I que tal tens moltes diferencies respecte de la Davis?

Salutacions MeteoLH,

Aqui tinc anotats en una llibreta els valors registrats per la Davis i els recollits pel pluvio manual des del passat setembre fins avui..., com he dit abans vaig comprar-lo també per veure com m'havia arribat el pluvio de la Davis i et puc assegurar que en cap comparació he tingut una diferència més gran del 1,5%...
Dubto que sigui sempre així, però tant en tempesta (80mm en 3 hores el 18 de setembre) com en pluja d'anar caient (90mm en 5 dies la setmana passada) l'han clavat tots dos....reconeixo que em sorprèn, i molt...

l'altra util·litat del manual era (segueix sent) la de corregir a Meteoclimatic la quantitat recollida i de moment no he hagut de fer cap correcció en 2 mesos i mig.
Dilluns he quedat amb el company de l'estació
Olot - Pla de Dalt (ESCAT1700000017800A) per veure com té ell la seva Davis..., ell recull sempre entre un 6% i un 7% més que jo (també era així quan jo tenia l'antiga WMR928NX), he comparat dades dels ultims 2 anys i estic segur que té la Davis calibrada malament a l'alça.
Clar que un Hellman és un Hellman, però qui no pugi arribar-hi li recomano l'STRATUS.
MeteOlot.com