Gràcies nois!!!
Collonudes Montsec

Has de concretar més la localització per poder anar a empaitar els escadussers bolets que sortiran enguany

Un dia m'explicaràs com t'ho fas per fer fotos al llaps tant i tant maques. M'he quedat molts dies amb la màquina a les mans i no encerto mai

Salut i amb la pluja d'avui sembla que almenys s'ha trencat la dinàmica dolenta que tenieu. Naltres a seguir esperant.

M'han comentat que per la cara sud del Montsec la pluja ha estat més amb cara i ulls i que Baldomà, Anya, Montargull....els registres voltaven els 30, 40 litres, creus que pot ser?
Veus pins i veus bolets mmm... ja t'eplicare ja

Sobre les dades que dius,segurament son veritat. El Montsec fa de palanca i avegades les precipitacions no trevesen amb prouta força la serra de Comiols i deixen mes aigua a l'altra banda
Amb els llamps es tindre una mica de sort i traça ,mirar el radar ,buscar el lloc ,esperar que la tempesta no et faci la pua i es defaci o marxi per un alltre cantó,vigilar que no et pasi res (que no et caiguen a sobre,ni masa aprop) aquell dia els pels del cap sem vam ficarde punta 2 cops, que no començi a ploure justs quant tens tota la paradeta montada, enfocar ,no equivocat amb el "subidon" de la tempesta ambels parametres... les obertures ,isos ,velocitats, ....... Pero a mi m'agrada sortir a buscar la tronada si puc ,perden hores de son i quedam-me algun cop dormit al cotxe i molts cops amb resutas nuls...pero sarna con gusto ....

Fico un enllaç amb alguns consells aveure si et serveixen d'alguna cosa
http://www.dzoom.org.es/noticia-3294.html