IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
24 Maig 2012, 07:19:03

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News

Stats
280346 Missatges en 5498 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Meteorologia general
| |-+  Instrumentació
| | |-+  Cassoletes de la Davis
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: Cassoletes de la Davis  (Llegit 239 cops)
MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10067

« el: 04 Gener 2012, 18:07:13 »

Avui m'he informat que aquells que teniu les cassoletes petites de la Davis és a dir les contraries a les que venen de serie podeu mesurar ratxes més altes de vent que no amb les que venen de serie és a dir les "large", he vist un cas per internet on deia un compant que tenia dos consoles una configurada les cassoletes en large i un altra configurada en small, total que en large ha mesurat 68 km/h de ratxa màxima i amb small 72km/h, és a dir hi una petita diferència  Wink
En línia

L'Hospitalet de Llobregat,   (Barcelonès)  45 msnm

- www.meteolh.blogspot.com
casacota
Cumulus
**

Índex de patiment: -13

Ubicació: Pallars - Serra de Boumort
Missatges: 940

« Resposta #1 el: 04 Gener 2012, 23:35:38 »

Avui m'he informat que aquells que teniu les cassoletes petites de la Davis és a dir les contraries a les que venen de serie podeu mesurar ratxes més altes de vent que no amb les que venen de serie és a dir les "large", he vist un cas per internet on deia un compant que tenia dos consoles una configurada les cassoletes en large i un altra configurada en small, total que en large ha mesurat 68 km/h de ratxa màxima i amb small 72km/h, és a dir hi una petita diferència  Wink

Però s'ha de configurar amb les que hi han efectivament muntades a l'ISS, sinó TOTES les dades de vent són falses!
En línia

MeteoLH
Cumulonimbus

« Resposta #2 el: 05 Gener 2012, 01:04:44 »

Però s'ha de configurar amb les que hi han efectivament muntades a l'ISS, sinó TOTES les dades de vent són falses!
Efectivament s'ha de configurar amb el que tens si tens les de serie doncs large si tens les que poca gent les té doncs small a la consola, pe rcert tu no tens unes quates Davis en funcionament ?, podries fer-ne una prova i veure quin resultat surt amb vents febles i forts  Tongue
En línia

casacota
Cumulus
**

Índex de patiment: -13

Ubicació: Pallars - Serra de Boumort
Missatges: 940

« Resposta #3 el: 05 Gener 2012, 03:51:47 »

Efectivament s'ha de configurar amb el que tens si tens les de serie doncs large si tens les que poca gent les té doncs small a la consola, pe rcert tu no tens unes quates Davis en funcionament ?, podries fer-ne una prova i veure quin resultat surt amb vents febles i forts  Tongue

Totes són large... no en tinc per a canviar!
En línia

boira
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -90

Missatges: 3476

« Resposta #4 el: 05 Gener 2012, 10:52:12 »

Si tenen la mateixa pinta (semièsferiques, etc) tindran la mateixa constant (Relació velocitat vent/RPM). Els rotors petits, però, presenten menys moment d'inèrcia i s'acceleraran abans en ràfegues curtes. Per altra banda tindran menys sensibilitat i la velocitat mínima per arrencar serà una mica superior.
En línia

Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/
MeteoLH
Cumulonimbus

« Resposta #5 el: 05 Gener 2012, 12:44:45 »

Totes són large... no en tinc per a canviar!
No em refereixo a la consola, segons m'han dit els firmware estan configurats diferents, em refereixo amb cassoletes large si posses small a la consola a veure que passa si de veritat hi ha diferencies o no  Wink
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: