IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
23 Maig 2012, 13:55:24

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Tenim nou servidor! +info AQUÍ i AQUÍ

Stats
280241 Missatges en 5494 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Naturalesa i ciència: fils de debat i reportatges
| |-+  Recull de temes antics
| | |-+  Dades observatoris per l'Associació Micològica Joaquim Codina
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: Dades observatoris per l'Associació Micològica Joaquim Codina  (Llegit 316 cops)
gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -25
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4116

02-02-2012

« el: 16 Abril 2011, 19:17:16 »

Bones,

un company meu, que és de l'associació micològica Joaquim Codina, m'ha fet arribar el següent missatge:

Per cert que hi ha una sèrie dels observatoris de la xarxa Meteoclimàtic, que no passen dades des  de fa dies: Coll de Condreu, Llafranc, Palafrugell i La Vajol. Com que no soc capaç de trobar les dades de Maçanet de Cabrenys, les de La Vajol són básiques per tenir una idea del que ha caigut al massís de Les Salines. Saps què passa amb aquest observador?

Si algú en sap alguna cosa (i ho vol comentar  Wink) o l'adreça web d'aquestes estacions em pot respondre aquí o per privat

Gràcies
En línia

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla
A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen
"He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
boira
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -90

Missatges: 3474

« Resposta #1 el: 17 Abril 2011, 11:45:36 »

Bones,

un company meu, que és de l'associació micològica Joaquim Codina, m'ha fet arribar el següent missatge:

Per cert que hi ha una sèrie dels observatoris de la xarxa Meteoclimàtic, que no passen dades des  de fa dies: Coll de Condreu, Llafranc, Palafrugell i La Vajol. Com que no soc capaç de trobar les dades de Maçanet de Cabrenys, les de La Vajol són básiques per tenir una idea del que ha caigut al massís de Les Salines. Saps què passa amb aquest observador?

Si algú en sap alguna cosa (i ho vol comentar  Wink) o l'adreça web d'aquestes estacions em pot respondre aquí o per privat

Gràcies

La de Coll de Condreu http://www.susqueda.cat/meteosolanot/Current_Vantage_Pro_Plus.htm  crec que va deixar de pujar dades "a tot arreu" (?) per allà el 9 de gener. No sé si va tenir problemes d'ordinador, internet o què. La Davis encara hi és a la seva teulada. Independentment ens havíem queixat vàries vegades de T anormalment altes per tenir la Davis muntada molt aprop d'una xemeneia.

En línia

Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/
ipv
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -65421

Ubicació: Girona
Missatges: 6552

« Resposta #2 el: 17 Abril 2011, 12:03:14 »

Tens un amic en aquesta associació? M'he de passar un dia d'aquests..
En línia

gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -25

Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4116

02-02-2012

« Resposta #3 el: 17 Abril 2011, 20:44:10 »

La de Coll de Condreu http://www.susqueda.cat/meteosolanot/Current_Vantage_Pro_Plus.htm  crec que va deixar de pujar dades "a tot arreu" (?) per allà el 9 de gener. No sé si va tenir problemes d'ordinador, internet o què. La Davis encara hi és a la seva teulada. Independentment ens havíem queixat vàries vegades de T anormalment altes per tenir la Davis muntada molt aprop d'una xemeneia.

Gràcies. Una vegada es van posar en contacte amb mi quan vaig canviar la meva web (al veure la seva web me n'he enrecordat). Ja buscaré a veure si trobo el correu (el dec tenir a la feina). Igual li ha petat el supercap de la Davis i va perdut... Huh?

Tens un amic en aquesta associació? M'he de passar un dia d'aquests..

Amic-amic, no. Però sí que en conec un i hi tinc una relativa franquesa. Que pot ser vols que li pregunti si l'associació té alguna adreça d'email?
En línia

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla
A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen
"He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: