Merci a tots per les respostes!
Aviam el que no m'acava de quedar gaire clar i voldria preguntar a l'avi mestral és si amb una Davis normal com podria ser la davis vantage pro 2 s'hi poden afegir aquests sensors, o es necessita com una estació a part. Al link de la bruna i a d'altres que he mirat m'ha semblat que ve com una estació a part...
El que m'agradaria és si per exmple amb la davis connectada a l'ordinador al mateix programa d'adquisició de dades també hi ha les de humitat del subsòl.
Merci!

Sí Tuscat, la Davis Vantage Pro2 pot tenir aquests sensors. Per això porta un transmisor inalàmbric on hi van connectats els sensors de subsol (temperatures, humitat ) i també el de humitat de fulla.
http://www.archertradingpost.com/atp/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6_8&products_id=10El que sí que és IMPRESCINDIBLE és que si tens una Davis europea, el transmisor ha de ser model europeu, i si la Davis és americana, el tansmisor ha de ser model americà. Això és així pel tema de freqüències de transmisió. Una Davis cablejada NO pot portar aquests sensors.
Les dades es reben igualment a la consola de la Davis que ja tens, i el Weatherlink, un cop li dius que tens aquests sensors, rebrà també les dades.