IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
22 Maig 2012, 23:52:27

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Tenim nou servidor! +info AQUÍ i AQUÍ

Stats
280192 Missatges en 5494 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Meteorologia general
| |-+  Instrumentació
| | |-+  ràdio-freqüències/humitat relativa de l'aire
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: ràdio-freqüències/humitat relativa de l'aire  (Llegit 783 cops)
podi
Cumulus
**

Índex de patiment: -2
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: Barcelona
Missatges: 298

« el: 24 Desembre 2009, 19:06:18 »

Hola,
  tinc tan sols un termòmetre de màximes i mínimes interior-exterior, sense cables. El sensor exterior envia les dades per ràdio-freqüències o infra-rojos, no sé ben bé, al receptor interior.

De vegades es perd el senyal quan el termòmetre exterior emet que ha hagut algun canvi de temperatura i, posteriorment, torna ell sol, al següent canvi, a recuperar el senyal. De vegades, li costa molt de fer aquesta recuperació de senyal i, penso, que és molt probable que això comporti que em perdi algunes màximes i algunes mínimes del dia.

La pregunta...: és posible que quan la humitat volti el 90% o més, les pèrdues de senyal siguin més probables? És una sospita que tinc però no tinc dades per confirmar-ho o desmentir-ho.

merci,
  podi-.
En línia

podi-.
Barcelona, Ciutat Vella

www.podi-podi.blogspot.com
MeteoLH
Cumulonimbus

Índex de patiment: 1104
Connectat Connectat

Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelonès)
Missatges: 10061

« Resposta #1 el: 29 Desembre 2009, 22:57:53 »

He llegit en altres fòrums que amb altes humitats es perden dades, la raó la veritat no la sé  Wink
En línia

L'Hospitalet de Llobregat,   (Barcelonès)  45 msnm

- www.meteolh.blogspot.com
Tuscac
Cumulus
**

Índex de patiment: -7
Desconnectat Desconnectat

Ubicació: Salt-Girona
Missatges: 350

I com patim!!

« Resposta #2 el: 02 Gener 2010, 11:22:58 »

Doncs jo he observat el contrari, aquests dies de ponent per Girona rondavem el 25% Hr, i a mi, és quan em perdia el senyal. També haig de dir que no em va gaire bé perquè des de fa mig any aprox em va deixar d'emetre senyal el pluvio, però abans de perdrel definitivament vaig observar també que depenia de la humitat la recepció de senyal.

És curiós que amb les fredorades d'aquest final de desembre (-7,4ºC)em va tornar a enviar senyal després de mig any, i ara el rebia bé fins les humtiats baixes d'aquests dies que durant el dia i amb vent no rebia res i durant la nit quan pujava la humitat tornava a rebre...

És tot un món, jo he desistit a entendre-ho perquè algun cop ho ha fet al revés i m'ha tirat la teoria pel terra...  Undecided
En línia

SALT-GIRONA 90 msnm
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: