Inici
Ajuda
Buscar
Calendari
Ingressar
Registrar-se
Benvingut(da),
Visitant
. Sisplau
ingressa
o
registra't
.
23 Maig 2012, 14:55:25
1 Hora
1 Dia
1 Setmana
1 Mes
Sempre
Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar
Cerca Avançada
News
Tenim nou servidor!
+info
AQUÍ
i
AQUÍ
Stats
280258
Missatges en
5494
Temes per
1226
Usuaris
Darrer usuari:
Maresme
Patim La Meteo
Naturalesa i ciència: fils de debat i reportatges
Recull de temes antics
Declaració d'intencions
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
« anterior
següent »
Pàgines:
[
1
]
2
Anar Baix
Tema: Declaració d'intencions (Llegit 615 cops)
llevantada
Cumulonimbus
Índex de patiment: -304
Connectat
Gènere:
Ubicació: BCN Sant Andreu-l'Escala
Missatges: 11281
Poppower!
Declaració d'intencions
«
el:
04 Juny 2011, 10:30:26 »
Nova llei de la gene:
Per poder obrir una empresa o fàbrica , no serà necessari la declaració d'impacte ambiental.
Et felicito fill!
En línia
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"
Sant Rebuf , sempre al teu costat
Àlbum de fotos:
http://picasaweb.google.com/llevantada
Cota
'Papa Cota'
.
Cumulus Congestus
Índex de patiment: -384
Desconnectat
Gènere:
Ubicació: Pallejà (Baix LLobregat)
Missatges: 5386
Els dos motius més grans per viure
Re:Declaració d'intencions
«
Resposta #1 el:
04 Juny 2011, 10:43:58 »
Bé, dit així sembla una cosa... Font? Supòsits? En tots els supòsits o només en uns quants?
Sembla ser que per obrir, ara mateix, una empresa que treballi amb ordinadors en comerç electrònic t'has de treure aquesta declaració d'impacte mediambiental, pagant per suposat, només faltaria. I és clar, potser que no tots hauríem de passar pel tubo, només els que, de veritat, generéssin residus. Perquè si no, escolta, que tothom es tregui el permís dels collons, empreses i particulars, que a nivell particular veig cada bojeria amb els residus que pa qué...
És una opinió perquè tot s'ha de valorar en el seu contexte. No li tallis el coll a la Gene per això encara que s'ho mereixi per altres coses. Parlem de les coses com són, no com les volem veure...
En línia
Pallejà, amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas...
Visita la meva humil galeria
altasegarra
Cumulus Congestus
Índex de patiment: -46
Connectat
Gènere:
Ubicació: Calaf
Missatges: 3864
L'home de les neus
«
Resposta #2 el:
04 Juny 2011, 10:45:16 »
desconec el tema en profunditat, però hi ha una llei estatal i les normatives europees que estableixen quines activitats han de passar l'avaluació d'impacte ambiental. No crec que puguin saltar-se aquesta legislació tant alegrement
En línia
Calaf, 700 m d'alt, terra de boires
Cota
'Papa Cota'
.
Cumulus Congestus
Desconnectat
Gènere:
«
Resposta #3 el:
04 Juny 2011, 10:47:35 »
Cita de: altasegarra en 04 Juny 2011, 10:45:16
desconec el tema en profunditat, però hi ha una llei estatal i les normatives europees que estableixen quines activitats han de passar l'avaluació d'impacte ambiental. No crec que puguin saltar-se aquesta legislació tant alegrement
És el que jo penso... una fàbrica com Ciments Molins penso que genera uns residus importants... el quiosc del costat en generarà uns altres però molt menys importants... tot s'ha de mirar en el seu contexte. Ens equivoquem si volem posar totes les empreses sota un mateix postulat, així només posem trabes als petits, com sempre vamus, res de nou...
En línia
ipv
Cumulus Congestus
Índex de patiment: -65421
Desconnectat
Gènere:
Ubicació: Girona
Missatges: 6552
«
Resposta #4 el:
04 Juny 2011, 12:22:20 »
No sé de què va el tema però vaig sentir un comentari de'n Martí Sala que anava en aquest sentit.
Mesura dirigida a que la gent obri el seu petit negoci/empresa? Em jugaria alguna cosa a que no, però hem de veure el redactat complert.
A l'hora d'interpretar mesures recordeu: "Volen mantenir beneficis amb menys producció" Això supossa menys inversió, menys costos laborals i menjar-se a tots els petits.
En línia
http://www.catbolet.com
llevantada
Cumulonimbus
Connectat
Gènere:
Poppower!
«
Resposta #5 el:
04 Juny 2011, 16:49:32 »
Les fonts ..es la reunió d'ahir del Parlament on es va tirar endevant un paquet de lleis , de molts àmbits diferents , avui tant els diaris generalistes com minoritaris s'en fan ressò
El que es diu impacte ambiental , ho genera tot tipus d'empresa i tot tipus de ciutadà a nivell particular , tothom té la seva part d'impacte ambiental o al entorn. Però em fa l'efecte que aquestes mesures , just aniràn a favorir els que menys ho necessiten.
Pensem que uns granja , per petita empresa que pigui ser , pot contaminar tota l'aigua subterrània de la comarca , així com una emprresa electrònica a molt petita escala , si no recicla de forma correcte les bateries (p-ex)també es pot carregar molta cosa , a vegades el menor residuu però amb concentació més gran i amb camp d'actuació més concentrat té molts més efectes nocius que els ciments Molins o Asland. Diria que les macro-empreses potser són les que compleixen les normatives més a ratlla.
En línia
"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"
Àlbum de fotos:
MeteoLH
Cumulonimbus
Índex de patiment: 1104
Desconnectat
Gènere:
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10061
«
Resposta #6 el:
04 Juny 2011, 16:54:59 »
Com bé dieu haurem de veure que diu la llei però a simple vista ami tmapco m'agrada tot i que com dieu hi ha lleis sobretot a nivell europeu que no crec que es puguin saltar així com així
En línia
L'Hospitalet de Llobregat, (Barcelonès) 45 msnm
-
www.meteolh.blogspot.com
Cota
'Papa Cota'
.
Cumulus Congestus
Desconnectat
Gènere:
«
Resposta #7 el:
04 Juny 2011, 17:22:21 »
Cita de: llevantada en 04 Juny 2011, 16:49:32
Les fonts ..es la reunió d'ahir del Parlament on es va tirar endevant un paquet de lleis , de molts àmbits diferents , avui tant els diaris generalistes com minoritaris s'en fan ressò
El que es diu impacte ambiental , ho genera tot tipus d'empresa i tot tipus de ciutadà a nivell particular , tothom té la seva part d'impacte ambiental o al entorn. Però em fa l'efecte que aquestes mesures , just aniràn a favorir els que menys ho necessiten.
Pensem que uns granja , per petita empresa que pigui ser , pot contaminar tota l'aigua subterrània de la comarca , així com una emprresa electrònica a molt petita escala , si no recicla de forma correcte les bateries (p-ex)també es pot carregar molta cosa , a vegades el menor residuu però amb concentació més gran i amb camp d'actuació més concentrat té molts més efectes nocius que els ciments Molins o Asland. Diria que les macro-empreses potser són les que compleixen les normatives més a ratlla.
És que no llegeixo els diaris, noi. Porto dos dies desconnectat per diverses raons, entre elles l'anomenada conciliació familiar, que la concilio com puc.
En quant a la resta, bé, no discutirem ara l'impacte que pot tenir una petita empresa electrònica. Jo sempre dic el mateix i perdona que pensi així: moltes lleis són per treure quartos i és un greuxe comparatiu enorme comparar una gran empresa amb la recent creació de qualsevol de petita que fa el que pot per arrivar a fi de mes.
I repeteixo, si tan prim volem filar, començem pels particulars. Veig molta gent tirant piles on no toca, oli, residus orgànics i un gran etcètera. I per no tenir no ténen ni seguretat social, no se si m'explico.
Ara, és molt més fàcil anar a buscar al petit puto autònom, picar a la seva porta i dir-li: s'ha de treure aquest certificat. Són 100€. A més, per tenir-lo... mmmmm... veig que vostè té l'oficina a casa seva. Ha de declarar i pagar un lloguer, si no no podrà exercir... i a més, mmmm.....
T'asseguro que la història és per no dormir. Una merda tot plegat. Jo, perdona, però quan escolto que parlen d'aquests temes ja em poso a tremolar per veure amb què vindran...
En línia
llevantada
Cumulonimbus
Connectat
Gènere:
Poppower!
«
Resposta #8 el:
04 Juny 2011, 17:39:41 »
Però tampoc ens iluminarem ara si direm que els major nº de delictes ecològics a Catalunya , els han comès empreses petites o mitjanes amb capacitat de saltar-se les lleis o burlar-ne les inspeccions rutinàries. També cal dir que fins a dia d'avui el delicte medioambiental més gros a Catalunya el te Aercross , pels abocaments a Flix.
