IniciAjudaBuscarCalendariIngressarRegistrar-se

Benvingut(da), Visitant. Sisplau ingressa o registra't.
22 Maig 2012, 08:55:14

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar

News
Tenim nou servidor! +info AQUÍ i AQUÍ

Stats
280028 Missatges en 5488 Temes per 1226 Usuaris
Darrer usuari: Maresme
+  Patim La Meteo
|-+  Naturalesa i ciència: fils de debat i reportatges
| |-+  Recull de temes antics
| | |-+  Reflexions al cim de la serralada
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Tema: Reflexions al cim de la serralada  (Llegit 700 cops)
vacarissana
.
Cumulus Congestus

Índex de patiment: 65
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1508

En ares d'un món millor, segur i heredable!

« el: 01 Febrer 2010, 09:38:19 »

Ell llibre de "piades" del cim del Montalt (Maresme) que deixa cada any al desembre els del Casal de Llavaneres i C. E..Ull de Poll té unes reflexions, de tot tipus, on sobre tot es constata la pena que ens fa als excursionistes el tema motos, cacera i erosió dels camins.....

.... almenys , llegint allà dalt, m'adono que no estic sol...que igual ja som 2, 3 o 4 gats arrelats al eco-integrisme... quan només demanem que en un Parc Natural "almenys" es cumpleixin les lleis i s'hi vigili una mica...cap guarda pràcticament.

En línia

8 març 1964 + 1 març 1993  = 8 març 2010

www.arasikmaimespatiré.com 
.com? esperant....8-3-10
Badamet
La "Mamma"
Cumulonimbus

Índex de patiment: 16
Connectat Connectat

Gènere: Femení
Ubicació: Badalona - Dalt la Vila
Missatges: 10184

Primavera a Siurana!

« Resposta #1 el: 01 Febrer 2010, 14:33:15 »

Vacarissana, jo no en diria eco-integrisme...Senzillament, respecte per la natura. Només això.

I no, no som 2, 3 o 4 gats, en som molts més. Passa que els destralers ens van superant gràcies a l'ajuda d'aquells que podent posar fre a l'incivisme galopant, no fan res, absolutament res, com tu apuntes.  Cry
En línia

.         Des del campanar de Santa Maria de Dalt la Vila, Badalona als nostres peus.

llevantada
Cumulonimbus

Índex de patiment: -304
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Ubicació: BCN Sant Andreu-l'Escala
Missatges: 11254

Poppower!

« Resposta #2 el: 01 Febrer 2010, 17:44:52 »

mítica llibreta del Montalt!  Cheesy

esta molt bé això que la gent expressi la seva ! i més quan es tracta de respecte i protecció al medi!
En línia

"Sempre tornaré a la nostra platja ,les ones no em deixen mu mare allunyar-me'n massa"

Sant Rebuf , sempre al teu costat

Àlbum de fotos: http://picasaweb.google.com/llevantada
Siureny
Cumulus
**

Índex de patiment: -54

Ubicació: Bages/Berguedà
Missatges: 539

Des de les alçades!

« Resposta #3 el: 01 Febrer 2010, 21:59:38 »

Que trist ha de ser per un mateix assolir un cim i veure-ho tot canviat uns anys després. Jo hauria fet el mateix escrit, i és que s'estàn carregant la natura quatre gats que van a la muntanya 2 dies a l'any  Sad
En línia

No hi fa res que a les valls hi faci ombra, si a la muntanya hi brilla el sol
Cota
'Papa Cota'
Administrador
Cumulus Congestus

Índex de patiment: -384

Ubicació: Pallejà (Baix LLobregat)
Missatges: 5381

Els dos motius més grans per viure

« Resposta #4 el: 01 Febrer 2010, 22:30:33 »

L'eco-integrisme em penso que és un altre cosa.

Quan vaig a la muntanya, sigui on sigui, i veig llaunes, ampolles, papers d'alumini, en definitiva... merda tirada per imbècils, m'entren ganes de treure. I no sóc, per res, eco-integrista ni ambient-fonamentalista de cap mena.

El sentit comú, ho diuen, és el menys comú dels sentits. Algú et dirà que no, que això és mentida, que no ho han fet ni motos ni caçadors, que els que van en moto cuiden molt la muntanya i els que caçen cuiden molt la natura.

Al cap i a la fi tot es redueix a fer les coses Bé, sense pensar en si portes moto o una escopeta; fer-les bé i amb sentit comú.

Trist tot això que expliques.
En línia

Pallejà, amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas...
Surfin
Cumulus
**

Índex de patiment: 42

Missatges: 289

Sant Joan Abadesses , Ripollés, Girona

« Resposta #5 el: 06 Març 2010, 12:49:18 »

Ell llibre de "piades" del cim del Montalt (Maresme) que deixa cada any al desembre els del Casal de Llavaneres i C. E..Ull de Poll té unes reflexions, de tot tipus, on sobre tot es constata la pena que ens fa als excursionistes el tema motos, cacera i erosió dels camins.....

.... almenys , llegint allà dalt, m'adono que no estic sol...que igual ja som 2, 3 o 4 gats arrelats al eco-integrisme... quan només demanem que en un Parc Natural "almenys" es cumpleixin les lleis i s'hi vigili una mica...cap guarda pràcticament.

Grin Grin Grin , em fa molta gràcia ... la majoria de gent que destrossa refugis d´alta montanya sense vijilar, no son presisament gent que porti roba de , HEBO, ALPINESTARS O FOX , sinó gent que porta roba de QUETCHUA, NORTH FACE I COLUMBIA ...

i els que es dediquen a conservar camins tipus GR ... no tallen branques Huh? ...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

quina gràcia... els eco-integristes no encaixen per cap lloc, credivilitat 0...  Grin Grin Grin
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a: