albert 37
Estrat
Índex de patiment: 30
Desconnectat
Missatges: 91
|
 |
« el: 07 Febrer 2012, 00:59:20 » |
|
Hola! Tic la Oregon Wrm 200 i ultimament quan traspaso les dades que guarda el datalogger de l'estació cap al programa del ordinador em fa coses rares,o sem bloqueja i no m'avança més,o es para en un punt i em segueix passant les dades del dia que la conecto i tots els altres dies es queden en blanc.Si esta sempre conectada al ordinador passa be les dades,però sinò si aprofito la memoria com es normal per no tindre-la sempre conectada al Pc ultimament em dona errors.Aixo es degut al ordinador de l'estació o al cable usb transmissor? Algú sap com contactar directament com abans es feia amb Oregon i no mitjançant emails al servei tècnic que no contesta ningú,ja sigui a al botiga quew tenien al carrer aribau de BCN o algun altre Nº,o ara va tot on-line. Gracies!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10067
|
 |
« Resposta #1 el: 07 Febrer 2012, 01:02:41 » |
|
tens privat 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #2 el: 09 Febrer 2012, 16:49:45 » |
|
Han tancat la botiga de servei tecnic oregon hi ara es tot online i no contesten per enlloc,nefast!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #4 el: 29 Febrer 2012, 01:14:50 » |
|
Al final després de Molt inssitir mitjançant emails m'han trucat i donat resposta; La Oregon wrm200 el programa no es compatible amb windows 7,només està preparat fins al vista i per això pot causar aquestes irregularitats al traspassar les dades de la consola al vws
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Cumulus Congestus

Índex de patiment: 10213
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Tortosa - Tarragona - Catalunya
Missatges: 8386
Lo qué, lo qué !!
|
 |
« Resposta #5 el: 29 Febrer 2012, 09:11:14 » |
|
Jo de tu provaria el Cumulus ( http://sandaysoft.com/downloads), és gratuit, molt complert i ben senzill de fer anar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #6 el: 29 Febrer 2012, 14:42:13 » |
|
O miraré.I aquest programa es per l'estil o millor que el virtual weather station internet edition que es el que utilitzava fins al moment?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Lo qué, lo qué !!
|
 |
« Resposta #7 el: 02 Març 2012, 06:22:17 » |
|
O miraré.I aquest programa es per l'estil o millor que el virtual weather station internet edition que es el que utilitzava fins al moment?
Tots els programes son per l'estil, n'hi han de millors i de pitjors
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #8 el: 02 Març 2012, 13:32:46 » |
|
Ok moltes gracies,però el vws i el weather display se'm inicien sols la carga de dades desde la estacio al Pc i amb aquest programa no,em surt el boto vermell amb error en conexio sembla
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Lo qué, lo qué !!
|
 |
« Resposta #9 el: 02 Març 2012, 16:04:54 » |
|
Ok moltes gracies,però el vws i el weather display se'm inicien sols la carga de dades desde la estacio al Pc i amb aquest programa no,em surt el boto vermell amb error en conexio sembla
Però t'arriba a recollir dades el Cumulus?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #10 el: 02 Març 2012, 22:10:56 » |
|
No,ho he provat i les dades no me las ha captat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Lo qué, lo qué !!
|
 |
« Resposta #11 el: 03 Març 2012, 00:01:26 » |
|
No,ho he provat i les dades no me las ha captat
Has provat algún altre port USB? Mira de ficar una captura de pantalla per veure com ho tens configurat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #12 el: 03 Març 2012, 14:38:32 » |
|
D'acord m'ho miro bè i fare varies proves iet dic alguna cosa,gràcies per l'atenció
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #13 el: 08 Març 2012, 13:15:50 » |
|
De moment tinc tots els programes instal.lats al ordinador per si "les mosques" però segueixo utilitzant el vws. Me l'he tornat a baixar de la pàgina de ambientweather que la versio 14.1 posa que es compatible amb windows 7 per això m'estranyava el que em deien desde Oregon,he augmentat de 1 a 2 o 5 min l'interval de emmagatzematge de les dades per part del datalogger de l'estació i estic fent un seguiment exhaustiu i fent proves i de moment m'esta pujant les dades correctament sense incidencies!!
Gràcies!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert 37
Estrat
Desconnectat
|
 |
« Resposta #14 el: 22 Maig 2012, 00:14:22 » |
|
Em segueix donant problemes quan passo les dades de la consola al ordinador.El cable Usb i el virtual ws jo crec que no son encara que desde oregon em diguin que amb windows 7 dona problemes! La questio es que começa passant les dades correctament,hi ha un dia que es queda penjat i tots els dies que el precedeixen en blanc i al dia actual torna a marcar transmeten les dades del ultim dia en que s'havia quedat.I amb el weather display passava algo similar!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|