Salutacions,
Bé, com que a Meteoclimatic ja no està permès vendre al fòrum, ho poso aquí...

Com diu el títol, venc dues estacions meteorològiques
Oregon Scientific WMR928NX, una és nova a estrenar i l'altra va estar durant 2 anys enviant dades a meteoclimàtic sense interrupció i sense cap problema amb les dades. La segona es va desmuntar i guardar ara fa 2 mesos quan vaig muntar la Davis.
Les dues estacions estan 100% completes, amb tots els sensors, panells solars, cablejat, sotfware, conexió Serial i la seva consola corresponent.
El motiu de vendre-ho és que no m'havia plantejat en cap moment comprar-me la Davis, la veritat n'estava molt content amb l'Oregon, fins hi tot vaig adquirir la nova per disposar de peces de recanvi en cas d'algún problema..., però un dels meus patrocinadors (a qui estic molt agraït) va fer aquesta "donació" al meu projecte.
En principi l'intenció és vendre-ho tot junt però si hi hagués algun interessat que només vol una de les dues estacions en podríem parlar...
El preu de tot plegat són
280€ (
despeses d'enviament incloses, cada paquet certificat urgent val 15€ i arriba en 48 hores), o si l'interessat no viu gaire lluny i vol fer una escapada a Olot li quedaria tot en 250€.
Tot i la crisi penso que és una bona oportunitat, una WMR928NX nova i repostos de tot plegat consola inclosa...

De moment només ho exposo aquí pel tema proximitat, si en uns dies no s'anima ningú ho anunciaré a Meteored.
Podeu contactar-me per aquí, per privat o a
contacte@meteolot.comBé, si voleu saber res més, no dubteu a preguntar.
MeteOlot.comPD: Tinc el petitó malalt, si tinc temps penjaré les fotos més tard o en tot cas demà si avui no m'és possible...