El tráfic mata moltissima fauna, s´en parla de milions de animals morts al any,,,,,......... quelcom haurien de fer per evitar-les.
bones
tinc un amic q es fotograf professional i ja fa anys q segueix aquest tema de la gran mortaldat de fauna a les carreteres degut a lo fragmentat q esta el territori. fa uns anys ja va fer una exposicio a Tarragona per sensibilitzar i fer força per mesures pal·liatives com passos de fauna soterrats tipus tunels a les grans vies de comunicacio.
no us imagineu fotos molt tetriques! a veure, molt alegres no son per la tematica en si, pero ens ensenyen molta fauna q habitualment no veiem pels seus habits nocturns i per com s'amaguen del seu gran enemic com som els humans. si teniu curiositat per la seva feina o si teniu contactes amb algun ajuntament o centre cultural q vulgues acollir l'exposicio... aqui us deixo un enllaç amb la seva web:
http://www.medigraphic.net/cat/index.htmdec ser una privilegiada pero pel meu territori (sobretot quan em porto malament i torno una miiiica tard a casa) encara puc disfrutar-los, basicament algun teixó, fagines, mesquers i moltes guineus. us fico una foto pq us quedi mes bon gust de boca!
be, us volia adjuntar una foto d'un teixo viu, una de les seves petjades per si les veieu caminant pel bosc i una dels seus excrements q son facilment identificables pel costum q tenen de fer letrines pero no me'n surto!!!