Salutacions MeteoLH,
Normalment les Davis solen venir de fàbrica mal calibrades o en tot cas calibrades a la baixa... (no tinc ni idea de com munten els pluvios, però amb la quantitat d'estacions que ven Davis ja podrien tenir una mesura per calibrar-les bé...)
Pocs som els afortunats que hem rebut una Davis (jo també la vaig comprar a EUA aquest estiu) ben calibrada...
Vaig estar més de 2 anys amb una WMR928NX recollint quelcom menys precipitació que el meu veí d'Olot a Meteoclimatic ESCAT1700000017800A, (jo soc ESCAT1700000017800B) i sempre havia pensat que tot i tenir tunejat el pluvio de l'Oregon per aconsseguir 0.2 de precisió la meva estació recollia menys que la seva. l'Agost passat vaig fer el canvi d'Oregon a Davis Vantage Pro2 i a les primeres comparacions amb ESCAT1700000017800A seguia recollint entre un 6% i un 7% de menys..., al principi vaig pensar que hauria de calibrar la Davis però per assegurar-me i a la vegada oferir registres de precipitació reals, vaig comprar el CocoRash. La meva sorpresa va ser quan fins al dia d'avui i comparant la Davis amb el manual, totes les precis recollides des d'aquell dia han estat exactes

, la veritat no m´ho esperava dons la major diferència ha estat de 0,1mm i va ser el dia de la fortíssima tempesta del 18 de Setembre que va fer tant de mal a la Garrotxa amb 80mm en menys de 3 hores.
Ara estic ben segur que el meu veí de l'ESCAT1700000017800A té calibrat el seu pluvio malament (també és una Davis Vantage Pro2)..., ell recull aquest 6% o 7% de més. Aquests dies em posaré en contacte amb ell per comentar-li de bon rotllo el tema..., a veure què respón.

Respecte al teu cas, no sé si la mesura d'algun altre company de l'alçada dels cargols deu ser fiable per aplicarla a tots els pluvios Davis, però podria ser una bona idea probar-ho...

el que no trobo normal o coherent és que tinguis % diferent a les comparacions...
Hellmann: 94,0 mm
Davis: 91,4 mm (77,2 mm sense la millora)
+ 3% aprox. el Hellman tot i tenir-lo a l'entresol...Dilluns, Hellmann: 51,2 mm i Davis: 52,8 mm
3% aprox. la Davis...Ahir, Hellmann: 11,8 mm i Davis: 12,4 mm
5% aprox. la Davis...Avui, Helmann: 31,0 mm i Davis: 26,2 mm
19% aprox. el Hellman... 
(Crec), que el més normal seria que la Davis al tenir-la al terrat recollís sempre quelcom més, això en cas que el fet de tenir els manuals a l'entresol afectés a reduir el %..., o en tot cas suposant que la Davis estigués calibrada malament sempre hauries de tenir més o menys el mateix % d'error ja sigui positiu o negatiu en comparació amb els altres 2.
El tenir-los a diferent alçada pot ser suficient motiu per tenir diferències..., a veure si opina algun company més..., jo del "món" Davis encara soc principiant...
Has provat d'instalar temporalment un dels manuals al costat de la Davis i fer alguna comparació??
A veure si aconsegueixes almenys reduir diferències.
MeteOlot.com