Feia temps que no pujava al Cadí. Ahir dissabte vaig pujar-hi per la Canal del Cristall, molt pendent i risc de desprendiments de roca.
Ruta circular que passa per les Serres Cabirolera i Serra dels Cortils i torna a Prat de Cadí pels lloms de la cara nord de la Serra.
Com ja s'ha comentat per aqui en algún altre report, recomano a tothom visitar Prat de Cadí, sens dubte un dels millors racons on he estat mai i a demés, molt assequible, calculo unes 2h anar i tornar des de l'aparcament al bonic poble d'Estana.
Prat de Cadí

Canal del Cristall ampliada. Via d'ascenció

Abans d'entrar a la canal amb Prat de Cadí al fons i les muntanyes de la cara nord

En plena acció dins la canal

Vistes cap a l'est des del Puig de la Canal del Cristall (2586m)

Pic de la Costa Cabirolera (2605m), proper objectiu

Serra Cabirolera i Serra dels Cortils

Notava que no estava sol i de sobte...

Vistes desfent el recorregut, el Pic Costa Cabirolera, desde la Punta Aguda (2458m)

Refugi de Prat d'Aguiló des del Pas dels Gosolans. Comença el descens

Enganxo la Nature Trails Cavalls de Vent en menys de 24hores. Els millors runners del món. Si no hagués abandonat per fatiga, m'hagués creuat amb en Kilian ja que el primer classificat va arribar a Prat d'Aguiló uns 10min després d'haver-ho fet jo. Va ventilar-se tot el recorregut en menys de 9h: Miguel Heras, germà del ex-ciclista Roberto Heras

Marxo del refugi, he estat distret però em queden més de 3 hores per completar la ruta i passen de les 15h. El sender passa per sota les tarteres de la cara nord de la Serra, i enmig del bosc, el recorregut és espectacular