IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
23 Maig 2012, 08:58:49

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Tenim nou servidor! +info AQUÍ i AQUÍ

Stats
280213 Missatges en 5494 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Meteorologia general
| |-+  Instrumentació
| | |-+  Problema oregon wrm200
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: Problema oregon wrm200  (Llegit 368 cops)
albert 37
Estrat
*

Índex de patiment: 30
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 91

« el: 30 Desembre 2010, 00:53:45 »

Ajudaaaa! Tinc la Oregon Wrm 200 i últimament sempre a la consola hi ha algun sensor desde fa ja uns dos mesos que fà un pip pip un pitido agut i comença a parpallejar, de vegades perque a perdut la senyal i la busca i altres vegades no l'ha perduda i marca bé pero tambe fa el sorollet i es posa a parpallejar.M'anava tot bé vaig pensar que no fos una alarma però ho he revisat i veig que no .
Al principi eren pitidos sense mes conseqüencia,l'unic que eren molt constants i pesadets.Últimament al que li afectava més era al pluviometre de vegades perdent el senyal i altres no, i altres cops li agafa al pluviometre i el anemometre sense perdre la senyal com si anessim amb un pack,que el pluviometre fes parpallejar l'anemometre.Però me trobat que també ara de vegades li pasa al sensor de temperatura.
En principi semblaria un problema de freqüencies que no arriba la senyal del tot bé perque les piles ja feia temps que no les canviaba,i amb sensor de UVA que li passava el mateix els hi vaig canviar i ja està tot OK,pero ara resulta que he canviat totes les piles dels aparells i segueix passant-me?
De la consola no sembla problema,resets ja els he fet i les piles no cal que les canvi perque ja va conectada a la corrent?
Algú li ha passat o sap a que pot ser degut? De totes formes tinc varios recanvis de tot  els aparells i puc canviar tots els sensors,però dubto que sigui la solució.
Moltes gracies i salutacions!
En línia
MeteoTortosa
Cumulus Congestus

Índex de patiment: 10213

Gènere: Masculí
Ubicació: Tortosa - Tarragona - Catalunya
Missatges: 8381

Lo qué, lo qué !!

« Resposta #1 el: 30 Desembre 2010, 08:23:58 »

Allunya la consola del PC tant com et doni el cable, molts cops els altaveus o la mateixa pantalla poden interferir
En línia

albert 37
Estrat
*

Índex de patiment: 30

Missatges: 91

« Resposta #2 el: 30 Desembre 2010, 22:11:32 »

Merci,pero quan el Pc estatancat es quan passa,pero ja ho tinc millorel tema ,mig solucionat
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: