IniciAjudaCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
05 Febrer 2012, 04:55:07

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Atenció! En cas de colapse del fòrum, la via de comunicació será el hashtag de Twitter #patimlameteo. Gràcies!

Stats
260678 Missatges en 5132 Temes per 1216 Usuaris
Darrer usuari: carl
+  Patim La Meteo
|-+  Naturalesa i ciència: fils de debat i reportatges
| |-+  Recull de temes antics
| | |-+  Temporada boletarie 2009/2010
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: 1 ... 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 ... 132 Anar Baix Imprimir
Tema: Temporada boletarie 2009/2010  (Llegit 110710 cops)
clin clin
Cumulus
**

Índex de patiment: -15
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: osona
Missatges: 174

Veure Perfil
« Resposta #1875 el: 06 Setembre 2010, 13:09:32 »

hola a todos potos vienbenido otro año mas ,heyyyyyyyyyyyyyyy amalia que rechos mas guapos,keko esos ceps son muy guapos yo no he podido salir estoy de mudanzas Cry pero bueno me doy alguna buelta por aqui cerca de casa ,pero esta mañana no muy bien todo secooooooooooooooooooooooo bueno aqui os pongo alguna foto de ayer el atardecer y esta mañana la boira de la comarca y un solitario reig
En línia

el
keko3
Estrat
*

Índex de patiment: -18

Ubicació: L'Hospitelet de Llobregat
Missatges: 93

Veure Perfil
« Resposta #1876 el: 06 Setembre 2010, 17:29:48 »

LA veritat es que vam caminar de valent, però anessim on anessim hi havia volets tombats. La gent cada vegada camina més.

Clin clin, molt maco aquest reig. Aviam si algun dia tinc sort i en trovo. Encara que no em queixo massa, ja que només l'he intenta una vegada.

En línia
Tomeu
Estrat
*

Índex de patiment: -2

Ubicació: Osona
Missatges: 43

Veure Perfil WWW
« Resposta #1877 el: 07 Setembre 2010, 16:13:53 »

Cheesy  Hola Boletaires, enhorabona a tothom que ha collit o gaudit d'aquests dies al bosc, jo la veritat m'ho he passat de Cocous!!! i aquí us deixo una petita mostra,   Wink  Sort, Salut i Bolets per Tothom!!! 

En línia

Qui diu que hi entent de Bolets es que no sap res
Tomeu
Estrat
*

Veure Perfil WWW
« Resposta #1878 el: 07 Setembre 2010, 16:16:40 »

Cheesy   Wink
En línia

Tomeu
Estrat
*

Veure Perfil WWW
« Resposta #1879 el: 07 Setembre 2010, 16:18:54 »

Cheesy   Wink
En línia

amalia
Cumulus
**

Índex de patiment: -39

Missatges: 400

Veure Perfil
« Resposta #1880 el: 07 Setembre 2010, 17:45:39 »

petita diu.... Smiley
En línia
Ironboletaire
Cumulus
**

Índex de patiment: -45

Ubicació: Catalunya
Missatges: 591

Veure Perfil
« Resposta #1881 el: 07 Setembre 2010, 18:37:48 »

JO JO JO
En línia

ipv
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -65432

Ubicació: Girona
Missatges: 5923

Veure Perfil
« Resposta #1882 el: 07 Setembre 2010, 19:07:00 »

Collons, sí que han sortit més Cheesy
En línia

TILK
Estrat
*

Índex de patiment: -11

Ubicació: HORTA
Missatges: 95

ES GESTA UNA NOVA REALITAT

Veure Perfil WWW
« Resposta #1883 el: 07 Setembre 2010, 19:42:28 »

Bon dia companys, avui m’he fet a mans el nou llibre d’en Marc Estevez
El Secret dels Rovellons (32 Rutes màgiques per trobar els millors bolets).
Sense comentaris ja ho podeu imaginar, el que m’ha sobtat es que el “punyeter” també segueix els fòrums en els que ens hi movem nosaltres, la mostra esta en que dona una mica de gloria de manera en ratlles (en negreta) a l’ Albert Ironboletaire, Ivan, Tomeu i uns quants mes que no coneix-ho per nom, pot ser si per pseudònim.
Al millor vosaltres si que el coneixeu en Marc, per el que escriu sembla un bon xicot, però no puc dir res mes fins que m’hagi llegit el llibre sencer.
El únic retret que li puc fer es que amb el èxit que esta tenint, amb els seus llibres de adreces boletaires esta massificant la muntanya, però això ho fem tots, a traves dels mitjans que tenim a la bast, en forma de fòrum, de blocs, de boca a orella, en privats etc,etc. En fi ens tindrem que resignar i intentar entre tots educar i ensenyar a estimar a la molta gent que esta envaint la MUNTANYA, entre tots ho podem fer.
P.D. les vaques del Ripolles crec que pateixen estrés........... Undecided
Salut.
En línia

Siureny
Cumulus
**

Índex de patiment: -54

Ubicació: Bages/Berguedà
Missatges: 504

Des de les alçades!

Veure Perfil
« Resposta #1884 el: 07 Setembre 2010, 19:57:25 »

Brutals fotos Tomeu, ja no hem queden més barrets per treure'm  Smiley
En línia

No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol
ipv
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -65432

Ubicació: Girona
Missatges: 5923

Veure Perfil
« Resposta #1885 el: 07 Setembre 2010, 20:11:02 »

Bon dia companys, avui m’he fet a mans el nou llibre d’en Marc Estevez
El Secret dels Rovellons (32 Rutes màgiques per trobar els millors bolets).
Sense comentaris ja ho podeu imaginar, el que m’ha sobtat es que el “punyeter” també segueix els fòrums en els que ens hi movem nosaltres, la mostra esta en que dona una mica de gloria de manera en ratlles (en negreta) a l’ Albert Ironboletaire, Ivan, Tomeu i uns quants mes que no coneix-ho per nom, pot ser si per pseudònim.
Al millor vosaltres si que el coneixeu en Marc, per el que escriu sembla un bon xicot, però no puc dir res mes fins que m’hagi llegit el llibre sencer.
El únic retret que li puc fer es que amb el èxit que esta tenint, amb els seus llibres de adreces boletaires esta massificant la muntanya, però això ho fem tots, a traves dels mitjans que tenim a la bast, en forma de fòrum, de blocs, de boca a orella, en privats etc,etc. En fi ens tindrem que resignar i intentar entre tots educar i ensenyar a estimar a la molta gent que esta envaint la MUNTANYA, entre tots ho podem fer.
P.D. les vaques del Ripolles crec que pateixen estrés........... Undecided
Salut.
El que l'he fullejat no m'ha agradat tant com els altres.. ha fet un canvi d'imatge que m'agrada però ja sabeu que els rovellons no m'apasionen  Tongue Grin
No he trobat cap referencia directa cap a mi en el llibre, però en Marc sí que segueix els foros, igual que molts llegim el que ell escriu, al final tots anem aprenent de tots. No el conec en persona però no em sembla mal noi, té una filosofia semblant a la de molts que estimem la natura i intenta fer les coses ben fetes, intentant ensenyar a respectar el bosc... jo també li he retret alguna vegada el emplenar la muntanya, però després de 4 llibres crec que la massa s'ha anat diluïnt  Smiley

A més, els llibres cada cop ho donen tot menys mastegat... al final el de sempre, arrivar abans i no capficar-se en omplir cistells i cistells, que els bolets acaben sortint per les orelles  Grin

En quant als diners que pugui guanyar tampoc crec que siguin una milionada, ara si vol pagar una costellada.... Grin
En línia

keko3
Estrat
*

Veure Perfil
« Resposta #1886 el: 07 Setembre 2010, 22:01:27 »

TOMEEEEU!!!

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
En línia
keko3
Estrat
*

Veure Perfil
« Resposta #1887 el: 07 Setembre 2010, 22:08:26 »

El que l'he fullejat no m'ha agradat tant com els altres.. ha fet un canvi d'imatge que m'agrada però ja sabeu que els rovellons no m'apasionen  Tongue Grin
No he trobat cap referencia directa cap a mi en el llibre, però en Marc sí que segueix els foros, igual que molts llegim el que ell escriu, al final tots anem aprenent de tots. No el conec en persona però no em sembla mal noi, té una filosofia semblant a la de molts que estimem la natura i intenta fer les coses ben fetes, intentant ensenyar a respectar el bosc... jo també li he retret alguna vegada el emplenar la muntanya, però després de 4 llibres crec que la massa s'ha anat diluïnt  Smiley

A més, els llibres cada cop ho donen tot menys mastegat... al final el de sempre, arrivar abans i no capficar-se en omplir cistells i cistells, que els bolets acaben sortint per les orelles  Grin

En quant als diners que pugui guanyar tampoc crec que siguin una milionada, ara si vol pagar una costellada.... Grin

Jo el vaig coneixer una vegada en persona i em va semblar bon noi, simplement un boletaire com nosaltres que ha tingut la sort de viure de lo que més li agrada fer, disfrutar de la muntanya, ensenyar als demés i collir bolets.

En quant a lo de la massificació, bueno com més d'una vegada he dit, en aixó col.laborem tots i el medi per on mes s'escampa tot es Internet, més que cap llibre.
A part de que crec com tú que això esta fent que tot-hom s'escampi més en comptes d'anar-hi tots a un lloc.

Per tant només dir una cosa, totalment d'acord amb tu.
En línia
CAPITAN TRUENO
Estrat
*

Índex de patiment: -6

Missatges: 19

Veure Perfil
« Resposta #1888 el: 08 Setembre 2010, 09:58:33 »

Enhorabona a tots per les collites.

Fins aviat.
En línia
resistent
Estrat
*

Missatges: 77

Veure Perfil
« Resposta #1889 el: 08 Setembre 2010, 14:34:23 »

Grin tomeu 
En línia
Pàgines: 1 ... 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 ... 132 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: