meteocamprodon
Estrat
Índex de patiment: -3
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Camprodon
Missatges: 19
|
 |
« el: 07 Gener 2012, 19:02:36 » |
|
Hola amics i companys. No sé si és el lloc adequat per posar aquest post i si és així demano disculpes per endavant. Properament, a finals de mes tinc la intenció de comprar-me una estació meteorològica .... la meva primera estació ... He llegit molt durant força temps, comparant etc, i pel que he arribat a deduir que les Oregon no són molt "fiables ".. a dia d'avui em quedo amb les Davis (Vantage vue) ... ja que tinc un pressupost limitat ... algun consell, suggeriment etc? ... on m'aconselleu que la compri ... pel que he llegit en algun post, jo almenys prefereixo comprar-la aquí que no als EUA ... prefereixo pagar més que no tenir problemes, etc .. Sabeu d'alguna botiga en concret en província Girona ... o desplaçar-me a BCN ... Andorra, Internet etc ... gràcies i Bon any 2012!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocamprodon
Estrat
Desconnectat
Gènere: 
|
 |
« Resposta #1 el: 07 Gener 2012, 19:07:09 » |
|
Que us sembla aquesta "oferta": ESTACIÓ METEOROLÒGICA DAVIS VANTAGE VUE AMB Weatherlink (Dattalogger) USB o SERIAL 430 € ..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -26
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4119
02-02-2012
|
 |
« Resposta #2 el: 07 Gener 2012, 19:33:09 » |
|
430€ amb l'IVA inclós? És bon preu.
Jo la vaig comprar a l'òptica Cottet de Girona (també n'hi ha a Vic i a Figueres), per si vols preguntar el preu.
|
|
|
|
|
En línia
|
 La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen "He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
|
|
|
meteocamprodon
Estrat
Desconnectat
Gènere: 
|
 |
« Resposta #3 el: 07 Gener 2012, 19:38:45 » |
|
Sí gavarres, amb iva...apuntat a l´agenda per anar a Girona..Gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteOlot
Cumulus

Índex de patiment: -15
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Olot - La Garrotxa
Missatges: 321
|
 |
« Resposta #4 el: 07 Gener 2012, 19:42:01 » |
|
Salutacions meteocamprodon,  Una Davis és una Davis..., és una adquisició que no te'n penediràs.  Jo vaig tenir una Oregon WMR928NX durant 3 anys i la veritat és que vaig quedar-ne molt content, però des de l'estiu passat que tinc una Vantage Pro2 i és un altre món. Enhorabona i a gaudir-la!! MeteOlot.com
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocamprodon
Estrat
Desconnectat
Gènere: 
|
 |
« Resposta #5 el: 07 Gener 2012, 19:49:24 » |
|
Moltes gràcies MeteOlot per respondre...a dia d´avui tiro mes per una Davis , ja que fa temps que vaig darrera d´una estació i pel que he llegit de varis forums etc les Oregon no tenen l´exactitut d´una Davis....es la meva opinió.....ja dic..ha final de mes compraré alguna cosa...us informaré..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10067
|
 |
« Resposta #6 el: 07 Gener 2012, 21:58:10 » |
|
Doncs faràs una molt bona adquisició si compres una Davis, és la millor opció avui dia 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Santquintimeteo
Cumulus Congestus

Índex de patiment: 8
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Sant Quintí de Mediona
Missatges: 2856
|
 |
« Resposta #7 el: 08 Gener 2012, 10:39:56 » |
|
Bon dia, evidentment la Davis ara es la millor opció, que la vulguis comprar aqui em sembla correcte però si la compras als EE.UU no crec que en tinguis cap tampoc, som molts els que la tenim d'allà i també son molts els que la han comprat aquí, tu mateix. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocamprodon
Estrat
Desconnectat
Gènere: 
|
 |
« Resposta #8 el: 08 Gener 2012, 12:01:27 » |
|
Sí Santquintimeteo , m´estimo pagar un xic mes i comprar-la aquí . En gavarres em va donar l´ideia d´anar ha Optica Cottet , i aniré Dissabte que bé aviam quins preus tenen. Ja fa temps que hi vaig al darrera pero la hi ha gent ( Botigues ) que volen fer l´Agost.... Nomes anomenar un parell : A Raig EST. MET. DAVIS VANTAGE VUE+WEATHERLINK : 590€.A Nautic21: el mateix : 527,76€...nomes son exemples. Hi hà gent que abusa un " culló " .... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -26
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4119
02-02-2012
|
 |
« Resposta #9 el: 08 Gener 2012, 13:57:19 » |
|
No et pensis que a Cottet siguin barats. Suposo que anirà més cap a 600 que a 500. Ja no me'n recordo quan em va costar...  Enviat des de Tapatalk
|
|
|
|
|
En línia
|
 La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen "He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
|
|
|
Sin-Almeja
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -574
Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5236
|
 |
« Resposta #10 el: 08 Gener 2012, 14:38:52 » |
|
¿430€ buen precio?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Master of Rabbit's
Administrador
Cumulonimbus

Índex de patiment: 14
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Verges - Baix Empordà
Missatges: 10498
T'he vist
|
 |
« Resposta #11 el: 08 Gener 2012, 14:40:15 » |
|
¿430€ buen precio?
Si és la vantage pro plus II si 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sin-Almeja
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -574
Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5236
|
 |
« Resposta #12 el: 08 Gener 2012, 14:42:23 » |
|
¿No estamos hablando de la Vantage vue?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Santquintimeteo
Cumulus Congestus

Índex de patiment: 8
Desconnectat
Gènere: 
Ubicació: Sant Quintí de Mediona
Missatges: 2856
|
 |
« Resposta #13 el: 08 Gener 2012, 14:47:31 » |
|
¿430€ buen precio?
Aixó vaig pagar jo per la vantage pro2. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocamprodon
Estrat
Desconnectat
Gènere: 
|
 |
« Resposta #14 el: 08 Gener 2012, 16:54:28 » |
|
Moltes gràcies Santquintimeteo !!!! En referencia ha Sinner , 430€ amb Weatherlink (Dattalogger) i enviament inclos, és el mes barat que he trobat a dia d´avui ....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|