IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
24 Maig 2012, 08:05:29

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News

Stats
280351 Missatges en 5498 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Meteorologia general
| |-+  Instrumentació
| | |-+  Modificar dades altitut
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: Modificar dades altitut  (Llegit 138 cops)
MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10067

« el: 23 Gener 2012, 04:43:22 »

Jo tinc l'altitut de la Davis ocnfigurada a partir de les dades que ens ofereix el Google Earth sobre la nostra posició, doncs bé sorpresa avui m'he mirat el Google Earth després de molt temps i he vist que han modificat l'altitut de la zona on visc jo, han passat de 54 msnm a 43 msnm, per tant al modificar-ho al Weatherlink també es modifica lleugerament la pressió atmosfèrica

Com ho teniu vosaltres, és a dir com sabeu l'altitut dels vostres observatoris  Wink
En línia

L'Hospitalet de Llobregat,   (Barcelonès)  45 msnm

- www.meteolh.blogspot.com
MeteoBDN
Si no plou avui, plourà demà!!
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -159

Ubicació: Badalona
Missatges: 3004

Enguany en fa 50 que caigué un metre de neu...

« Resposta #1 el: 23 Gener 2012, 07:58:37 »

Jo tinc l'altitut de la Davis ocnfigurada a partir de les dades que ens ofereix el Google Earth sobre la nostra posició, doncs bé sorpresa avui m'he mirat el Google Earth després de molt temps i he vist que han modificat l'altitut de la zona on visc jo, han passat de 54 msnm a 43 msnm, per tant al modificar-ho al Weatherlink també es modifica lleugerament la pressió atmosfèrica

Com ho teniu vosaltres, és a dir com sabeu l'altitut dels vostres observatoris  Wink

Has de tenir en compte que un mapa no et dirà l'alçada real de l'estació, i és que si ho tens dalt d'un edifici... Jo vaig agafar el mapa de l'ICC de Catalunya, vaig cal·librar l'altímetre al carrer i vaig pujar fins a casa
això tres vegades, fent una mitjana de les dades obtingudes Wink
En línia

Badalona - Centre 30msnm, Barcelona, Catalunya. 16.4º i 573.4mm (1968-2008)

Any 2005: 501.0mm             Any 2008: 597.1mm            Any 2011: 763.4mm 
    Any 2006: 322.7mm             Any 2009: 493.3mm            Any 2012: 101.5mm
      Any 2007: 337.5mm             Any 2010: 707.5mm                                              

casacota
Cumulus
**

Índex de patiment: -13

Ubicació: Pallars - Serra de Boumort
Missatges: 940

« Resposta #2 el: 23 Gener 2012, 09:38:57 »

Amb el mapa topogràfic del ICC, i mesurant a partir del sòl. És important donar l'altitud de la consola i no pas dels sensors, és a la consola on hi ha el baròmetre!
En línia

MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104

Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10067

« Resposta #3 el: 23 Gener 2012, 14:19:04 »

Amb el mapa topogràfic del ICC, i mesurant a partir del sòl. És important donar l'altitud de la consola i no pas dels sensors, és a la consola on hi ha el baròmetre!
Jo també dono l'altitut a partir d'on tinc la consola, però calr veig que el Google Erath han canviat l'altitut d'on visc, m'ho hauré de mirar a l'ICC  Wink

Per cert m'ho acabo de mirar a l'ICC i correspon amb el que diu Goggle Earth, 43 metres a nivell de carrer, però si li sumem que la consola està a un primer pis doncs al voltant dels 48 metres  Wink
En línia

L'Hospitalet de Llobregat,   (Barcelonès)  45 msnm

- www.meteolh.blogspot.com
montgros
Cumulus
**

Índex de patiment: -65506

Ubicació: Terrassa-Ronda Ponent
Missatges: 478

« Resposta #4 el: 23 Gener 2012, 14:29:35 »

Jo també dono l'altitut a partir d'on tinc la consola, però calr veig que el Google Erath han canviat l'altitut d'on visc, m'ho hauré de mirar a l'ICC  Wink

Atenció al geoide que fa servir Google earth i les actualitzacions que van fent d'aquests.

si vols saber l'alçada sobre el nivell del mar d'un lloc de Catalunya, fes-ho, com t'han dit, amb el Vissir de l'ICC. Així tindràs l'alçada refereida al mareògraf d'Alacant, que és l'origen de les alçades sobre el nivell del mar a Espanya.

Només has d'anar amb el ratolí al punt que desitgis i tindràs l'alçada. No l'extreguis, com es feia fins ara, a partir d'un mapa, interpolant.

salut!
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: