IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
22 Maig 2012, 10:26:32

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Tenim nou servidor! +info AQUÍ i AQUÍ

Stats
280048 Missatges en 5489 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Meteorologia general
| |-+  Instrumentació
| | |-+  Fins els nassos del low batery (Davis)
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: 1 ... 12 13 14 15 [16] Anar Baix Imprimir
Tema: Fins els nassos del low batery (Davis)  (Llegit 14585 cops)
casacota
Cumulus
**

Índex de patiment: -13
Desconnectat Desconnectat

Ubicació: Pallars - Serra de Boumort
Missatges: 935

« Resposta #225 el: 26 Octubre 2011, 14:12:14 »

A mi aquests actualitzadors que s'auto-destrueixen em foten una por ....  Ja he vist algun router i algun altre aparell quedar-se catalèptic

Tinc alguns routers (Linksys) i fins i tot un portàtil IBM inservibles a causa de problemes en l'actualització del firmware, o de la BIOS en el cas d'IBM. Aquest últim, sembla que l'arxiu que em vaig baixar estava corrupte i no portava cap tipus de checksum. M'haig de veure molt apurat per a actualitzar res, és a dir, només si el producte és del tot inservible m'atreveixo a provar-ho.
En línia

MeteoGuinardo
Cumulus
**

Índex de patiment: 97

Gènere: Masculí
Ubicació: Barcelona - Tarragona
Missatges: 717

« Resposta #226 el: 26 Octubre 2011, 16:39:22 »

Sort que no m'ha passat res, perquè m'esteu espantant  Grin Grin Grin
En línia

Barcelona - Parc Guinardó
126msnm
41º 25' 11'' N    2º 10' 21'' E
casacota
Cumulus
**

« Resposta #227 el: 26 Octubre 2011, 22:06:08 »

I que es pot fer bé ho mostren les Mobotix: la propia càmera fa un check abans d'instal·lar res, comprova si és compatible, ho carrega en memòria i només ho activa després de múltiples comprovacions i advertències: així ho hauria de fer tothom.
En línia

boira
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -90

Missatges: 3461

« Resposta #228 el: 26 Octubre 2011, 23:19:30 »

I que es pot fer bé ho mostren les Mobotix: la propia càmera fa un check abans d'instal·lar res, comprova si és compatible, ho carrega en memòria i només ho activa després de múltiples comprovacions i advertències: així ho hauria de fer tothom.

Això en moltes aplicacions amb microcontroladors no es pot fer, doncs tenen potser un 10% de RAM respecte a la Flash-ROM i la càrrega d'un nou firmware t'obliga a esborrar prèviament l'anterior, però si que es pot tenir un carregador mínim a Flash , protegit i que mai s'esborra, de manera que es pugui activar manual o automàticament, quan tot el demés falla, per iniciar una nova càrrega del firmware. Això pot salvar un equip d'un tall de corrent a mitja transferència.

Independentment no està de més que el soft que ha de fer la transferència des d'un PC sigui una app. feta a mida que verifiqui tot el que pugui del fitxer abans de començar a fer res sobre el remot.
En línia

Per una Xarxa Oberta Lliure i Neutral: http://guifi.net/
BaixFluvià
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -1

Ubicació: Sant Miquel de Fluvià - Ventalló - Vilaür (Alt Empordà)
Missatges: 2302

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel

« Resposta #229 el: 30 Novembre 2011, 11:00:12 »

Cagumtot!

des d'ahir a la nit que he perdut el senyal de la ISS. Feia un parell de dies que em marcava low battery. He obert la ISS i he vist que la pota positiva del condensador està plena d'àcid (o el que sigui allò blanc).

Per tant em toca canviar el condensador. Per sort en tinc un de recanvi, tot i que jo no ho he fet mai, només ho he vist fer a l'Empordanet  Grin

Jaume, potser rebràs un privat avui!  Grin
En línia

Sant Miquel de Fluvià - Alt Empordà (28msnm)
http://www.baixfluvia.cat
Producció d'horta ecològica Mas Galceran: http://www.masgalceran.cat
casacota
Cumulus
**

« Resposta #230 el: 30 Novembre 2011, 11:16:06 »

Cagumtot!

des d'ahir a la nit que he perdut el senyal de la ISS. Feia un parell de dies que em marcava low battery. He obert la ISS i he vist que la pota positiva del condensador està plena d'àcid (o el que sigui allò blanc).

Per tant em toca canviar el condensador. Per sort en tinc un de recanvi, tot i que jo no ho he fet mai, només ho he vist fer a l'Empordanet  Grin

Jaume, potser rebràs un privat avui!  Grin

Segurament un avantatge de les Pro, que es pot canviar. En les Vue tota l'electrònica, amb el condensador, està fosa dintre d'un bloc de resina, és a dir, no es pot canviar res sense destruir la ISS. Quan peti, ISS nova al canto. Màxim que es pot fer és amb un bisturí tallar-li les potes (està en un extrem, lleugerament visible) i fer-la servir amb panell i la pila de nit, o fabricar alguna cosa externa amb bateria de més capacitat recarregable i alimentar directament pels contactes de la pila.

Aquí es veu el supercap de la Vue:

En línia

Empordanet
Master of Rabbit's
Administrador
Cumulonimbus

Índex de patiment: 14

Ubicació: Verges - Baix Empordà
Missatges: 10490

T'he vist

« Resposta #231 el: 30 Novembre 2011, 14:46:19 »

Cagumtot!

Per tant em toca canviar el condensador. Per sort en tinc un de recanvi, tot i que jo no ho he fet mai, només ho he vist fer a l'Empordanet  Grin

Jaume, potser rebràs un privat avui!  Grin
Nai no nai no... vaig escalfant el soldador  Grin
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm

M E T E O V E R G E S . C A T
BaixFluvià
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -1

Ubicació: Sant Miquel de Fluvià - Ventalló - Vilaür (Alt Empordà)
Missatges: 2302

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel

« Resposta #232 el: 30 Novembre 2011, 22:24:18 »

Nai no nai no... vaig escalfant el soldador  Grin

Ara ja el pots deixar refredar!  Grin

Bé, gràcies a la gran ajuda de l'Empordanet, ja torno a tenir la Davis en funcionament. De moment deu xupar de la pila nova que li he posat, suposo que demà ja anirà carregant el nou condensador.

Moltes gràcies Jaume, ets un crack!  Cheesy
En línia

Sant Miquel de Fluvià - Alt Empordà (28msnm)
http://www.baixfluvia.cat
Producció d'horta ecològica Mas Galceran: http://www.masgalceran.cat
Empordanet
Master of Rabbit's
Administrador
Cumulonimbus

T'he vist

« Resposta #233 el: 30 Novembre 2011, 23:17:46 »

A veure com tira ......  Wink
En línia

gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -22

Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4109

02-02-2012

« Resposta #234 el: 02 Març 2012, 13:47:17 »

Un altra Vue que fa el tonto amb el "Low baterry", la de Juià - Els Àngels. La pila la vaig canviar el maig de l'any passat quan ja fallava al final de la nit.

Però és ben curiós:
Diumenge passat, just quan ja no tocava el Sol a la placa solar, vaig veure el missatge. Dillluns també, dimarts a les 23h no, dimecres sí, ahir dijous a les 22h no. És un ara sí, ara no.  Huh? No hi ha humitats altes i no hi ha núvols ni boira. Suposo que ha de ser el condensador o bé hi ha entrat algun/s insecte/s que fa de les seves (no se m'acudeixen més explicacions). La tardor passada vaig trobar un vesper dins la garita del termohigro, van ser exterminades ipso facto.

Diumenge que ve miraré de poder veure com està el condensador. Si està cascat, em sembla que aniré tirant de pila, que dura uns quants mesos. Ja veig que el condensador és gairebé impossible de canviar en una Vue  Undecided
En línia

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla
A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen
"He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
Empordanet
Master of Rabbit's
Administrador
Cumulonimbus

T'he vist

« Resposta #235 el: 02 Març 2012, 14:44:41 »

Buff.. mira el condensador com està, la de casa amb placa solar nova i condensador nou, de moment cap problema, però no em diguis perquè hi ha dies molt puntualment que surt el cony de missatge
En línia

meteobreda
Estrat
*

Índex de patiment: -3

Missatges: 66

« Resposta #236 el: 05 Març 2012, 23:13:36 »

Hola,

Sembla que hi ha dos problemes amb aquest tema.
Un es el condensador i l'altre es que algun component falla i la estació creu que la bateria esta descarregada tot i que tot funciona be.
En línia

gavarres
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -22

Ubicació: Girona - nord
Missatges: 4109

02-02-2012

« Resposta #237 el: 05 Març 2012, 23:24:14 »

Hola,

Sembla que hi ha dos problemes amb aquest tema.
Un es el condensador i l'altre es que algun component falla i la estació creu que la bateria esta descarregada tot i que tot funciona be.

Crec que és el que em passa. Un dia quan es pon el sol diu Low i a l'endemà no. Quan comenci a fallar a la matinada m'ho miraré, ja que, de moment, sembla una falsa alarma. Ja porta 15 dies així...
En línia

La ciència no és sinó una perversió de si mateixa a menys que tingui com a objectiu final la millora de la humanitat. Nikola Tesla
A Case Against Precipitous Climate Action Richard S. Lindzen
"He sido un alarmista respecto al cambio climático" James Lovelock, 2012
McConnell
Cumulus
**

Índex de patiment: -42

Ubicació: Badalona
Missatges: 413

Tranquil·litat i bons aliments

« Resposta #238 el: 06 Març 2012, 12:40:39 »

Crec que és el que em passa. Un dia quan es pon el sol diu Low i a l'endemà no. Quan comenci a fallar a la matinada m'ho miraré, ja que, de moment, sembla una falsa alarma. Ja porta 15 dies així...

A mi em va passar el mateix fa poc mes d'un any. Per la nit 'low batery' i deixava de rebre dades i de dia cap problema. Primer vaig comprar un condensador i me'l van soldar, però continuava sense carregar el condensador. Així que finalment vaig canviar tota la placa ISS i llestos. Ara funciona bé l'estació.
El que no xuta és la connexió entre el meteohub i el router. Suposo que deu ser problemes de IP, però no tinc ni idea.
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Pàgines: 1 ... 12 13 14 15 [16] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: