Criminal aquest àlbum
A mida que es van publicant fotos a blogs, fòrums etc. dels molts pobles de Tarragona afectats, es va veient la magnitud de la nevada, per si algú tenia algun dubte.
I més que se n'haurien de publicar però no solament als blogs i fòrums. A veure si així l'administració es prepara degudament per si s'esdevé, aquest hivern o d'ara en endavant, més nevades com la passada a comarques que, no perquè no sigui habitual, han d'estar desateses durant tants dies.
El pla Neucat hauria de ser efectiu i eficient per a tot Catalunya. Què és això que si "tenim llevaneus no tenim sal"? Què és això que "tenim sal però ens falten llevaneus"?
Els habitants dels pobles de Tarragona i Lleida que han quedat aïllats són tan ciutadans de Catalunya com els van a esquiar a les comarques del nord del país.
Que no se m'enfadi ningú perquè no és la meva intenció fer greuges comparatius entre les comarques del nord i les del sud. La meva intenció és defensar que el pla Neucat ha de ser per a tothom, i ha d'estar preparat per episodis com el que s'ha viscut.