-Particular que llença les bateries on no toca o productes altament tòxics per la pica (que n'hi han molts) ..multa al canto!
-Petita empresa que llença bateries, productes tòxics i etc.. on no toca i mira de saltar-se la llei estatal o europea, multa al canto!
-Gran emprersa que es passa pel forro la normativa mediambiental , multa al canto!
I si l'impacte i la contaminació es d'impacte tan gros que arriba a afectar persones o ecosistemes sencers , presó i a picar pedra.
Aquest greuge comparatiu que exposes, no ha de existir per ningú , si es protegeix a un grup ja s'inicia la cadena dolenta de despropòsits. Com deien fa temps , qui la fa , la paga.
En línia
Àlbum de fotos:
Cerç
Cumulus
Índex de patiment: -38
Desconnectat
Gènere:
Missatges: 737
«
Resposta #9 el:
04 Juny 2011, 17:46:22 »
Cita de: llevantada en 04 Juny 2011, 10:30:26
Nova llei de la gene:
Per poder obrir una empresa o fàbrica , no serà necessari la declaració d'impacte ambiental.
Et felicito fill!
+1
Et diran que ho fan per la crisi que no hi ha diners i s'ha de reduir llocs de treball al departament de medi ambient i mira... més geògrafs, bios, c. ambientals, etc... al carrer.
En línia
Entre Barcelona i Horta de Sant Joan (Tarragona)
Cota
'Papa Cota'
.
Cumulus Congestus
Desconnectat
Gènere:
«
Resposta #10 el:
04 Juny 2011, 17:48:26 »
Cita de: llevantada en 04 Juny 2011, 17:39:41
Aquest greuge comparatiu que exposes, no ha de existir per ningú , si es protegeix a un grup ja s'inicia la cadena dolenta de despropòsits. Com deien fa temps , qui la fa , la paga.
Dona la casualitat que la paguem tant si la fem com si no, que d'això en se molt i un dia, si vols, t'ho explico...
I si no pregunta-li al Meteobadalona que en sap un rato de pagar i pagar per no fer res.
La multa és una bona solució. Però per desgràcia no és la única que l'administració imposa. Als grans, de fet, els fot igual que a mi una picada de mosquit que els posin multes, les paguen i prou. És el petit el que té que fer 1.000.000 de papers i pagar-ne un colló per no haber fet res.
En nom del medi ambient, Sergi, alguns han fet un bon negoci a costa de molts petits fent-los pagar taxes i documents mil....
En línia
llevantada
Cumulonimbus
Connectat
Gènere:
Poppower!
«
Resposta #11 el:
04 Juny 2011, 18:01:17 »
Tu posa-li una multa en forma d'aturada de màquines a una empresa gran i ja veuràs si té cost econòmic .., qui ha dit que les multes només han de ser econòmiques?
Que tant empreses petites com grans paguin uns impostos proporcionals a la seva activitat , per tal de contribuir a respectar l'entorn no ho trobo gens malament , igual que si jo hagués de pagar una ecotaxa junt amb l'IBI per la segona residència a l'Escala , em molestaria menys pagar aquesta ecotaxta que pagar altres impostos urbans.
En línia
Àlbum de fotos:
Sándor
Cumulus Congestus
Índex de patiment: -260
Desconnectat
Missatges: 2417
«
Resposta #12 el:
04 Juny 2011, 18:05:50 »
Os ruego investiguéis un poco en manos de quien están las empresas de recogida, reciclaje, etc...
Una pista por ejemplo... recogida de aceites industriales.
En línia
llevantada
Cumulonimbus
Connectat
Gènere:
Poppower!
«
Resposta #13 el:
04 Juny 2011, 18:07:14 »
Cita de: Sándor en 04 Juny 2011, 18:05:50
Os ruego investiguéis un poco en manos de quien están las empresas de recogida, reciclaje, etc...
Una pista por ejemplo... recogida de aceites industriales.
FCC? Acciona?
En línia
Àlbum de fotos:
Sándor
Cumulus Congestus
Índex de patiment: -260
Desconnectat
Missatges: 2417
«
Resposta #14 el:
04 Juny 2011, 18:10:16 »
Cita de: llevantada en 04 Juny 2011, 18:07:14
FCC? Acciona?
Sí, estás tienen pastel, son las grandes...
Un hijo de un ex-presi montó un monopolio, por ejemplo.
En línia
Pàgines:
[
1
]
2
Anar Dalt
« anterior
següent »
Anar a:
Sisplau selecciona un destí:
-----------------------------