IniciAjudaCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
05 Febrer 2012, 04:28:32

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Atenció! En cas de colapse del fòrum, la via de comunicació será el hashtag de Twitter #patimlameteo. Gràcies!

Stats
260678 Missatges en 5132 Temes per 1216 Usuaris
Darrer usuari: carl
+  Patim La Meteo
|-+  Naturalesa i ciència: fils de debat i reportatges
| |-+  Recull de temes antics
| | |-+  Temporada boletarie 2009/2010
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: 1 ... 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 ... 132 Anar Baix Imprimir
Tema: Temporada boletarie 2009/2010  (Llegit 110698 cops)
ipv
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -65432
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Ubicació: Girona
Missatges: 5923

Veure Perfil
« Resposta #300 el: 25 Febrer 2010, 23:18:41 »

tranquil , que tindrem regadora la primera setmana de març  Cool
Si s'acompleix el GFS potser tinc alguna indicació per tu el dia 7, a part dels espàrrecs  Tongue
Aquest dissabte toca expedició... i de pas anar a mirar alguna bassa, no sigui que els peixos vagin despertant  Cool
En línia

Cargol allevantat
Cumulonimbus

Índex de patiment: -322

Ubicació: BCN Sant Andreu-l'Escala
Missatges: 10160

Poppower!

Veure Perfil
« Resposta #301 el: 25 Febrer 2010, 23:31:37 »

Si s'acompleix el GFS potser tinc alguna indicació per tu el dia 7, a part dels espàrrecs  Tongue
Aquest dissabte toca expedició... i de pas anar a mirar alguna bassa, no sigui que els peixos vagin despertant  Cool

La meva bassa particular fins a mitjans d'abril no l'innaguro ,, a no ser que per Setmana Santa em trobi emb un temporalet guapo , 1kg d'anxova , un pot de brumeig de 2kg , i uns quants sargs a la galleda Grin
En línia

"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada
vallcor-iso-5 i prou!.
Mala hierba nunca muere
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -14

Ubicació: Nalec
Missatges: 8083

gebre

Veure Perfil
« Resposta #302 el: 26 Febrer 2010, 13:22:01 »

Aquesta setmana he plegat rovellons (tendres i recient sortits), llengues de bou, un parell de llanègues (mocoses) i bastants negrets.

A veure si endevineu on?

Una pista: Als rovellons en diuen "pebrassos", als mollerics "pixacans" i a les cogomes o cruelgues "mare de pebràs"....

A Formentera!!  Allí ja són en plena primavera però els bolets encars són de la temporada passada. Aquest any pleguen rovellons des de l'octubre fins ara sense parar, una florida darrera una altra.
A part dels rovellons, la resta no agafen rès!

Salut
En línia

Nalec- Vall del riu Corb (Urgell-Baixa Segarra) 489msm
Pluviometria mitjna 406mm (84-09)
Pluja 2012: 5,0mm

http://www.analec.net/
http://www.casaarrufat.com/
http://www.cooperativanalec.com/
http://www.valldelcorb.info/pobles/pobles.htm
Pakbcn
Estrat
*

Índex de patiment: -6

Missatges: 75

Veure Perfil
« Resposta #303 el: 27 Febrer 2010, 21:56:15 »

Roll Eyes A veure, a veure  Grin
Demà faré un tomb al costat de casa a veure si trobo algun epàrrec  Wink
En línia
ipv
Cumulus Congestus

Veure Perfil
« Resposta #304 el: 28 Febrer 2010, 12:06:57 »

Roll Eyes A veure, a veure  Grin
Demà faré un tomb al costat de casa a veure si trobo algun epàrrec  Wink
Les basses no les vaig trobar i no vaig voler donar la volta perque ja era tard.... un cúmul de despropòsits (em vaig adormir també...  Grin) per arrivar a la conclusió que està ben verd encara. Un bon manat d'espàrrecs, això sí.
En línia

Pakbcn
Estrat
*

Índex de patiment: -6

Missatges: 75

Veure Perfil
« Resposta #305 el: 28 Febrer 2010, 14:01:50 »

Les basses no les vaig trobar i no vaig voler donar la volta perque ja era tard.... un cúmul de despropòsits (em vaig adormir també...  Grin) per arrivar a la conclusió que està ben verd encara. Un bon manat d'espàrrecs, això sí.
Grin
Jo al final no he sortit de casa  Tongue
En línia
amalia
Cumulus
**

Índex de patiment: -39

Missatges: 400

Veure Perfil
« Resposta #306 el: 28 Febrer 2010, 20:44:10 »

Aquesta setmana he plegat rovellons (tendres i recient sortits), llengues de bou, un parell de llanègues (mocoses) i bastants negrets.

A veure si endevineu on?

Una pista: Als rovellons en diuen "pebrassos", als mollerics "pixacans" i a les cogomes o cruelgues "mare de pebràs"....

A Formentera!!  Allí ja són en plena primavera però els bolets encars són de la temporada passada. Aquest any pleguen rovellons des de l'octubre fins ara sense parar, una florida darrera una altra.
A part dels rovellons, la resta no agafen rès!

Salut

quina sort!! ja m´agradaria ser-hi per arreplegar tot el que no agafen, els rovellons els hi deixo tots per a ells  Tongue
En línia
clin clin
Cumulus
**

Índex de patiment: -15

Ubicació: osona
Missatges: 174

Veure Perfil
« Resposta #307 el: 28 Febrer 2010, 20:49:33 »

ola boletaires como va todo  Huh? yo estoy con el mono pero bueno espero divertirme mucho este año,bueno yo aun cojo algun fredulic,pero de aqui a dos semanas empiezo con la murmula espero que me vaya muy bien ya tendreis noticias mias Grin
En línia

el
pini
Cumulus
**

Índex de patiment: -28

Ubicació: manresa
Missatges: 156

Veure Perfil
« Resposta #308 el: 03 Març 2010, 20:54:42 »

ESPARRECS NI HAN NO MOLTS .............  MOLTISSIMS

si fa una setmaneta a 20 graus ja las tindrem aqui   , apart de les carboneres tinc localitçat molt tarreny per les murgules
En línia
ipv
Cumulus Congestus

Veure Perfil
« Resposta #309 el: 03 Març 2010, 21:03:12 »

ESPARRECS NI HAN NO MOLTS .............  MOLTISSIMS

si fa una setmaneta a 20 graus ja las tindrem aqui   , apart de les carboneres tinc localitçat molt tarreny per les murgules
Paciència, que ve fred del bo i ho aturarà tot  Tongue
En línia

Ironboletaire
Cumulus
**

Índex de patiment: -45

Ubicació: Catalunya
Missatges: 591

Veure Perfil
« Resposta #310 el: 05 Març 2010, 15:59:54 »

Bon any NOU a tothom.

Escric des del KM 0 de la pretemporada 2010.  

He dedicat la jubilació i la pensió a tirar fotos de paisatges de la Garrotxa. Ha estat divertit.  Aquí n´he deixat els resultats www.garrotxa.info , espero que els disfruteu igual com els he disfrutat jo.

Ara que tornen els bolets, he pensat posar l'esforç a buscar-los, la distracció a fotografiarlos i les hores a posar les fotos, els relats i les receptes de cuina dels amics boletaires que compartim emocions i sovint muntanyes.

Ara aparcaré uns mesos la garrotxa i em posaré a somiar ironboletades.  Espero que tinguem una divertida temporada 2010  : )

L´any passat alguns boletaires van voler preservar per les generacions futures el seu art boletil, així que ens van deixar la galeria d´art a la següent direcció web http://www.egarrotxa.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=51   i també les seves receptes de cuina a
http://www.egarrotxa.com/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=80  .  

Aquest any continuaré amb la idea de preservar el patrimoni del boletaire però probablement des d una nova direcció, www.catbolet.com  , que està en fase de desenvolupament i que estarà correcte el pròxim Octubres.

Per acabar, donar les gràcies a en Tomeu perquè el seu blog ens ha fet més suportable el dur hivern boletil, i a l´ipv perquè està desbordant passió... quin monu que portes a sobre . Esperem el retorn de les receptes d´en Cesc i l´Amalia, amen.

En línia

Ironboletaire
Cumulus
**

Veure Perfil
« Resposta #311 el: 05 Març 2010, 16:13:49 »

.
La temporada passada va portar forces alegries
En línia

ipv
Cumulus Congestus

Veure Perfil
« Resposta #312 el: 05 Març 2010, 18:44:49 »

Bon any NOU a tothom.

Escric des del KM 0 de la pretemporada 2010.  

He dedicat la jubilació i la pensió a tirar fotos de paisatges de la Garrotxa. Ha estat divertit.  Aquí n´he deixat els resultats www.garrotxa.info , espero que els disfruteu igual com els he disfrutat jo.

Ara que tornen els bolets, he pensat posar l'esforç a buscar-los, la distracció a fotografiarlos i les hores a posar les fotos, els relats i les receptes de cuina dels amics boletaires que compartim emocions i sovint muntanyes.

Ara aparcaré uns mesos la garrotxa i em posaré a somiar ironboletades.  Espero que tinguem una divertida temporada 2010  : )

L´any passat alguns boletaires van voler preservar per les generacions futures el seu art boletil, així que ens van deixar la galeria d´art a la següent direcció web http://www.egarrotxa.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=51   i també les seves receptes de cuina a
http://www.egarrotxa.com/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=80  .  

Aquest any continuaré amb la idea de preservar el patrimoni del boletaire però probablement des d una nova direcció, www.catbolet.com  , que està en fase de desenvolupament i que estarà correcte el pròxim Octubres.

Per acabar, donar les gràcies a en Tomeu perquè el seu blog ens ha fet més suportable el dur hivern boletil, i a l´ipv perquè està desbordant passió... quin monu que portes a sobre. Esperem el retorn de les receptes d´en Cesc i l´Amalia, amen.

Demà a pescar per celebrar l'aniversari  Tongue
Diuen que han agafat els primers marçots........  Wink

Bon projecte, i necessari! Li dessitjo un gran futur a aquest catbolet, a veure si aconseguim poder tenir a un click una web ironboletaire com déu mana  Grin
Ja saps que pots comptar amb mi, i segurament amb els fieres que corren per aquí  Cool
En línia

Ironboletaire
Cumulus
**

Veure Perfil
« Resposta #313 el: 05 Març 2010, 19:51:08 »

Molt bé IPV, ja anirem fent.

Ara venim de caminar i ja hi han forces flors.  Sense notícies de murg.u.le.s.  

Vejam aquesta neu de dilluns si en cau força  : )

En línia

ipv
Cumulus Congestus

Veure Perfil
« Resposta #314 el: 05 Març 2010, 20:04:44 »

Molt bé IPV, ja anirem fent.

Ara venim de caminar i ja hi han forces flors.  Sense notícies de murg.u.le.s.  

Vejam aquesta neu de dilluns si en cau força  : )

D'aquestes n'hi ha a pullaos per aquí baix, però ni rastre de les colmenes
En línia

Pàgines: 1 ... 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 ... 132 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: