviar i ahir va deixar d'emetre dades. Tal i com en un principi m'havia durat vora 3 anys, ara ja no aguanta ni 4-5 mesos! Sabeu què pot passar? A algú li ha passat una cosa similar?

2. Un altre problema que tinc des del mes d'octubre és que el Weatherlink se'm penja. De cop i volta, sense tocar res, cada vegada que es connectava al servidor de la pàgina web per penjar-hi les dades i les gràfiques es penjava el programa. Ara hem aconseguit que pengi les dades, però les gràfiques no (si ho intento, es penja). I a més, tampoc puc consultar les dades deuminutals... Deixa de respondre...

Cagumdena...

Si algú té idea de res de tot això, us agrairé qualsevol aportació!!!! Una forta abraçada, companys! :)
Badalona - Centre 30msnm, el Baix Maresme, Catalunya. 16.7º i 574.6mm (Obs. Municipal, 1981-2010).

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #9 el: 14 Gener 2014, 18:23:17 »
Del punt 2 no et sabria dir res. No m'hi he trobat mai. Has repassat el tema virus?

Del punt 1: no sé si tens una VP o una Vue. El fet és el mateix. Diria que s'ha fos el supercap i s'ha de canviar. Hi ha un fil obert sobre el tema. Si és una VP, un aficionat a l'electrònica el pot canviar (http://vp-kb.wikispaces.com/Supercap%20fault).
Si és una Vue... cap a Darrera  :-\

Edit: mira't aquest fil http://forum.patimlameteo.com/index.php/topic,2084.0.html

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
Re:Re: Problema Davis
« Respondre #10 el: 14 Gener 2014, 18:27:56 »
En quant a la pila de la ISS segurament el supercapacitador que porta i alimenta la placa solar s'ha anat fotent i poca energia guarda, per tant l'estació tira de la pila i dura tant poc.
El segon problema jo m'hi he trobat diversos cops, i la culpa.potser la té algún arxiu wlk que pel que sigui s'ha danyat i desde llavors sempre passa et passa el mateix, jo la única solució que li vaig trobar és reinstalar el programa.
43 msnm

Desconnectat Meteotemps

• Moderador
  • Línia de Turbonada
    • Meteotemps
Re:Re: Problema Davis
« Respondre #11 el: 14 Gener 2014, 18:32:23 »
Jo fart de la versió USB, vaig acabar comprant-me el IP, és car però ja no em dóna problemes i les dades es pugen al servidor que té Davis via router.
43 msnm

Desconnectat MeteoBDN

• Si no plou avui, plourà demà!!
  • Cumulonimbus
  • Missatges: 4978
  • Índex de patiment: -280
  • Pedregades, rierades i tornados!
    • MeteoBDN, la méteo a la ciutat de Badalona
« Respondre #12 el: 14 Gener 2014, 18:43:20 »
Ei moltíssimes gràcies a tots dos!!!! :D

:plas!

M'ho miraré, doncs!

PD: és una VP
Badalona - Centre 30msnm, el Baix Maresme, Catalunya. 16.7º i 574.6mm (Obs. Municipal, 1981-2010).

Desconnectat PUIGMAL

• Cumulonimbus
  • Missatges: 1476
  • Índex de patiment: -41
« Respondre #13 el: 14 Gener 2014, 21:40:51 »
Ei moltíssimes gràcies a tots dos!!!! :D

:plas!

M'ho miraré, doncs!

PD: és una VP
Si, es això de la placa, que està molt gastada"menjada" pel sol.Jo la vaig canviar i ja està (aquest any nou anys de la DAVIS) ;)
Planoles.Ripollès.Pirineu de Girona. 1156 msnm

http://www.panoramio.com/user/4377291
XAMERI. Xarxa meteorològica del Ripollès.
http://www.meteoplanoles.cat/xarxa/
Facebook: Meteo Planoles
www.meteoplanoles.cat
Webcam

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home

Desconnectat gavarres

• Moderador
  • Línia de Turbonada
  • Girona - nord
    • El temps a Girona
« Respondre #14 el: 14 Gener 2014, 22:00:04 »
Si, es això de la placa, que està molt gastada"menjada" pel sol.Jo la vaig canviar i ja està (aquest any nou anys de la DAVIS) ;)

La meva quasi té 9 anys també i deu fer uns 2-3 anys que vaig haver de canviar el supercap. Aquella temporada en van petar unes quantes.
Encara porta la mateixa placa solar, el protector de la qual comença a estar blanc i trinxat, però aguanta. En tinc una de recanvi "by if the flies" :P.
Aquest any vaig haver de canviar l'anemo. Es va espatllar el reed.
La pila la de la ISS la dec haver canviat dues vegades (ja deu començar a tocar) i les de la consola em sembla que una o dos com a màxim.

Coi, acabo d'escriure un historial!  ;DD